Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 6

  • 60 867
  • 787
  •   1
Отговори
# 90
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 608
Ужас! Звънни и питай за рекламация. Имам поне 5 чифта обувки Тамарис (сандали, боти, мокасини, обувки), нямам скъсани до момента - изглеждат ми здрави.

# 91
  • Мнения: 113
Освен 100-те дни за връщане, друга рекламация не може да се направи, така ли? Показаните по-напред боти на Тамарис приключиха - разпраха се при свръзката на кожата с тока. Купени са края на ноември, за съжаление вече нямат бутон за връщане. 100 кинта за 3 месеца неособено интензивно носене.


Нямат ли 2 години гаранция както е по закон в България?

# 92
  • София
  • Мнения: 16 966
Освен 100-те дни за връщане, друга рекламация не може да се направи, така ли? Показаните по-напред боти на Тамарис приключиха - разпраха се при свръзката на кожата с тока. Купени са края на ноември, за съжаление вече нямат бутон за връщане. 100 кинта за 3 месеца неособено интензивно носене.


Нямат ли 2 години гаранция както е по закон в България?
Рових по сайта, намерих само за стоте дни, а и щом е изчезнал бутона за връщане в поръчката.... Ще звъня утре да питам.

# 93
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 608
100 дни са за връщане на стоката в търговски вид. Твоето е друг случай. Звънни и питай, обувките трябва да имат гаранция.

# 94
  • Мнения: 659
Свържете се със съпорта. Обяснете им че става въпрос за рекламация и какъв точно проблем се е появил.
Ще ви съдействат и ще ви кажат какво трябва да направите и след това ще си получите парите обратно.
Хората са точни, няма проблем.

# 95
  • Мнения: 20 926
Йованка, снимай ботите, снимай номера на поръчката от профила и им пиши имейл. Аз така направих за една протрита блуза, казаха ми да я върна, и след няколко дена ми върнаха парите. Предпочитам с имейли да си комуникирам за такива неща, за да имам черно на бяло.

# 96
  • Мнения: 3 010
Как 2 години гаранция ???? За обувки говорим, нали ?
Като си купя от реален магазин, получавам точно 1 месец гаранция от датата на касовата бележка. А дали веднага ще ги поднося...

Иначе и аз съм доволна от обувки на Тамарис. Но само 1 чифт купих тази година и ги нося рядко, но пък сестра ми си взе същите и ги носи почти 3 месеца вече и не се е оплакала. Просто предполагам сте изтеглили късата клечка ... Sad

# 97
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 608
2 годишна европейска гаранция имат всички стоки. Ето - https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarant … urns/index_bg.htm

# 98
  • Мнения: 6
Здравейте всички . Имате ли наблюдение за колко време възтановяват пари About you ?
Преди 7 дни изпратих две пратки , но все още нямам email . Благодаря !

# 99
  • Мнения: 50 863
Аз съм връщала обувки, отбелязаха си го като рекламация, вярно в 100 дневния срок, но според мен след мейл и снимки ще реагират. За разлика от обувки бг, от които спрях да поръчвам.
Работещ код за над 5 процента има ли Sad

# 100
  • Мнения: 3 010
Здравейте всички . Имате ли наблюдение за колко време възтановяват пари About you ?
Преди 7 дни изпратих две пратки , но все още нямам email . Благодаря !
По принцип доста бързо, около 7 дни, но последният път се забавиха, за около 10 дни. Ако сте с приложението, там, а и на имейл също, информират за всяка стъпка по връщането/възстановяването.

# 101
  • София
  • Мнения: 16 966
Писаха ми да им изпратя ботите обратно, до 6 седмици ще решат дали ми е основателна рекламацията.

# 102
  • Мнения: 6
Здравейте всички . Имате ли наблюдение за колко време възтановяват пари About you ?
Преди 7 дни изпратих две пратки , но все още нямам email . Благодаря !
По принцип доста бързо, около 7 дни, но последният път се забавиха, за около 10 дни. Ако сте с приложението, там, а и на имейл също, информират за всяка стъпка по връщането/възстановяването.

Благодаря за отговора!
За съжаление нямам никакъв email от тях , нито че пратката е стигнала в Германия , нито че е обработена , нищо . Притеснявам се дали изобщо ще си получа парите обратно. През приложението съм поръчала.

# 103
  • София
  • Мнения: 15 437
Скрит текст:
Здравейте всички . Имате ли наблюдение за колко време възтановяват пари About you ?
Преди 7 дни изпратих две пратки , но все още нямам email . Благодаря !
По принцип доста бързо, около 7 дни, но последният път се забавиха, за около 10 дни. Ако сте с приложението, там, а и на имейл също, информират за всяка стъпка по връщането/възстановяването.
Благодаря за отговора!
За съжаление нямам никакъв email от тях , нито че пратката е стигнала в Германия , нито че е обработена , нищо . Притеснявам се дали изобщо ще си получа парите обратно. През приложението съм поръчала.
Отиди на поръчката си в профила и виж дали там няма нещо. Ако е одобрено връщането, продуктът става сив. Ако са получили пратката, но още не са я обработили най-долу има надпис: "Връщането на поръчката се обработва". Дори изписват предполагаема дата за възстановяване на сумата. При мен е 18 март за връщане с товарителница от 8 март. На 7 март също върнах едно яке. То вече е обработено и статусът му е "Възстановяването на сумата е извършено". Самата сума я чакам до 16 март.

Мисля, че потвърждението идва от някой склад на фирмата, който е тук, а не в Германия. Твърде бързо се случва приемането и одобрението.

# 104
  • Мнения: 1 974
HAPPY TEA05 би трябвало да е валиден още

Общи условия

Активация на акаунт