Обсъждане на имотни обяви-27

  • 52 715
  • 749
  •   1
Отговори
# 375
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 8 194
Преди няколко дни минах през Павлово - струва ми се по-добър вариант от Симеоновско шосе. Хиподрума, Лагера, Гео Милев, Бели брези....

# 376
  • Мнения: 1 811
Gadamer, коя сграда в Павлово и по кои показатели превъзхожда тази на Мират на Симеоновско? Не познавам Павлово, но като съм ходила в тази посока винаги е било задръстено Околовръстното в тази си част. Далеч е от центъра.
При Мират имаш добър строител, хубава сграда, лесен и бърз достъп до 4те най-чести дестинации според мен - Център, Околовръстно, Цариградско, бул. България. Ако си фен на метрото (аз не съм), има довеждащ автобус директно до там. Зоопарка и Ловния парк са ти в двора, Борисова е наблизо. Има страхотен ресторант/кафе в хотел Zoo, има co working space наблизо. В Olive's има басейн, ако ти се тренира водна аеробика, например. Единствено с държавните детски градини и училища е тегаво, но къде ли в София не е? Аз гледах в тази сграда за инвестиция, но цените идват твърде високи за тази цел.

# 377
  • Мнения: 578
Павлово е по-близо до Център, Околовръстно и бул. България от Симеоновско шосе. Метро има на две спирки и го свързват 3 рейса и 2 трамвая (когато свърши ремонта).

# 378
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 8 194
Павлово има достъп също така през Борис III, през бул.България и през Борово.  Има по-нормални улици, има СС/ НС, има ДГ и училище...видя ми се симпатичен, за разлика от кв.Витоша. Иначе самото Симеоновско шосе е супер натоварено - и в посока Семинарията, и в посока Околовръстното. Като местоложение не е лошо, но кварталът около Зоологическата никак не е благоустроен. За училища и ДГ даже не коментирам. Сега, ако конкретната сграда си заслужава другите компромиси, действайте.

# 379
  • София
  • Мнения: 3 243
И за мен Павлово и съседният му Бъкстон са много приятни квартали, и според мен учудващо непопулярни.

Всичко около Симеоновско ми седи не уютно и някак не особено жилищно, ако мога така да се изразя. Но това е субективно. Ако някой е свикнал с района, вероятно има друго усещане.

# 380
  • Мнения: 17 116
И за мен Павлово и съседният му Бъкстон са много приятни квартали, и според мен учудващо непопулярни.
Като има много къщи и доста хора не го забелязват като квартал Wink Освен това се водят се отдалечени, шофирането по Борис е изнервящо, транспортът е бавен и с кофти маршрут. Липсват дискотеки и кафенета, май и аптеките не са много ¯\_(ツ)_/¯ Това че е озеленен не прави на никого впечатление, просто няма за какво да се захванеш.

# 381
  • Мнения: 11 290
И за мен Павлово и съседният му Бъкстон са много приятни квартали, и според мен учудващо непопулярни.
Освен това се водят се отдалечени, шофирането по Борис е изнервящо, транспортът е бавен и с кофти маршрут. Липсват дискотеки и кафенета,

А отсечката на бул. Климент Охридски към Околовръстното (при Икея и Топгруп) как ще я квалифицираш, след като смяташ шофирането по Борис за изнервящо? Кой скудоумец е нарекъл тази уличка булевард? Дори извън час пик по тази разбита уличка не се пътува нито бързо, нито лесно.
Борис е достатъчно широк, а има и трамвай в отделно трасе, като завършат ремонта на трамвайното трасе, ще стане още по-удобно. Бих могла да предположа (без да съм сигурна), че по Борис те бъркат паветата. Ако паветата са причина да не може да се кара много бързо, то тогава със сигурност е по-добре да останат - градските булеварди не са писти за Ф1.

# 382
  • Мнения: 9 300
Да, паветата по Борис са побъркващи и не е заради скоростта. Ужасно хлътнали са на места, неравни и разбити. Пътя ми за работа минава почти по целия Борис. За 2 години, откакто минавам по него, само един път съм видяла да ги оправят. И то оправянето е да наложат пясък отдолу. След време пак хлътват. Трябва целият булевард да се реновира. 3 пъти се събуждам със спаднала гума заради изкочил вентил (да, знам, че се сменят периодично), но до сега не ми се бе случвало, от както карам кола. А, за две години 3 пъти, е изнервящо. Уж тръгваш за работа, а почваш да се чудиш в коя гумаджийница да идеш рано сутрин. Тези около нас работят от 9-10 ч. До преди да работя на тази ми работа, съм карала само по асфалт и не съм имала такива изненади. Локалното на Борис също е под всякаква критика. Този булевард се нуждае от голям ремонт, а защо не и да го разширят. Посока Перник-София сутрин си е натоварено, вечер в обратната посока - също.

