Всякакви въпроси относно пералнята - тема 13

  • 58 521
  • 753
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 14 162
Ами нали правят нова кухня и изобщо ново жилище. Да мислят. Сега е моментът да се предвидят тези неща.
Аз мисля, че като човек проектира кухня и иска да вгражда уреди, то е добре първо уредите да набележи, а не обратното.

# 406
  • Бургас
  • Мнения: 3 224
На вниманието на търсещите да закупят ПМ. Без коментар, има защо...


Има ли други изгорели, освен мен от тези измамници MIELE CENTER MAX ?
На 8ми февруари платих 100% аванс за пералня със сушилня и фурна. От тогава вече 2 месеца и половина съм във филм на ужасите. Няма такива нагли мошеници. Всяка седмица ми обещаваха доставка. Като прочетох това съобщение днес ми стана лошо. Цял ден се разправям по телефона с тях. Дала съм им срок утре до 12ч да ми отговорят кога ще ми върнат парите обратно по сметката. Ако не, ще ги погна с адвокат. Не ми е минавало през ума, че може да не са читава фирма като имат толкова много магазини в големите Молове.

# 407
  • Мнения: X
Много ми е неприятно да го кажа, но те са били партньори с официалния представител за България miele.bg; дадено им е име, в което ползват Miele, с което подлъгват клиентите си и смятам, че miele.bg не може просто с едно съобщение във Фейсбук да приключат ей така нещата. Според мен трябва да си оправят вече платените продукти и да приключат сделки, за които имат обща отговорност, заставайки под едно име с международно призната стойност, и авторитет. Ако не, не е трябвало да разрешават на тия хора в тези... центрове, да ползват Miele в името си. Така съзнателно заблуждават клиентите си!

# 408
  • Бургас
  • Мнения: 3 224
В момента чета коментари на клиенти в Гугъл и тотално започвам да губя надежда, че ще се отърва леко. Има хора, които пишат, че отдавна са сезирали miele.bg и аз наистина не мога да повярвам как има сигнали от близо 2 години и са ги оставили така да мамят хората с месеци...

# 409
  • Мнения: 14 162
Преди няколко години (мисля че повечко от 3-4) не се изказвах особено ласкаво за марката-не заради качеството, а зарди неуредиците им в България. Сервизът им беше особено скапан. Много им бях набрала тогава, ама много.
Разиграваха ме като маймуна за смяна на една платка, че и без уред стоях докто пристигне вездесъщата им част. Около 2 месеца диагностики + разправии и смяна.
Като и да е - минало, но явно още са гола водА в някои отношения и българският потребител не им е важен.
Азалия , ти извади късмет! ❤️ 🍀

# 410
  • Мнения: X
Всъщност, не съм права! Miele.bg поемат отговорност да доставят вече платените и не получени уреди!
LaDiDa, прочети това и се обърни директно към miele.bg
https://shop.miele.bg/content/uvedomlenie-ot-miele-blgariya.html

petiaivanov, абсолютно да! 🤗Предполагам, че това, което написах в имейла, беше ключово за намесата на miele.bg, за да ми изпратят Center Max-овете пералнята в същия ден, в който писах на Miele и на следващия ден да я получа.

Последна редакция: чт, 21 апр 2022, 01:14 от Анонимен

# 411
  • Бургас
  • Мнения: 3 224
Азалия, още вчера се свързах с miele.bg. За съжаление решението, което ми предложиха за момента не ме устройва.
Предложиха ми да си купя уредите от тях, да го платя отново съответно и да ми ги доставят и да чакам Miele Center Max да ми върнат парите. В случай, че не ми върнат парите, а ми доставят и те от някъде уредите, щели да ги вземат обратно при тях те. Аз подозирам, че ще имам проблем изобщо с връщането на парите. А за тях имам чувството, че изобщо такава хипотеза не съществува.

