Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 057
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 375
  • Мнения: 76 499
Верно ли? Не знаех. Благодаря.
За пръв път вземам нещо на Микса. Явно и за последен...нали уж за суха кожа, бла бла..абе карай...

# 3 376
  • Мнения: 1 966
Мен ми е все тая дали ще ми ги изпратят нещата май  вече - аз още не съм получила обаждане .Нямам и нищо което да ми е спешно - скъпите са кремчета на Биодерма , шампоанчета , малко неща на ЛаРош ( за проятелка) -моите  повечето са за проба. Сега като ви чета , кой какво поръчвал - си викам колко неща можеше още да добавя ( но бързах ,бързах , докато уж има да пусна поръчката Joy)
Даже ако ми пратят код , спокойно ще си разглеждам, имам удобен магазин и ще си разгледам,пробвам  и избера на място повече гримчета  и мазила , ще мога да видя и тези вкъщи кои номера са - фд,пудри и т.н. и да си заредя Wink Wink Wink а не така на сляпо да стрелям. Тука някакви за корейски маски писахтр,за червила,гримове на Wibo ли беше ....аз съм много назад вече , а преди без грим не излизах ....сега с домашните гащи на колата , закарам децата и вкъщи пак Sad Sad

Последна редакция: чт, 16 дек 2021, 10:55 от paulieM

# 3 377
  • Мнения: 76 499
Щом нямаш обаждане, е добър знак Grinning

# 3 378
  • Мнения: 1 966
Абе съмнявам се да не ми се обадят - просто явно за последно си ме оставят,че съм им платила дори над 200 лв - до сега ,дето се вика дори с Али-то не съм имала проблем и си плащам чинно ..но не съобразих,че не трябваше ,особено на ЧП ,щото на няколко пъти съм го играла това с магазините за играчки - поръчваш и чакаш,чакаш ..за да ти се обадят след 2 седмици , за да ти кажат, че е изчерпано ..а детето е писало на Дядо Коледа точно за тази играчка Wink Wink

# 3 379
  • Мнения: 1 735
Имам ново развитие с поръчката ми от Лили. Не съм чела старите мнения и сигурно вече е коментирано,  но за всеки случай да кажа и аз.
След като ми се обадиха миналата седмица, че половината продукти липсват, казаха че ще ми я пуснат, но така и не се случи. Днес  ми звънят да ми кажат, че преди нова година няма да си получа и малкото останали неща там, но ми предлагат код за 50%намаление, който мога да използвам еднократно между 01.01-31.03.2022г. Аз им казах направо да отказваме поръчката и да ми пращат кода за отстъпка. Не ми пречи, че ми забавят поръчката, защото няма нищо кой знае какво в нея, за това реших да се възползвам от ново намаление и да се надяваме на по-добра наличност след НГ.

# 3 380
  • Мнения: 423
Тета, Микса са част от бранда на Лореал. По-нисък клас продукти. Спирай го щом не ти понася.

# 3 381
  • Мнения: 1 716
Мене от Лилито са ме пропуснали днес, ама и поръчката започва с #50 направена в последните 10 мин така че без нея ще си остана 😂😂😂

# 3 382
  • София
  • Мнения: 2 383
Днес получих имейл от Спиди за наложен платеж към 155 лв., поръчката ми към Лили беше с 30 лв. повече. Да видим утре какво ще липсва. Звънях им, разбира се не вдигат никакви. В страницата им във ФБ нямаше опция да им пиша на стената, за това им изпратих доста гневно съобщение на месинджъра. Те пък си го преместиха и изобщо не ме удостоиха с отговор.
Пазарувам козметика за лице и коса от други магазини, така че в тази пратка имам основно продукти на Шол, Титания и Палмърс. А, и скраб за лице Лореал и други дреболии. Няма да е драма, ако не ги получа, но просто не се прави така като Лили. Единствено бях поръчала един околоочен крем на Payot за подарък, подозирам, че него няма да получа.

# 3 383
  • Мнения: 76 499
Тета, Микса са част от бранда на Лореал. По-нисък клас продукти. Спирай го щом не ти понася.

Абе аз знам че са нисък, ама викам да ги пробвам. Ще си се мажа с А-дермата..