# 383
  • Мнения: 11 219
Абсолютно, аз карам бавно по Борис (което изнервя сума хора), но наистина е мъка това друсане по паветата. Иначе нямам абсолютно никаква идея защо Витоша или Малинова долина може да са по-предпочитани квартали от Павлово..

# 384
  • Мнения: 13 132
Когато търсихме и се разхождахме преди 3-4 години Малинова беше хубава. Ниски сгради, слънце за всички, широка улица. Скоро минавах през квартала и мога да кажа, че е като минно поле. Всичко е парцелирано, заградено, копае се денонощно и смятам, че ще стане доста пренаселено кварталче. В новата част Витоша от Макси нагоре, не е чак толкова зле, но са само комплекси, пак са тесни уличките, но все още не е каквото е на Зоопарка и мостчето.

# 385
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 8 194
По принцип и Младост ми се струва по-добър вариант от Симеоновско шосе. Освен Павлово, споменах и Лагера, Хиподрума, Гео Милев. Сега се сещам и за Банишора. Ето две снимки от онзи ден, от другата страна на Симеоновско, срещу Макси:



# 386
  • Мнения: 11 290
Ваня, то технологията е такава - с пясък под паветата. Но пясъкът трябва да се трамбова, добре да се трамбова, за да не сляга. А това не го правят. Трамбоването трябва да се прави и когато запълват дупки и под асфалт, пак не го правят или поне не го правят качествено. Затова и под асфалтови кърпежи пак хлътва, не само под паветата.
Знаеш ли колко е хлътнало под една асфалтова кръпка на ъгъла на ул. Врабча и бул. Васил Левски (това си е баш център, до Паметника Левски). Сигурно е почти педя вече спрямо нивото на улицата. Там са копали за теч на вода (или парно), най-вероятно. А технологията на запълване на тези дупки, която наблюдавам от няколко години, е следната - насипват с едър чакъл дупката и си бият камшика за 3-4 седмици, оставят колите да минават и да трамбоват. След това се появяват в един момент, в 90% от случаите докато вали дъжд или сняг, поизгребват малко чакъл, плясват асфалт и бЕгат. Нивото на кръпката се прави на око, дори канапи не опват. В това е целият проблем.
Борис сосе паветата е предвиден да може да издържи и танковете от бившата Горнобанска танкова бригада. Но трябва качествена подръжка. А такава няма.

# 387
  • Мнения: 9 300
Съгласна съм. Проблема с Борис е неправилната поддръжка или минимална такава. Няма нищо лошо в паветата, но ако са прилични. Дори са препоръчителни, защото убиват скоростта. Но в сегашното му състояние, карането с 60 км по Борис е ужасно некомфортно. Моята кола е 18 годишна, имам чувството, че ще се разпадне някой път по Борис. Може би с по-новите коли не е толкова неприятно.

# 388
  • Мнения: 11 290
карането с 60 км по Борис е ужасно некомфортно

Аз ли нещо не съм в час, но максимално допустимата скорост (освен ако не е сложен допълнителен знак за ограничение) е 50 км/ч. В населените места, а конкретно в София по-висока скорост е допустима, доколкото знам, на 3 пътни артерии - бул. България, Цариградско шосе и Околовръстното.

Простата калкулация показва, че 10 км. (по Борис) с 50 км./ч. се вземат за 12 мин., а ако скоростта е 40 км./ч. - за 15 мин. Толкова ли са важни тези 3 мин. по-малко?

# 389
  • Мнения: 9 300
Явно не си шофьор или не активен. Карането с 50 км по булевард е бавно и изнервящо за околните. Знам колко е ограничението. Вярвай ми, никой не кара с 50 км на прав и широк участък. Не ми е за 3-5-10 мин. Но когато те изпреварят 15 коли и се наредят на левия завой към К Величков (примерно), рязко пътуването ти се удължава.
Знаех си, че някой праволинеен ще се намери да се хване за тези 60 км. Но ако някой активен шофьор ми каже, че винаги е спазвал ограниченията, следи знаците, спира на СТОП (не намаля, спира), не е влизал в забранена улица, не е правил обратен на непозволени места, не е пресичал двойна непрекъсната, просто няма да му повярвам.

Общи условия

Активация на акаунт