Време е за ИКЕА! - Тема 36

  • 35 962
  • 754
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 6 149
В мейла към поръчката, която направих миналата седмица, пише между 9 и 21 ч.

# 16
  • Мнения: 5 094
Моята поръчка направена на 12ти идва утре с ренус, обадиха ми се тази вечер да ми кажат. Точен час не ми дадоха, но ми гарантираха, че ще е преди обяд.

# 17
  • Мнения: 46 515
Моята е от 11-ти. Уж за събота, уж за днес, вече въобще не им вярвам.

# 18
  • Мнения: 5 094
За утре ми беше много неудобно за доставка, нямаше кой да ми помогне с тежките пакети и я попитах дали може да се отложи за след Коледа. Категорично ми отказа, имали проблем с транспорта, не знаела кога ще пътува кола към нашето градче, та да си организирам нещата и да ги чакам утре.

# 19
  • Sofia
  • Мнения: 101
Здравейте, бих искала да попитам дали някой има опит със следният казус. На 14.12. направих поръчка на гардероб на цена близо 1000лв, с  взимане от магазина в София. Срокът на доставка до магазина е 5 дни. Никой не ми се обаждал за увеличаване на срока за доставка, не съм получавала имейли, дори и днес да поръчвате до магазин , срокът е 5 дни. До днес моята поръчка още не е доставена до магазина. Гардеробът е наличен в магазина ,исках да си го взема направо от там, но ми казаха че не работили по този начин. Ако искам да го взема от магазина трябва да анулирам поръчката и да си купя отново гардероба от магазина. Съответно да чакам около месец да ми възстановят парите от поръчката. Аз отказах , защото все пак нямам излишни 1000лв , които да дам отново. Срок не можели да ми кажат, всичко зависело от фирмата доставчик, преди коледа нямало да стане, а дали ще стане до Нова година един господ знае. Обмислям дали да не пусна жалба до КЗП. Имам ли основание за това че не си спазват срока за доставка до магазин? Имам ли право на някаква компенсация за причиненото неудобство? Все пак едно дете няма да получи коледния си подарък за новата стая .Разочарованието е голямо.
Благодаря

# 20
  • Мнения: 5 094
Хора, наистина ме изнервиха с тази тяхна доставка. Уж беше преди обяд, цял ден синко тинейджър съм го вързала да им чака доставката и шофьора. Няколко пъти звънях на лелката, която ми се обади вчера от ренус, увери ме, че доставка ще има на 100%, да чакаме. Преди 30мин пак и звъннах и я питах колко още да чакаме, той дойде време да си лягаме. Каза, че веднага ще звънне на шофьора да го пита къде е и ще ми върне обаждане, е минаха 30мин ни вопъл ни стон от никой.

# 21
  • София
  • Мнения: 627
Здравейте, бих искала да попитам дали някой има опит със следният казус. На 14.12. направих поръчка на гардероб на цена близо 1000лв, с  взимане от магазина в София. Срокът на доставка до магазина е 5 дни. Никой не ми се обаждал за увеличаване на срока за доставка, не съм получавала имейли, дори и днес да поръчвате до магазин , срокът е 5 дни. До днес моята поръчка още не е доставена до магазина. Гардеробът е наличен в магазина ,исках да си го взема направо от там, но ми казаха че не работили по този начин. Ако искам да го взема от магазина трябва да анулирам поръчката и да си купя отново гардероба от магазина. Съответно да чакам около месец да ми възстановят парите от поръчката. Аз отказах , защото все пак нямам излишни 1000лв , които да дам отново. Срок не можели да ми кажат, всичко зависело от фирмата доставчик, преди коледа нямало да стане, а дали ще стане до Нова година един господ знае. Обмислям дали да не пусна жалба до КЗП. Имам ли основание за това че не си спазват срока за доставка до магазин? Имам ли право на някаква компенсация за причиненото неудобство? Все пак едно дете няма да получи коледния си подарък за новата стая .Разочарованието е голямо.
Благодаря

Е какво точно зависи от фирмата доставчик, като Вие го взимате от магазина и единствената доставка е от склада им до опаковането и гишето за взимане? Защото и аз така чакам една поръчка от 18-ти и си броя 5-те работни дена, които, за съжаление чак на 29ти изтичат. Ако не ми се обадят на 29-ти, също ще пускам жалби за неспазване на срок.