Моите уреди в крайна сметка не са поръчани изобщо, а парите ми стоят при тях от началото на февруари. Това означава, че те не са плащали стока към вносителя и са въртяли парите от авансите на хората, за да купуват с тях уреди за клиенти, които плащат примерно с наложен платеж. Нямам друго обяснение за ситуацията...
Дала съм им срок до 12 ч днес за писмен отговор, защото аз без пералня и сушилня не мога вече и ще го мисля. То нямам много полезни ходове де. При всяко положение ще се наложи да ползвам адвокат май.

Последна редакция: чт, 21 апр 2022, 11:32 от LaDiDa

# 412
  • Мнения: 2 670
При всяко положение ще се наложи да ползвам адвокат май.
Леле, големи мошеници!
Стискам палци!
Да ни държиш в течение и дано скоро имаш положително развитие на ситуацията. А ако не - адвокат задължително.

# 413
  • Мнения: 3 410
И аз от вчера горд собственик на Miele ... по документи!
Купих си пералня и още два електроуреда от Техномикс, но с отложена доставка за след 10-ина дни.
Свито ми е сърцето, но се надявам, че ще бъдат коректни. След събитията от последните дни може би трябваше да купя пералнята от miele.bg, но съм безкрайно уморена от четене, информиране, ходене, гледане, и просто влязох, подосаждах с въпроси и купих.

LaDiDa, дано всичко се оправи още днес!

# 414
  • На брега на реката
  • Мнения: 8 569
Редовно пазарувам онлайн от Техномикс, защото имат добри оферти. Никога не съм имала проблеми!

# 415
  • Мнения: 14 162
И аз от вчера горд собственик на Miele ... по документи!
Купих си пералня и още два електроуреда от Техномикс, но с отложена доставка за след 10-ина дни.
Свито ми е сърцето, но се надявам, че ще бъдат коректни. След събитията от последните дни може би трябваше да купя пералнята от miele.bg, но съм безкрайно уморена от четене, информиране, ходене, гледане, и просто влязох, подосаждах с въпроси и купих.

LaDiDa, дано всичко се оправи още днес!
Не се притеснявай. 2 пъти съм плащала там скъпи уреди с изчерпана наличност в последните години и никога не е имало проблем. Единия път уредът пристигна 2 дни по-рано, а другия път с ден закъснение, но ми се обадиха да ме предупредят.

# 416
  • Мнения: 2 670
И аз от вчера горд собственик на Miele ... по документи!
Купих си пералня и още два електроуреда от Техномикс, но с отложена доставка за след 10-ина дни.
Свито ми е сърцето, но се надявам, че ще бъдат коректни. След събитията от последните дни може би трябваше да купя пералнята от miele.bg, но съм безкрайно уморена от четене, информиране, ходене, гледане, и просто влязох, подосаждах с въпроси и купих.

LaDiDa, дано всичко се оправи още днес!
Спокойно! Последно декември купих сушилня (Миле) от тях - никакъв проблем.

# 417
  • Мнения: 3 410
Благодаря, дами! Имах нужда да чуя такива думи

# 418
  • Бургас
  • Мнения: 3 224
С Техномикс и аз съм нямала проблеми досега, а имам няколко поръчки, вкл. 2 уреда Миле.
Не знам на тези мошеници как попаднах. Просто уж само те имаха наличен уреда и се подлъгах заради това. В Техномикс ми казаха, че е изчерпана наличността тогава, в miele.bg също.
Още никой не ми се е обадил, след 12ч ще пробвам да ги търся пак и започвам да действам с адвокат и КЗП.

# 419
  • Мнения: 5 691
Няма място за притеснение за уреди от Техномикс и др., които не са споменати в съобщението на Miele. bg.
Азалия е дала линк за допълнителни въпроси и решения при възникнали проблеми.
https://m.bg-mamma.com/url.php?u=aHR0cHMlM0ElMkYlMkZzaG9wLm1pZWx … zbXNnNDQ2NTA3NzE=
Miele винаги е за предпочитане/субективно мнение/

Общи условия

Активация на акаунт