Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства ~2022г.~

  • 48 945
  • 1 444
  •   1
Отговори
# 30
  • Light of Zartha
  • Мнения: 1 745
Наистина има много боклуци по автокъщите... Бях изумена, когато търсех. То на снимката изглежда не много добре, но на живо е гробник. Но това не трябва да е повод за отчаяние. Може да отнеме повечко време, но ще се намери правилната кола. Аз го вярвам. Тъкмо ще има достатъчно време да се изяснят критериите.

# 31
  • 1st floor
  • Мнения: 9 102
Естествено,  че има надежда. Просто може да падне по-голямо търсене. А може и веднага да извадиш късмет, като твоите приятели.

# 32
  • София
  • Мнения: 3 159
В момента глобално ситуацията е скапана - като няма нови автомобили. Хората по-рядко си продават старите, и цените са много нагоре, и няма хубави на вторичния пазар. Като се пооправи работата с чиповете, ще се раздвижи и това.

# 33
  • Мнения: 1 272
Естествено,  че има надежда. Просто може да падне по-голямо търсене. А може и веднага да извадиш късмет, като твоите приятели.
Проблемът е, че банката ще почне да си тегли сумата по вноските, а аз нямам нищо на лице и всъщност ще плащам нещо, което не съм ползвала още. Дано по-скоро намеря, че поне да знам защо го теглих.

# 34
  • София
  • Мнения: 261
Стискам палци да намериш !

2016та и на мене не ми се видяха много читави колите на пазара. Тогава ми препоръчаха един човек , който ми внесе колата и взе 1100 лв за тази услуга от автокъща в Дрезден. Обявата беше в немското mobile.de. Добре, че той говори  на немски с човека от автокъщата в Дрезден, защото немеца се държеше много грубо с мене. Аз му говорих на английски и той ми затваряше телефона след второто изречение. Стовариха ми я пред софийския КАТ в неделя точно за именния ми ден и на пеша разстояние от нас Simple Smile))))). Направих компромис с ръждата тогава и още съжалявам, но иначе двигателя си беше наред. Колата я бяха намалили от 1100 евро на 750 евро. Толкова за кола , която е произведена пред 2003г. Явно само аз имах интерес. От човека, който ми я внесе хем съм доволен, хем не. Вярно докара ми я до КАТ , обаче преди това за да оформиме документите беше голямо размотаване и трябваше само аз да си давам зор и да ходя в много точки на София и да го чакам (не беше много точен). Моят познат , който ми препоръча човека също си беше внесъл някаква електрическа кола от Германия и ми описваше много идилично нещата. Едва ли не немците били перфектни по автокъщите. Не беше баш така. Очаквах да видя колата в по-добро състояние. Беше много мръсна и отвътре и отвън. Вътре велурените стелки бяха за изхвърляне и целия салон беше в игли от борчета , но тапицерията беше чиста. Имаше мека гума. Маслото беше точно на 10 000 км , а агренажният ремък точно на 50 000 км. Двете предни биалетки и двата задни тампона на стабилизиращата щанга бяха за смяна и колата тропаше. Явно не бяха никога сменяни. Поне не бяха скъпи - около 20 лв всичките и се сменят за половин час. И някакъв кормилен накрайник и той си беше отишъл(12-15лв). Нямаше достатъчно хидравлична течност в резервоара и помпата на сервото виеше. Чек енждин лампата светеше и кабела на втората ламбда сонда беше прерязан. Бензинът беше на свършване. Пристигна с втори комплект джанти и зимни гуми. Зимните гуми бяха в трагично състояние, а летните бяха някакви китайски , от които колата друсаше. Задните накладки бяха почти напълно изтъркани. Предните бяха сложени от най-твърдите и според мене бяха изкривили дисковете, коите след време смених. Когато са сменяли предни и задни накладки трябваше да смажа с грес водачите на спирачните апарати. Бяха сухички и явно никой не си беше направил труда да ги смаже. Дросълет и стъпковото моторче никога не бяха чистени , но ги изчистих с един спрей и меглио и да чукна на дърво още са сравнително чисти. Свещите бяха за смяна, въздушния филтър и той. За тая евтина кола вярно не очаквах салона да е изпран и отвънка да е пастирана, ама все пак. Баща ми като я видя се ужаси, въпреки че я вкарах в приличен вид за няколко дни и тогава всички много я харесаха.

Имаше някакъв Боби от Субару форума, който внасял коли и бил много коректен , и даже взимал по-малко тогава(800-900 лв) за услугата, обаче късно разбрах за него.

# 35
  • Мнения: 644
Че то така по-добре - виждаш реалния и вид, не напудрена с измит мотор и врътнат километраж, /последното не е много сигурно, че там не е свършено вече, ама пак пак/.
А като купуваш стара кола е ясно, че трябва да си приготвиш едни пари за обслужване /тук включвам и гуми/ и ремонт. Все нещо излиза.

# 36
  • София
  • Мнения: 261
Трябва, няма как. Преди беше около 500 лв някъде грубо екотакса плюс цялата регистрация в КАТ и гражданска отговорност. Отделно ремъци, ролки , филтри масло няма как и не ми се рискува , освен ако предишния собственик не ми е роднина и му имам доверие. Климатик да се допълни, данък да се плати.... Не казвам да се пудри както в Горубляне , а просто един малко по-свеж и нестресиращ вид.

Иначе винаги нещо непредвидено излиза.

Последна редакция: пн, 03 яну 2022, 23:50 от javor1980

# 37
  • Мнения: 10 374
Щяха да ти го напишат в сметката. И аз бих предпочела да видя колата натюр.
Когато купувахме моята, така и никой не се ангажира да ми избере свястна кола. ММ имаше идея да купим голямо БМВ, добре че не му се вързах на акъла, предпочетох по-скромна кола нова, от автосалон.