# 22
  • Мнения: 46 515
Хора, наистина ме изнервиха с тази тяхна доставка. Уж беше преди обяд, цял ден синко тинейджър съм го вързала да им чака доставката и шофьора. Няколко пъти звънях на лелката, която ми се обади вчера от ренус, увери ме, че доставка ще има на 100%, да чакаме. Преди 30мин пак и звъннах и я питах колко още да чакаме, той дойде време да си лягаме. Каза, че веднага ще звънне на шофьора да го пита къде е и ще ми върне обаждане, е минаха 30мин ни вопъл ни стон от никой.
Дано все пак имате късмет и я доставят по-късно. При мен и днес нищо. А нямам и товарителница, която да следя. Много съм ядосана, защото част от нещата не са за мен и трябваше да ги занеса утре в друг град, но най-вече от това, че подвеждат хората да си губят времето в чакане.

# 23
  • Sofia
  • Мнения: 101
Здравейте, бих искала да попитам дали някой има опит със следният казус. На 14.12. направих поръчка на гардероб на цена близо 1000лв, с  взимане от магазина в София. Срокът на доставка до магазина е 5 дни. Никой не ми се обаждал за увеличаване на срока за доставка, не съм получавала имейли, дори и днес да поръчвате до магазин , срокът е 5 дни. До днес моята поръчка още не е доставена до магазина. Гардеробът е наличен в магазина ,исках да си го взема направо от там, но ми казаха че не работили по този начин. Ако искам да го взема от магазина трябва да анулирам поръчката и да си купя отново гардероба от магазина. Съответно да чакам около месец да ми възстановят парите от поръчката. Аз отказах , защото все пак нямам излишни 1000лв , които да дам отново. Срок не можели да ми кажат, всичко зависело от фирмата доставчик, преди коледа нямало да стане, а дали ще стане до Нова година един господ знае. Обмислям дали да не пусна жалба до КЗП. Имам ли основание за това че не си спазват срока за доставка до магазин? Имам ли право на някаква компенсация за причиненото неудобство? Все пак едно дете няма да получи коледния си подарък за новата стая .Разочарованието е голямо.
Благодаря

Е какво точно зависи от фирмата доставчик, като Вие го взимате от магазина и единствената доставка е от склада им до опаковането и гишето за взимане? Защото и аз така чакам една поръчка от 18-ти и си броя 5-те работни дена, които, за съжаление чак на 29ти изтичат. Ако не ми се обадят на 29-ти, също ще пускам жалби за неспазване на срок.
И аз това се чудя - тази фирма за транспорт не е ли тяхна отговорност. Като имат толкова много работа редно да те предупредят. За доставка до магазин няма промяна на срока.

# 24
  • София
  • Мнения: 627

И аз това се чудя - тази фирма за транспорт не е ли тяхна отговорност. Като имат толкова много работа редно да те предупредят. За доставка до магазин няма промяна на срока.

Няма, да, и аз специално им изчетох общите условия. Ако до 30-ти не получа смс, че мога да отида да си я взема, директно ги пускам на Европейската комисия за разрешаване на онлайн спорове.  Хич няма да се занимавам с КЗП.

# 25
  • Мнения: 5 094
Не се сърди, човече, получих я преди 1 час, като погледнах в буса имаше още доста кашони с поръчки. Шофьора един спокоен човечец, даже разказа как е имал случай в 1 вечерта как бил доставил в Хисаря на едни клиенти, които го чакали от сутринта. Накрая като се появил в 1 с мебелите го поканили да нощува там и да сяда на маса с тях да пият.

# 26
  • Мнения: 1 966
https://www.ikea.bg/products/beds/single-beds/malm-visoko-leglo- … 5x209-sm/19009562
Това легло колко е високо. 38 см долна табла, това какво ще рече, че матрака е над тези 38 см ли? Тоест височина към 58см.

# 27
  • Мнения: X
Страничния борд на леглото е висок 38 см от пода до ръба, но подматрачната рамка е на 32 см от пода. Като сложиш матрак 20 см, той стърчи над тези 38 около 14 см. защото 6 влизат в рамката на леглото. И така леглото с матрак, дебел 20 см е високо 52 см.

# 28
  • Мнения: 13 188
https://www.thenordroom.com/wp-content/uploads/2021/12/IKEA-HYLL … tion-nordroom.jpg

Не съм доволна от тези калъфи за дрехи. В момент на умопомрачение купих много бройки и сега всичко ми е красиво подредено, еднакво, но невидимо. Налага се като търся нещо да ги отварям, за да видя какво има вътре.

От този тип, който слагат по химическото чистене са най-удобни.

# 29
  • Мнения: 39 329
https://www.ikea.bg/products/cookware/dishwashing-accessories/ri … -pribori/30387260
Някой виждал ли го е на живо? Дали ще побере веро, течен сапун и кухненска гъба?

Общи условия

Активация на акаунт