Магазин Sinsay - тема 3

  • 51 108
  • 751
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 3 438
Аз имам . Първо си купих 1 цвят - пробвах ги, удобни са ми и след това си взех още 1 цвят. Много харесвям бели, но след пране винаги ми остават жълтеникави следи и този път не си взех бели.

# 661
  • Мнения: 9 520
А може ли номера на телефона, на който да се обадя?

# 662
  • Мнения: 9 860
Не са хич “Eco-freindly/aware” каквото описание имат повечето дрехи. Joy
Последния път поръчах само един потник, а куриера довлече едно кашонче. Викам да не сте объркали получателя. Joy
Отварям кашончето. Вътре пълно с хартии и на дъното потника.
Кашончето 1 кг по товарителницата. Потника дали има и 100 грама. Joy Joy

# 663
  • Мнения: 32 303
Марина, явно и ти като мен. Ама моето кашонче беше по-голямо😅 Иначе...беше опаковано точно като подарък-изненада- вадиш, вадиш нагънатата хартия...а стоките на дъното 😆 ММ по подобен начин ми подари годежния пръстен едно време, та ме навяха и хубави спомени, докато махах излишната хартия...🙂 Никак не е еко това опаковане, все трябва да са имали и по-малки кашончета...

# 664
  • Мнения: 42 453
Когато си поръчам рамки, ми носят едни големи кашони, които могат да поберат голям ретро телевизор.

# 665
  • Мнения: 392
На мен тези 2 пратки от днес бяха в отделни торби, но с един ваучер за връщане 🤷‍♀️

# 666
  • Стара Загора
  • Мнения: 3 133
За първи път на адрес са доставка посочих адреса на офис на Спиди. Как се процедира в такъв случай? Получих смс, че утре между определени чоасве да очаквам пратката на адреса. Като ми звъннат казвам да я оставят в офиса ли?

# 667
  • Мнения: 1 691
Пренасочи си товарителницата директно към офис на Спиди и никой няма да ти звъни даже.
Иначе да- аз се разбирам с момчетата да ми я оставят в офиса, когато съм пропуснала да я пренасоча.

# 668
  • София
  • Мнения: 9 408
Взех си поръчката. Всичко е много приятно и мекичко като материя обаче М размер ми изглеждат огромни или съм забравила…

# 669
  • Мнения: 392
За първи път на адрес са доставка посочих адреса на офис на Спиди. Как се процедира в такъв случай? Получих смс, че утре между определени чоасве да очаквам пратката на адреса. Като ми звъннат казвам да я оставят в офиса ли?

Аз чакам да ми звънне куриера за да му кажа да я остави в офиса ако знам че през деня няма да съм вкъщи и ще мога късния следобяд да си я взема от офис. Ако я пренасочиш преди това отива за следващия ден в офиса. На мен не ми се чака и затова така процедирам.

# 670
  • Пеликания
  • Мнения: 2 740
И аз точно така направих, като бях написала че е офис на Спиди, но не. Получих и аз съобщение от кога до кога да я чакам. Надявам се като я приемат в офиса да се усетят Grinning

# 671
  • София
  • Мнения: 8 160
Аз съм написала офис и винаги я получавам от там.

# 672
  • Мнения: 2 320
https://www.sinsay.com/bg/bg/0885m-99x/spodnie-ch-si
Това долнище ватирано ли е или от по-тънките, някой ако знае?...

# 673
  • Мнения: 32 303
Аз ги пренасочвам, не чакам да ми звънят. Иначе да, забавят се с 1 ден така, но на следващия ден са в офиса още сутринта. Не ми пречи да изчакам.
Някой знае ли в коя категория да търся малки шалчета? Не зимни шалове...🤔

# 674
  • Мнения: 12 840
А аксесоари? Sweat Smile
На мен Спиди ми правят следния номер - носят ми пратката в диапазона точно когато не съм си вкъщи и се налага да я отлагам за следващия ден. Пробвала съм да преговарям с куриера да дойде по-късно, но уви. Заминавал за друг район, когато аз съм си вкъщи...

Ето това си купих аз. Много нежно шалче.

https://www.sinsay.com/bg/bg/3865k-mlc/chustka-k-si

Пиши в търсачката "шал" и ще ти излязат всички възможни названия "шал", "кърпа", "scarf"...

Последна редакция: вт, 03 май 2022, 23:41 от amy_nka

Общи условия

Активация на акаунт