Проблем с Виваком

  • 3 251
  • 22
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 516
Здравейте! Бях дълго време абонат на N3, но Виваком ги придоби и на 01.09 сключих договор с Виваком, защото предишния изтече на тази дата. Сметките към стария оператор са платени до август включително ,но Виваком издават фактура от 01.09 ,с период на отчитане 01.08-31.08 и искат още веднъж да им платя таксата за август. Ходих до офиса им,уж направиха молба за сторниране, но уви нищо не се случва.Звънях им на 123,писах им в сайта,но не знам въобще дали ще се случат нещата. В петък имам имейл,че ще ме дадат на фирма за събиране на задълженията!Моля, дайте ми съвет на кого да пиша и как да си търся правата?!

# 1
  • Мнения: 1 038
Нали имате някакъв документ за платената такса за август месец. А и вие сте абонат от 1.09.2021. Искахте обяснение защо да плащате 2 пъти. Сумата еднаква ли е? Има къде да се оплачете. Би трябвало да се справите и без комисията по регулиране на съобщенията или за защита на потребителите. Настоявайте, питайте, искайте входящи номера до изясняване на ситуацията. Имате ли вече My vivacom и апликацията. Много неща ще разберете  как се движат.

Успех

# 2
  • Мнения: 12 755
Отиди пак в офис и настоявай да си оправят недоразумението. Не си тръгвай, докато не се стигне до някакво решение. Носи си всички документи и се разберете на място.

# 3
  • Мнения: 23
Извинявам се, че използвам тази тема, но казусът ми е свързан с Виваком. Налага ми се да сменям квартира и да сменя адреса си за услугата интернет и телевизия, които ползвам. Оказва се, че на новото място ще се наложи EON телевизията да е с медна свързаност, каквото и да значи това, а не с оптична, каквато е сега. Освен това, в сегашните условия на договора с настоящия ми адрес, интернетът, за който плащам е max 500 Mbps download / 300 Mbps upload, а на новото място максималното покритие е 100 Mbps. Но при медна свързаност разбирам, че максималната възможност е 50 max.  В договора има клауза, че при техническа невъзможност за предоставяне на някоя от услугите, договорът може да се прекрати без неустойки, но според оператора, с когото разговарях, това важи само за настоящия ми адрес. Някой сблъсквал ли се е с подобна ситуация!?

# 4
  • София
  • Мнения: 16 024
Тази "медна свързаност" кабел ли означава?
Ако да, то собственика на новата квартира може и да не е съгласен да се дупчи и да му висят кабели.
Изясни се с Виваком и говори и с него по въпроса.

# 5
  • Мнения: 1 432
Здравейте. Когато се прекратява договор с Виваком и се минава към друг оператор също внимавайте, дали са ви дали за подпис всички нужни документи за прекратяване на договора и изрично питайте дали са прекратени всички ангажименти писмено към оператора. Защото при нас стана така, че служителките не дали за подпис някакъв документ за доставка на услугата до дома/явно умишлено/, и ние сме вече към друг оператор няколко месеца, но ни текат и суми и към Виваком едновременно заради тази неуредица. Можело да заведем дело, но сумите трябвало да платим, аз им казах да си анулират сумите и поставят компетентни служителки /това подвеждане явно е `фирмена политика`/,  ние сме били виновни че не сме искали такъв писмен документ / как да искаме нещо, за което служителките не са информирали??/.
"Тази клауза била, че в случай, че не сме доволни от новия оператор, да се върнем към Виваком." Смешници.
Е, с тази наглост в изцеждането на пари от обикновения човек, е повече от сигурно, че няма да се върнем към тях!
Въпросът е имаме ли шансове на делото, въпросът е принципен, / натрупаната сума е трицифрена и бихме могли да я използваме за нещо полезно/.
Семейството ни твърдим, че служителите им са ни подвели, че договорът е изцяло прекратен, а той не е бил според тях.

# 6
  • FMSTEREO
  • Мнения: 78
Тази "медна свързаност" кабел ли означава?
Ако да, то собственика на новата квартира може и да не е съгласен да се дупчи и да му висят кабели.
Изясни се с Виваком и говори и с него по въпроса.

Да това е по старите телефонни кабели от БТК, те са медни и не могат повече от 50 мегабита да дават явно.
а при мен дори не могат повече от 20 мегабита  когато ги ползвах, сега съм на оптика от виваком но
не ми харесва тая постоянна с по 2 лева индексация инфлация да вдигат цените сега пак вдигат !

Лошото е че купуват де що има малки интернет доставчици, и накрая щем не щем пак ще се окажем на виваком !

гадове !

