Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 236 997
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 540
  • Мнения: 955
И аз им писах днес през контактната форма- за съжаление ,нито мейл ,нито обаждане , нито смс имам. Моята си седи " Успешно платена с карта " и толкова. В понеделник ще ги подкарам съвсем сериозно вече или да я пращат,или да ми връщат парите вече;) Wink
По съвет от тук им писах в месинджър, отговориха много бързо. Ще работят и събота и неделя по техни думи. Аз искам код за компенсация, защото за мен не е спазен срока им и дори да получа нещата ще е със закъснение(дори според техния дълъг срок).

# 3 541
  • Мнения: 33 810
Не съм писала нищо и съм поръчала като гост с наложен платеж още рано сутринта. Дермокозметика, Жилет, витамини.

# 3 542
  • Мнения: 125
И при мен пиръчката стои "Успешно платена с карта". Днес писах в контактната форма и в месинджър, никакъв отговор.

# 3 543
  • Мнения: 1 966
Значи утре сутрин ще пиша и в месинджъра , ако трябва и ще звъня. Искам си и поръчката( каквото има ) и код с 50% намаление ...щом аз мога да ги чакам 15 работни дни ,и още не знам колко за да ми върнат парите , смятам че е удачно да бъда компенсирана;) Wink Wink
Аз като цяло не съм изненадана много от развоя на нещата, за това на ЧП , взимам всичко от физ. магазин - навсякъде онлайн си връзват гащите , с " До изчерпване на количествата, и не гарантираме наличност " - просто в Лили бяха неприятно изненадани,че само те направиха толкова голямо и хубаво намаление, а другите магазини за козметика и аптеките  ,намалиха 15-20% или 20 -30 продукта на -50% , колкото да напишат гръмко ,че участват в ЧП с до 50%.
За мен си беше ясно ,че няма всичко да дойде ,но все пак очаквах поне нещо да дойде Simple Smile Wink

# 3 544
  • Бургас
  • Мнения: 11 047
Аз имам мейл от Спиди за нова пратка/Лили/. Сумата е по-малко с 8,10 лв.

# 3 545
  • Мнения: 2 474
Много ми е интересно на какъв принцип избират кой какво да получи Grinning Малко като тото или хвърлят на боб Grinning

# 3 546
  • Мнения: 7 115
Много ми е интересно на какъв принцип избират кой какво да получи Grinning Малко като тото или хвърлят на боб Grinning
И на мен. И в каква поредност обработват поръчките. Joy

# 3 547
  • Мнения: 1 966
Много ми е интересно на какъв принцип избират кой какво да получи Grinning Малко като тото или хвърлят на боб Grinning
И на мен. И в каква поредност обработват поръчките. Joy
Не само че го дават едно към гъотетре с поредността - ами май имат съвестни служители,които слагат каталози и тестери и опаковат и фактурират старателно , и пълни мизерници, при които пратките са объркани,има липси, фактурирането е грешно и т.н. и т.н.
Та тези ,които са получили почти пълни, правилно калкулирани поръчки са си късметлии направо Wink Wink

# 3 548
  • Бургас
  • Мнения: 440
Моята поръчка от 26-ти, платени с карта, никакво движение. Днес успях да се свържа и да питам какво става. Казаха, че 15 работни дни е срокът да я обработят, след това я предават на спийди.
Бяха едва ли не изумени, че им казвам, че не идват поръчките. И винаги се обаждали да кажат, че нещо ще липсва.
На колежката, която получи чужда пратка, казаха, че ще проверят какво става...и до там.

# 3 549
  • Мнения: 3 026
Аз също мисля че това пращане на гьотере съм ощетена ! Да поръчаш по нощите или рано сутринта, все пак би следвало да бъде изпълнено! По ред,а не по ...и те нз по какво. Пращат ми в последния срок една малка поръчка, и го направена по обяд. А тази с желани и хубави неща от рано сутринта, че след 23:30 сайта спря да работи и аз реших, че пак са типичните бг номера с изчерпани, изкупени и бля, бля и си легнах, така сутринта поръчах. А от нея ни-що !

# 3 550
  • Мнения: 5 421
Основният проблем , за мен, е необходимостта от борба и настояване за почти всичко. Правата ни не са априори, а тр.да се извоюват. Е, то, битки, битки, уморих се вече, а още не съм приключила, трябва , все още, да преборя ФД и Лили, защото не съм оптимист, че и вторият им опит за доставка ще е ок.

# 3 551
  • Бургас
  • Мнения: 372
Моя поръчка от Лили пристигна. 1/3 от нещата ги няма, но пак съм доволна. Беше опаковано добре, не липсваше нищо от касовия бон. Имаше и каталог вътре.

# 3 552
  • Мнения: 3 229
Аз получих една цяла поръчка и втора вчера с липсващи Самобръсначки и мицеларна вода, която беше най-скъпото нещо-15 лв. Не са ми таксували доставка.

# 3 553
  • Мнения: 5 421
Simple Smile Сега с това изявление:"Не са ми таксували доставка"- ще разбуниш духовете. Ще има няколко страници коментари Simple Smile
Всъщност, защо нямаш таксувана доставка, това не е обявено в сайта, на коя дата си пусна поръчката?

# 3 554
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 672
Моята пратка беше изсипана с черпака, твърде голям кашон и лангъркащи се продукти. Нищо чупливо нямах, все тая, ама далеч от старателно опаковано.

Супер ми е корейската козметика, възхитена съм. Ще дебна за намаления и друг път.

Общи условия

Активация на акаунт