Лидл 158 - Декемврийска с коледни вълнения

  • 123 104
  • 2 440
  •   1
Отговори
# 1 335
  • Мнения: 17 116
Нещо съм изостанала с тенденциите в тренирането... Откога пазаруването се води тренировка?
Ми то носенето на торбите си е като упражнение с гирички Satisfied Дърпането е за мускулите на гърба и краката. А пък тая първата количка става и да я дърпаш по стъпала, до 8-мия етаж като стигнеш това си е като половин час фитнес, идеално за бицепси и странична коремна мускулатура Hands Plus1 Hands Plus1

# 1 336
  • Мнения: 35 645
Брада , благодаря, че си отделила от времето си за моята мисия невъзможна Wink

# 1 337
  • Мнения: 2 611
Може да е полезна информация за някой, защото аз поне досега не знаех.
Сервизът за хлебопекарни Силвъркрест е в Германия, и трябва да се изпрати там, в завода производител, за гаранционно обслужване. За тяхна сметка, още чакам указания как точно. Бушона не поддържа хлебопекарните.

# 1 338
  • Мнения: 7 856
Както обещах снощи, докладвам как е рецептата на заека в гювеч от книгата.
Много е вкусно, но може да се сложат повече зеленчуци, ако няма нещо допълнително като гарнитура. Но си заслужава. Само май трябва пушения пипер да се сложи на края, защото не се усеща след толкова време във фурната.
При следващо пускане на заек, ако още е през зимата и има праз, пак така ще го направя.

# 1 339
  • Мнения: 75 477
Може да е полезна информация за някой, защото аз поне досега не знаех.
Сервизът за хлебопекарни Силвъркрест е в Германия, и трябва да се изпрати там, в завода производител, за гаранционно обслужване. За тяхна сметка, още чакам указания как точно. Бушона не поддържа хлебопекарните.

Остави я в лидл за ремонт.

# 1 340
  • Мнения: 2 611
Може да е полезна информация за някой, защото аз поне досега не знаех.
Сервизът за хлебопекарни Силвъркрест е в Германия, и трябва да се изпрати там, в завода производител, за гаранционно обслужване. За тяхна сметка, още чакам указания как точно. Бушона не поддържа хлебопекарните.

Остави я в лидл за ремонт.
Е, тя пак ще отиде в Германия Simple Smile Дали ще ми я подмятат в някой магазин, или лично ще я пратя, пак за тяхна сметка ...

# 1 341
  • Мнения: 43 472
Благодаря за снимката на шоколада.

# 1 342
  • Мнения: 7 856
Може само да се радвате, че няма да попадне в Бушона. Не вярвам да са се променили в посока компетентност. Сключват договори с всеки, а не стават за нищо. Преди доста години имах проблеми с фотоапарат от производител, на който те са оторизиран сервиз. Отидох на крака, не искам да си спомням какво видях - склад на допотопна техника, която става само за вторични суровини. А патката, която приема нещата, не прави разлика между тяло и обектив на апарат със сменяема оптика и много усърдно ми обяснява, че цената на ремонта на обектива (нямаше нужда от ремонт, просто имаше счупено парче от байонета, след втора проба с лепило го оправихме) зависи от мегапикселите на тялото! И настоява да оставя техника за 1500 лв.! Избягах с писък.
Остава само да се надявам, че няма някой уред от Лидл да стигне до ремонт.

# 1 343
  • Мнения: 10 672
oo, бушона са трагедия. така ми поломиха един телевизор, че не го и оправиха и ми го върнаха надран.

# 1 344
  • Мнения: 2 323
В Бушона не поправят извънгаранционни неща.
Имам винтоверт от 6-7 години и поисках поне да ми кажат къде има проблем
/в зарядно, батерия/- дори не ги приемат.
Нямали части, специалисти и т.н. Можело да ми излезе два пъти повече, от колкото е струвала машината.

# 1 345
  • Мнения: 1 957
Хлебопекарна развалена върнах за рекламация в магазин , след 2-3 седмици ми се обадиха да ходя да си взема парите.  Взех си нова с 8 лв по -скъпа:) Simple Smile пак от тях - дори все още ги има налични Simple Smile

# 1 346
  • Мнения: 10 672
В Бушона не поправят извънгаранционни неща.

може би вече, преди поправяха. или поне така твърдяха.

# 1 347
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 757
Получавате ли купони за изтриване в приложенито след покупка?
Обикновено се появява, но днес нещо го е хванало срам. ;д

# 1 348
  • Мнения: 2 611
Хлебопекарната ми е в гаранция, от Лидъл ме насочиха къде да пиша за сервиз. Далече, и неудобен ми е най-близкият техен магазин, за да ходя до там да се разправям. Сега чакам мейл от Дойчепост за изпращането. Вече се свързаха с мен от завода за гаранцията.
Просто казвам, ако на някой друг му се наложи, да знае каква е процедурата, ако не може да отиде до магазин.

# 1 349
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 745
Преди купоните се появяваха веднага след покупката. Сега се бавят, може би час или малко повече. Поне така е при последните ми пазарувания.
Днес върнах рокля и клин, купени вчера. Вчера сметката ми беше 70 лв. и със сумата достигнах онези два купона по 1 стотинка. Днес след като върнах пазарувах за 40 лв., ползвах и тези купони по 1 ст. По-късно видях, че от баланса /това до 350 лв./ е приспадната сумата от върнатите дрехи, сканирах дигиталната бележка от приложението. Но с покупката днес от 40 лв. пак достигам определена сума и отново получих един от купоните за 1 ст. Това не би следвало да е така, но както си знаем отдавна, с приложението целият бардак им е с пожар...

Общи условия

Активация на акаунт