Аз заради 6 бр. бои за коса как олекнах финансово. Трябваше да пратят на вас, които са им за подарки, не на мен че хич и не ми трябват, освен боите. Щях да си накупя шампоани от лидл за 2 лв...не да се харча Grinning

# 3 384
  • Мнения: 3 825
Не мисля, че е правилно сътвореното и най-вече да не следват реда на поръчките при обработка и изпращане. Имаше подаръци вътре, и то конкретни продукти. Нали ако ги купя пак, и после пристигнат, ще ми се дублират? Ако ще дават код, да го дават и да я отменят, 3 седмици не им ли стига да разберат, че няма да могат да ми изпълнят поръчката? Или след още 3 седмици ще ми звъннат, щото не смогват с прозвъняванията 🤨

# 3 385
  • Мнения: 5 421
Крайно време е да излязат с официално съобщение (в сайта, във ФБ) пред клиентите си и да обяснят как възнамеряват да финализират чернопетъчната си кампания - тоест, ще измият ли о'каното и как,  или не.

# 3 386
  • Мнения: 7 117
Ако бяха подкарали поръчките по ред, половината какафония и нерви щяха да са спестени и за тях, и за клиентите им. Това е най-странният и неясен алгоритъм на изпращане, за който съм чувала за цялото ми пазаруване онлайн.
И аз доста неща пропуснах да поръчам от зор да поръчам бързо, че да не свършат, а втора поръчка не ми се пускаше. Явно е било за добро.

# 3 387
  • Мнения: 1 060
И аз пак да се включа..може би за последно (За тая година ) относно Лили..
Аз съм от получилите си всичко(някои от нещата ми бяха..няколко опаковки пастили за гърло, лепенки няколко кутии също(разл. Видове ), едни витамини за детето, пробиотик пак да него, вит С табл., 1 течен сапун, сух шампоан, 3-4 балсами за коса, 2 ш -н Здраве, 3 бои за коса за майка ми и за свекървата, термо спрей и кристали за коса..и то почти това е..135 лв. За 23-24 артикула..
Направих поръчка около 20:00 часа...
Радвам се че пристигна, но не само на ЧП , а по принцип всичко е до изчерпване на количествата, и винаги трябва да си с едно на ум ...
Много е кофти за тези от Вас , които са платили с карта..
Но аз не мисля , че масово хората са недоволни от Лили и че всъщност мащаба на "пострадалите" е толкова голям(разбира се може и да е)...
Но тук пишем да кажем 50-100 потребители...половината от които сме или получили цяла или с липси пратка..или по някакъв начин оправдаваме Търговеца...или сме с една дума ОК въпреки всичко...
Явно да направили всичко възможно за да изпълнят поръчките..а пък и имат добра воля и ще компенсират тези които не са си получили нещата...даже по добре...на спокойствие и надявам се с наличности да си напазарувате всичко , което желаете..
И най вече да бъдете много здрави през следващата година да си ги ползвате..
Реално погледнато, както се казва това са си "бели " кахъри..
Весели и щастливи празници момичета 🙂

# 3 388
  • Мнения: 3 825
Ако бяха направили не всичко възможно, а минимално логичното, щяха да почнат от първите направени поръчки, а не от онези в 20:00 часа. Много е кофти за ония от нас, дето са поръчали първи - факт, но не предполагах, че е обратен ред или томбола. Да не ви се случва на вас, пък тогава ще давате едно наум, акъл и веселите празници, и въобще цялата мъдрост от позицията на късметлия в томболата. И пак казвам - нямам излишни пари и време да дублирам коледни подаръци, махайки благородно с ръка пред очевадно безобразие.

# 3 389
  • Мнения: 5 055
Телефоните на Лили дават свободен сигнал вместо зает, когато оператор разговаря с някой. Това го знам от тях. До нас има три магазина на Лили, буквално са ми залепени от всички страни и целогодишно ги следя. Постоянно има намаления, многобройни серии с 50% Почти нищо не съм купувала на редовна цена.
Моята поръчка от 26 я правих два часа..Никога не бих им платила предварително. Даже, за да се застраховам поръчах от тези които най - много исках по две различни разновидности. Тоест като свърши примерно душ гел с еди си какво си, да ми донесат от друг вид, да, ама не... те изобщо целия артикул са приспаднали.Поръчката ми е наполовина. На всичко отгоре се олях с едни течни сапуни, че доставката ми беше 13лв.
Таксували са ми едни мицерални тампони, а не са ги сложили. Така, че аз не съм на - 50%, защото са дошли само евтините неща, които си ги има намалени целогодишно..
Добре, че поне слънцезащитния крем дойде, обаче за скъпите мицерални води много ме е яд.. И ив роше го няма...

Общи условия

Активация на акаунт