Call center- Vivacom

  • 717
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте, ще започвам работа във Виваком, като Младши сътрудник- обслужване на клиенти в Call center. Какво ви е мнението за тази позиция? Разбрах, че е много натоварващо психически, но бих искала да разбера малко повече за позицията от човек, който работи там или съвети как да се справяш с по-трудните клиенти. Благодаря предварително!

# 1
  • София
  • Мнения: 2 688
Честито, мнението ми е, че не съм получавала до сега адекватно обслужване от кол центъра - и че работещите там също натоварват психически клиентите.

Една дама ми беше звъннала, за да ми предлага оферти - дъх не си беше поела и не ми позволи да взема думата, да я разпитам, офертата била "изготвена индивидуално от нея за мен" - при което ѝ казах, че не мога да взема сега решение и тя ми затвори.

После реших аз да се свържа с кол центъра, за да ги попитам какви "индивидуални оферти" могат да ми предложат спрямо плана ми и услугите, които имам - започна се с това, че никой нямало да се занимавала с мен, за да ми прави индивидуална оферта, премина се през това, че имало индивидуални оферти. Също така когато споделих какво виждам в сайта като оферти, се опитаха да ме изкарат малоумна, че нямало как да съм виждала това..

Наистина си трябват железни нерви, но както има натоварване от по-трудни клиенти, така има натоварване и от някои служители.

Общи условия

Активация на акаунт