# 38
  • Мнения: 6 708
Аз съм в търсене на малък и икономичен автомобил... То и бюджетът ми е малък, хахаха. Надявам се да си намеря нещо подходящо. Отдавна не съм шофирала, близо 10 години, но иначе съм вързана с мъжа ми за всяко нещо. Харесвам япончетата, май някоя Тойотка..., но нещо май нямало внос, такива неща чувам от познати. Тъпото е, че теглих кредит, а още нямам нищо насреща, понеже чакам на близки роднини от мъжки пол да ми помогнат, но... Мъжът ми и той не е специалист, само ги кара, така че на него не разчитам. Съвети...
Лека и безаварийна да е годината!
Здравейте на всички! Честита Нова година, лека и безаварийна!
Случайно попаднах на темата. Извинявам се, че така нахлувам, не дочетох темата, но препоръчвам Хонда джаз. Имам я от два месеца (и аз не бях шофирала от 10,че и повече години) , но тази ми залепна, почувствах, че това е моят автомобил.
Имаме Сузуки sx4, но дали защото я купихме чисто нова (е, 2008 г беше), дали защото беше (и е) мерак на ММ, но не можах да се престраша да я карам.
А преди това имахме москвич, който бях посвикнала да шофирам.
С една дума - препоръчвам Хонда Джаз, малка, икономична, с голям багажник, купето е просторно.

# 39
  • София
  • Мнения: 261
Меко ли возят Сузукито и Хондата ?

# 40
  • Мнения: 40 854
Меко ли возят Сузукито и Хондата ?

За Хондата не знам, ама преди 10 години се бяхме наточили на едно такова (това от линка по-долу). Много беше сладко, много найс (не обърнахме внимание, че няма никакъв багажник) и бяхме аха да си го купим, ама като се качихме на тестдрайв след 10 минути решихме твърдо, че това не е нашата кола. Ми аз по-твърдо возене не бях усещала. Ето за това става дума:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d9/2012_Suzuki_ … 5-07-24%29_01.jpg

# 41
  • Light of Zartha
  • Мнения: 1 745
Имам приятел с такава кола. Не вози много твърдо, но наистина не е хич голям багажника. Леко пристрастна съм като притежател на комби, но в никакъв случай това не е семейна кола поне за мен. Приятелят вози жена си и кучето и до там. Багаж на двама души събира.

# 42
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 028
Аз съм в търсене на малък и икономичен автомобил...Харесвам япончетата, май някоя Тойотка...,
Стар или нов? Малки нови икономични тойотки в момента има на добри цени, защото излиза нов модел. На старо сигурно са по-малко защото станаха много търсени. Но е разумно да не се уфлянкваш в търсене твърде дълго време, защото тази година ще е още по-зле откъм нови малки икономични, и ще има силно повишено търсене на стари.

Едни казват-купе се кърпи,боядисва,важно е моторът да е здрав. Други казват,че е важно купето да е здраво,по моторите всичко се прави.
Ами зависи кой какво работи, ако си ги поправят сами естествено че ще е лесно Grin Но според мен е по-добре да се вземе кола с възможно най-малко недостатъци, дори ако трябва с малко заемче и помощ от приятел, отколкото кола с много недостатъци и да си заделяш бюджет за последващ ремонт Hands V

# 43
  • София
  • Мнения: 3 159
Меко ли возят Сузукито и Хондата ?
Хондата е средна работа, не бих казала че е най-мекото возене, а и целия интериор е по-като за малка градска кола. Обаче пък е разтегателна, багажникът е огромен и купето също става багажник. Отделно е просторно вътре, габаритите са за сметка на предницата най-вече, не на купето. Само бюджетна не е, поне в класа си.

Последна редакция: вт, 04 яну 2022, 21:52 от Нелка*

# 44
  • Мнения: 3 732
Да се возиш или караш на Сузуки е като да се возиш на каруца в полето.  Усеща се всяка дупка а при неопитен водач бъбреците ти падат на земята. Друго си е да те возят в бмв, голф, фиат. Дупките и бабуните се усещат по - леко.

Много са грозни повечето японци - не са красиви като Нисан Микра или Тойота Ярис. Сравнявам японец с японец. Мен бмв ми е перфектната визия, особено фаровете и решетката. Говоря само за външен вид.

Повечето японци са кей карс - кола играчка. Няма кой знае какви екстри, често е малолитражка - малко коне и къса за да се паркира лесно. Идеята е да стигнеш от точка А до точка Б, да паркираш лесно и толкоз.


Интересното е че макар и малка побира много багаж - сваля се задната седалка или една от двете и кеф ти да събираш багаж. Не знам как се случва но уж е малка а дебели или високи хора се чувстват комфортно в нея. Висока е и минава през бордови, шахти, канафки.

Казват че на японците частите са скъпи. Не знам дали е вярно защото моята я взех в много лошо състояние а и много майстори смених. Но като няма екстри - няма и какво да се троши.

Карам това:

https://fakti.bg/avto/2479-suzuki-wagon-r

Трудно ще изпревариш тир на магистрала. На ляв завой докато чакаш ще ти се клати колата от бързаците. Ламарините са слаби и при удар нямаш никаква защита.

Вървят около 2000 лв. И за обслужване още 1000.

Няма да ти казвам Вземи го или Недей! Посочвам ти плюсовете и минусите. На мен ми е първа. За втора - не знам и аз какво ще търся.

Общи условия

Активация на акаунт