Време е за ИКЕА! - Тема 36

  • 40 089
  • 754
  •   1
Отговори
# 735
  • In transit
  • Мнения: 14 285
Teta, нищо не можеш да направиш, освен рекламация. Може да пробваш да го залепиш с лепило за дърво, но трябва със стяга да го хванеш, докато стегне и пак ще ти боде очите и ще те дразни.
Като ви чета, направо се радвам, че почти не ми остана нещо за обзавеждане. Sad

# 736
  • Мнения: 75 950
То и аз се съжалявам...какво да кажа. Head Band
Писах тук
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.o … List#inline-nav-3
И на икея на имейла.

# 737
  • Мнения: 5 869
Тете, имаше ли следи от удар по кашона? Ако си обърнала внимание... По времето, когато си товарех лично пакетите от ИКЕА, се научих да оглеждам ъглите на кашоните. И въпреки това се е случвало да попаднем на леко подбита плоскост, която в нашия случай нямаше да се вижда. А кашона перфектен.
Лепене и стягане с дърводелска стяга ще залепи, но няма да скрие наранения фурнир. Пък и ти не купуваш преоценена стока.
Подпукай ги яко. Не само за материални вреди! Безобразие.

# 738
  • Мнения: X
Леле, леле... направо ... не знам какво да кажа! Аз като се знам какво съм куче за такива неща и драпам докато стане каквото трябва, и нищо повече от това, на което имам право като клиент, направо се отчайвам!
От сърце и най-искрено съжалявам, Тета... това па вече на нищо не прилича тяхното! Но докато имаш нерви, не ги оставяй на мира.

# 739
  • Мнения: 75 950
Абе нерви не ми останаха..ама имам свободно време бол Joy...та продължавам да се боря...

Някой ме е проклел, само туй ще е Joy

# 740
  • Мнения: 8 001
Teta, съчувствам ти най-искрено Hug !

Не ми остана време днес по-рано да пиша, можеше да съм ти от полза, знам ли и да го провериш, но да ви предупреда сега.
ММ днес отишъл да си получи онези две поръчки, за които писах сутринта. Вадят му ги от склада и почва да брои, но оооо изненада! Кашоните от едната страна повредени, а служителят се прави на ощипан. ММ вдигнал скандал, как може да му вадят така пакетите, какъв контрол упражняват и че са длъжни да предават стоката в търговски вид. После младежът взел да мотоляви, че щял да каже на ММ да си ги погледне, ама странно защо с това не е почнал!? Отишла друга колежка, която взела да филосовства, че негова грижа било да си ги огледа. В общите им условия пишело! Той поискал да види къде на видно място са изложени, кой и кога него го е информирал и къде се е разписал, че в интернет ги има и там да ги чете. Обяснил любезно, че той интернет не ползва и не е длъжен. Госпожата взела да мига! Взели да го убеждават да си вземе пакетите така, но той отказвал. Младежът тръгнал да му показва, че нищо им няма на панелите вътре, ама ММ се навел и му показал вдлъбнатини по ръбовете. Пак се скарал, че са супер некоректни и че панелите се слагат за фасон на кухнята на видимите места и при цена от 130 лв/бр е недопустимо да го карат да приеме стока с дефекти за 2000 лв. На всичкото отгоре другата госпожа като я питал ако не бил обърнал количката и бил излязъл от магазина какво правим и онази с цялата си наглост казала, че няма да си ги вземат обратно!   В крайна сметка сега ще чакаме нова доставка не знам кога. А тези щели да ги препакетират. Така казали на ММ. Той отказал да ги вземе препакетирани, ама като иде другия път се е заканил да разпечатва на място кашоните и да гледа вътре, защото хич не е изключено да му ги пробутат!
Та teta, може и твоя скрин ако няма повреда по кашона да го е сполетяла същата съдба като нашите панели!
Тези са само малка част.

Скрит текст:

Последна редакция: ср, 23 мар 2022, 10:00 от drago_2008

# 741
  • In transit
  • Мнения: 14 285
Драго, без думи просто!

# 742
  • Мнения: 4 674
Това е абсолютна безпардонност и наглост…

# 743
  • Мнения: X
Еха... допълват се абсурдите!
Ми тия дето ми бяха донесли части от чуждо легло и ми върнаха моя скрин разпечатан и облепен с бяла лепенка за кантиране при боядисване? Разправиите да си го вземат и да ми донесат запечатан, което така и не се случи? Ква е тая цигания, не знам! Всъщност знам, ама да не ме затрият за политически коментар.

# 744
  • София
  • Мнения: 5 350
Азалия, аз наистина не знам, нито предполагам. Моля те, напиши го това, което може да е причината.

# 745
  • Мнения: 653
Много сили, Teta, да се преборите за рекламацията!

Drago, добре, че съпругът се е усетил да гледа! И наистина да ги провери следващия път. Безобразие!

И при мен имаше дефект на единия ъгъл на едно чело за чекмедже, който е доста видим. Нямах нерви за рекламация. Затова сега всеки път ми боде очите, макар че е долу в ъгъла под фурната.
Скрит текст:
Към тези, които обмислят кухня от Икеа - като се изключат всички неразбории, от самите шкафове съм много доволна. За обзавеждане, което ми предстои, пак мисля да взема оттам кухнята.

# 746
  • Мнения: X
Азалия, аз наистина не знам, нито предполагам. Моля те, напиши го това, което може да е причината.
Не те разбрах за кое говориш... политическия коментар ли? Националността на собствениците на марката в България имам предвид и характерният им безхаберен начин на работа.

# 747
  • Мнения: 5 869
Коментарът ми е безполезен, но от създаването на тази тема я следя, защото ме зареждаше с положителни емоции и се радвах както на своите, така и на чуждите покупки. Откакто ИКЕА отвори врати в София не сме купували почти нищо от другаде, освен от там. Именно защото отивам, избирам, товаря и плащам, и съм приключила със задачата. Сега сякаш съм в темата за мебели Виденов от онова време, когато си купуваш нова спалня, ама хвърляш боб кога ще ти я доставят и ако нямаш акъл - да си изхвърлиш старата преди да е дошла новата - спиш два месеца на надуваеми дюшеци.
Драго, ако сте разбомбили старата кухня, мога да ти услужа с газов туристически котлон... Да не пиеш студена вода, докато ти дойде доставката...  Гуш!

# 748
  • Мнения: 8 001
tetka_the_best, благодаря за предложението Hug

Жилището е ново и кухните тепърва ще се сглобяват, а и това са панели за фасон, които се слагат последни. Лошото е, че няма как ММ всичко да отваря (16 гардероба, спални, дивани, стелажи и десетки врати и т.н. предимно Икея), защото все още само складираме мебелите и не сглобяваме, а пакетите са ужасно много. После отворени не може да ги остави, за да не попадне някаква мръсотия, прах, камъче от довършителните процедури, които вървят в момента. Доста е неприятно като не може да разчиташ на качествен контрол на производител и търговец...
Но мога да предупредя какви ги вършат и който има възможност да си проверява.

# 749
  • Мнения: 1 680
Отношението им последно време е потресаващо, наистина. Аз бях писала, че последния път, когато сглобявахме Пакс имаше счупен цокъл и ходи мъжът ми за рекламация в магазина. Дадоха му нов цокъл, подбит, беше отказал да го вземе в този вид, а служителката директно му изфилосоствала, че друг няма да му даде. Ако този му харесва да го взима, ако не, да си тръгва със счупения.
Явно от мениджмънт ниво та до най - долу всичко е тотал щета.

Общи условия

Активация на акаунт