Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Защо ми светят 'ABS' и 'ESC' при свързване на колата?
Как да избера подходящ малък и икономичен автомобил?
Какви са причините за вибрации при потегляне и как да ги отстраня?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Защо ми светят 'ABS' и 'ESC' при свързване на колата?
Светването на 'ABS' и 'ESC' при свързване на автомобила може да се дължи на различни проблеми, като зацапване на сензори с кал или дефектен сензор. В случай на зацапване, внимателно шофиране може да помогне, докато при дефектен сензор може да е необходима диагностика. Освен това не се препоръчва шофиране с алтернатор, който не зарежда, тъй като това може да изтощи акумулатора.
-
Как да избера подходящ малък и икономичен автомобил?
При избора на малък и икономичен автомобил е важно да се вземе предвид бюджетът, както и състоянието на колата. Търсенето на нови икономични автомобили може да бъде предизвикано от ограниченото им предлагане, което води до повишено търсене на вторичния пазар. Важно е да обмислите разходите за ремонт и поддръжка на автомобила, както и потенциалните недостатъци при покупка.
-
Какви са причините за вибрации при потегляне и как да ги отстраня?
Вибрациите при потегляне могат да бъдат причинени от различни фактори, като например износен съединителен диск или повреден тампон на скоростната кутия. За отстраняване на вибрациите е най-добре да се консултирате с професионалист, тъй като е важно да идентифицирате причината и да извършите необходимите ремонти.
-
Как да избера правилната кола, като търся стара или нова икономична кола?
-
Какви са мненията на хората за Dacia Sandero 2011 и Suzuki SX4?
))))). Направих компромис с ръждата тогава и още съжалявам, но иначе двигателя си беше наред. Колата я бяха намалили от 1100 евро на 750 евро. Толкова за кола , която е произведена пред 2003г. Явно само аз имах интерес. От човека, който ми я внесе хем съм доволен, хем не. Вярно докара ми я до КАТ , обаче преди това за да оформиме документите беше голямо размотаване и трябваше само аз да си давам зор и да ходя в много точки на София и да го чакам (не беше много точен). Моят познат , който ми препоръча човека също си беше внесъл някаква електрическа кола от Германия и ми описваше много идилично нещата. Едва ли не немците били перфектни по автокъщите. Не беше баш така. Очаквах да видя колата в по-добро състояние. Беше много мръсна и отвътре и отвън. Вътре велурените стелки бяха за изхвърляне и целия салон беше в игли от борчета , но тапицерията беше чиста. Имаше мека гума. Маслото беше точно на 10 000 км , а агренажният ремък точно на 50 000 км. Двете предни биалетки и двата задни тампона на стабилизиращата щанга бяха за смяна и колата тропаше. Явно не бяха никога сменяни. Поне не бяха скъпи - около 20 лв всичките и се сменят за половин час. И някакъв кормилен накрайник и той си беше отишъл(12-15лв). Нямаше достатъчно хидравлична течност в резервоара и помпата на сервото виеше. Чек енждин лампата светеше и кабела на втората ламбда сонда беше прерязан. Бензинът беше на свършване. Пристигна с втори комплект джанти и зимни гуми. Зимните гуми бяха в трагично състояние, а летните бяха някакви китайски , от които колата друсаше. Задните накладки бяха почти напълно изтъркани. Предните бяха сложени от най-твърдите и според мене бяха изкривили дисковете, коите след време смених. Когато са сменяли предни и задни накладки трябваше да смажа с грес водачите на спирачните апарати. Бяха сухички и явно никой не си беше направил труда да ги смаже. Дросълет и стъпковото моторче никога не бяха чистени , но ги изчистих с един спрей и меглио и да чукна на дърво още са сравнително чисти. Свещите бяха за смяна, въздушния филтър и той. За тая евтина кола вярно не очаквах салона да е изпран и отвънка да е пастирана, ама все пак. Баща ми като я видя се ужаси, въпреки че я вкарах в приличен вид за няколко дни и тогава всички много я харесаха.
Но според мен е по-добре да се вземе кола с възможно най-малко недостатъци, дори ако трябва с малко заемче и помощ от приятел, отколкото кола с много недостатъци и да си заделяш бюджет за последващ ремонт