Относно до човека който писа по горе , с проблем че на другия адрес няма как да има по висока скорост ,ами ако няма как пак е по добре от никак,ако толкоз не искаш на виваком срещу 3 такси плюс отстъпките които сте ползвал от оператора прекратява договора и трябва да им върнеш модема.иначе се начислява неустойка стойноста на модема .не знам колко е на виваком но няма да е евтино , бих ти препоръчал ако на новото място където живееш няма надежни доставчици и собственика не желае да му дупчат дограмата за нов интернет, вземи си от йеттел скорост 100 мегабита но виж около теб дали няма да пречат сгради дървета , тогава скоростта не може да се достигне напълно ,но това е пак добре защото при йеттел ако имап телк примерно може да ти дадат намаление , само е кофти на ден има ограничение от 100  гигабайта да сваляш .

# 7
  • Мнения: 3
И аз имам проблем със виваком някой може ли да ми каже какво става
Вкючих се във виваком тв и нет изобщо не ми хареса нета беше с мб и постоянно спираше минаха 2 месеца и реших да прекратя договора върнах им всичко паници лъжици приемници добре казаха
Мина година мисля🤔
 почнаха да ми пращат писма че дължа 900лв
Как е възможно на прекратен договор
После ми званяха казаха ми че са 1500 лв че сам дадена на съд и още куп неща щяли да идват в къщи да взимат там какво има
Можели някой да ми каже как е възможно такова нещо🤔

# 8
  • Мнения: 1 038
Имате ли документ за връщането на техниката и прекратяването на договора?

# 9
  • Мнения: 1 432
От това, което аз разбрах, те си оставяли вратичка "за връщане към тях".  това са кабелаците, с които стигат до жилището /апартамента/, и който факт много удобно премълчават при прекратяване на договора, при нас всичко беше към тях, и телефони , тв,  и нет.  Този текст бил вписан със ситни букви на не знам коя си страница, и при прекратяването нарочно не обръщат внимание/ уж да можем, ако решим пак да се върнем към тях/, и така се трупат едни суми в месеците...
Платихме ги, др- вариант бе да се съдим, и пак разходи и главоболия.

# 10
  • Мнения: 3
Имате ли документ за връщането на техниката и прекратяването на договора?





Не Нищо нямам черно на бяло 😔 нищо не ми дадоха 😐  какво съм правила и аз не знам мн глупаво от моя страна  😔😔
Това е което ме тревожи най много

Последна редакция: ср, 07 юни 2023, 15:34 от Гери Гери 741429

# 11
  • гр. Варна
  • Мнения: 789
Вкючих се във виваком тв и нет изобщо не ми хареса нета беше с мб и постоянно спираше минаха 2 месеца и реших да прекратя договора върнах им всичко паници лъжици приемници добре казаха
Мина година мисля🤔
 почнаха да ми пращат писма че дължа
Вие сте прекратили предсрочно договорът си. Дължите им само три месечни такси.
Проблем е, че нямате протокол за върната апаратура, но може да се докаже, че не са във вас. това е възможно чрез засичане на номерата на уредите и активацията им.
Жалвайте се в КЗП. Тази проверка те ще изискат от Виваком. Предполагам, че съхранявате договорът си, в който са описани.
КЗП вършат страхотна работа!
https://www.investor.bg/a/457-telekomunikatsii/245922-za-predsro … -3-mesechni-taksi

# 12
  • Мнения: 3
Вкючих се във виваком тв и нет изобщо не ми хареса нета беше с мб и постоянно спираше минаха 2 месеца и реших да прекратя договора върнах им всичко паници лъжици приемници добре казаха
Мина година мисля🤔
 почнаха да ми пращат писма че дължа
Вие сте прекратили предсрочно договорът си. Дължите им само три месечни такси.
Проблем е, че нямате протокол за върната апаратура, но може да се докаже, че не са във вас. това е възможно чрез засичане на номерата на уредите и активацията им.
Жалвайте се в КЗП. Тази проверка те ще изискат от Виваком. Предполагам, че съхранявате договорът си, в който са описани.
КЗП вършат страхотна работа!
https://www.investor.bg/a/457-telekomunikatsii/245922-za-predsro … -3-mesechni-taksi


Благодаря 😊

# 13
  • FMSTEREO
  • Мнения: 78
Всъщност дължи 4 месечни такси, аз когато един прекратих моя договор за интернет, излиза че не е трябвало да връщам един месец по рано модема , им за това таксите ми станаха 4 ,товас трите такси е малко уловка уж са три а  са 4! защото пак искат 1 месец предизвестите въпреки че според мен по друг параметър трите такси не трябва да се изисква предизвестие..

# 14
  • гр. Варна
  • Мнения: 789
Едномесечното предизвестие е за прекратяване на договор, а 3-те такси са неустойка за предварително прекратен срочен договор. Предполагам, че е бил 24 месечен. Безсрочният договор се прекратява с едномесечно предизвестие , без неустойки.

Общи условия

Активация на акаунт