Пазаруване от Aliexpress.com 64

  • 42 676
  • 736
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 2 587
Скрит текст:
само това виждам, ни опция за диспут, ни нищо
На шапката на всяка поръчка пише или order time или order completed. Това се вижда в списъка с поръчките Няма нъжда даже да влизате на проследяването. Когато не е изпратена получавате съобщение, че ще ви се върнат парите автоматично и поръчката става order completed. В самата поръчка го пише. Щом няма за диспут би трябвало поръчката да е приключена, а тук виждам някаква лента показваща пътя на пакета. На тази снимка няма как да видите опцията за диспут. Тези опции се виждат в раздела на поръчката, а вие сте влезли в проследяването. В случай, че не можете да намерите как се влиза в самата поръчка пробвайте да натиснете върху снимката на поръчан артикул или върху описанието на артикула. Само не натискайте върху червен надпис "confirm order received" е тогава ще си търсите парите ...

Последна редакция: нд, 10 апр 2022, 21:09 от netman71

# 106
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
да, в момента там има нова  вълна от ковид и в някои градове, не работят фирми, транспорт и подобни
при нас темата за войната измества тези новини

Последна редакция: нд, 10 апр 2022, 21:14 от musicdoubl3

# 107
  • Мнения: 50 765
Добре, благодаря, ще пробвам от компютъра да разгледам от други места. Аз ползвам приложението и доста базово...поръчвам, проследявам и това е. Изненадах се, защото от същия продавач преди няколко месеца получих същото много бързо и коректно. Явно наистина има проблем. Благодаря отново

# 108
  • BG-DE
  • Мнения: 5 905
И от приложението може да отворите диспут, натискате върху поръчаната стока и ще се отвори меню да отворите диспут.

# 109
  • Мнения: 50 765
Благодаря,. Успях Simple Smile

# 110
  • България
  • Мнения: 6 858
Днес получих втора пратка с дълъг номер от цифри.
С МБМ, до вратата, проследяването също работи - моите винаги са с Али стандарт.
Втората беше групирана и полето за телефон липсваше. Имаше и такава за съсед, но липсваше телефон.
Благодарение на това, че тук или в групата във Фейсбук някой даде съвет да пишем телефоните и в полето за адрес, моята пратка стигна до мен.
Имайте това предвид.
Ако пратката е групирана и не сте писали телефон в полето за адрес, може и да чакате дълго за получаване.

# 111
  • Варна
  • Мнения: 489
Аз не съм записала телефон в полето за адрес. Възможно е това да е причина за голямото забавяне на поръчката ми, която съм направила от 16.02. Възможно ли е да добавя телефон при вече създадена поръчка, защото аз нещо не успявам да направя корекция?

# 112
  • Мнения: 2 587
Аз не съм записала телефон в полето за адрес. Възможно е това да е причина за голямото забавяне на поръчката ми, която съм направила от 16.02. Възможно ли е да добавя телефон при вече създадена поръчка, защото аз нещо не успявам да направя корекция?
Такива корекции се правят само преди да е тръгнала пратката в лично съобщение до търговеца. Даже някой търговци пускат подканващо съобшение в мномента на получаване на поръчката за изпълнение.
Пост фактум остава само комуникация с доставчика в България -МБМ.

# 113
  • Варна
  • Мнения: 489
Направи ми впечатление, че се е сменила информацията за доставка. Преди, ако не се лъжа, излизаше информация колко дни остават до опцията за отваряне на диспут (общо 90 дена от поръчката). И при вас ли излиза това поле?

# 114
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
МБМ в Бургас първо пращат СМС ако не отидеш да го вземеш след ден се дава на куриера за разнос
всъщност петък получих СМС, а днес вторник ми го докараха
--------------------------------------------------------------------------------------
ако няма телефон си го проследи номера в сайта им дали е при тях

# 115
  • Мнения: 48
Добро утро .....имам пратка със следната информация....
28 Фев 2022 10:25
Pre-declaration of the item has been received by customs

31 Мар 2022 04:06
Pre-declaration of the item has been received by customs

от 11 . 02 е.....с NL е накрая...вече би трябвало  да е дошла по старите стандарти, но сега се бави някъде на склад..Лек и успешен ден.

# 116
  • Мнения: 2 587
Добро утро .....имам пратка със следната информация....
28 Фев 2022 10:25
Pre-declaration of the item has been received by customs

31 Мар 2022 04:06
Pre-declaration of the item has been received by customs

от 11 . 02 е.....с NL е накрая...вече би трябвало  да е дошла по старите стандарти, но сега се бави някъде на склад..Лек и успешен ден.
И какво очаквате? Само по тези статуси прилича на не изпратена или не пристигнала в Холандия Питайте друго

# 117
  • Мнения: 10
Добро утро .....имам пратка със следната информация....
28 Фев 2022 10:25
Pre-declaration of the item has been received by customs

31 Мар 2022 04:06
Pre-declaration of the item has been received by customs

от 11 . 02 е.....с NL е накрая...вече би трябвало  да е дошла по старите стандарти, но сега се бави някъде на склад..Лек и успешен ден.

По новите стандарти би трябвало поне две седмици след:
 [31 Мар 2022 04:06
Pre-declaration of the item has been received by customs]
Да пристигне т.е очаквай следващата седмица "след 18.04.22", но това все пак не е точна наука. Със ДДС няма да  ви прекарата в НРБ-е-е-е-е, направо ще си я получите в пощата.

# 118
  • Мнения: 2 587
Добро утро .....имам пратка със следната информация....
28 Фев 2022 10:25
Pre-declaration of the item has been received by customs

31 Мар 2022 04:06
Pre-declaration of the item has been received by customs

от 11 . 02 е.....с NL е накрая...вече би трябвало  да е дошла по старите стандарти, но сега се бави някъде на склад..Лек и успешен ден.

По новите стандарти би трябвало поне две седмици след:
 [31 Мар 2022 04:06
Pre-declaration of the item has been received by customs]
Да пристигне т.е очаквай следващата седмица "след 18.04.22", но това все пак не е точна наука. Със ДДС няма да  ви прекарата в НРБ-е-е-е-е, направо ще си я получите в пощата.
Възможно е заради затварянето на въздушното пространство над Русия полетите от Китай до Холандия да "заобикалят" и това ще да е причина за по-голямо забавяне. Прави ми впечатлени, че от скоро повечето U*HU не ги обединяват или обединениете им дават нов номер само цифри и  пристигат с Австрийците до МБМ. Варианта с МБМ не ми е любим та избягвам вече да пускам много неща на куп за да не ги обединят.

# 119
  • Мнения: 10
Скрит текст:
Добро утро .....имам пратка със следната информация....
28 Фев 2022 10:25
Pre-declaration of the item has been received by customs

31 Мар 2022 04:06
Pre-declaration of the item has been received by customs

от 11 . 02 е.....с NL е накрая...вече би трябвало  да е дошла по старите стандарти, но сега се бави някъде на склад..Лек и успешен ден.

По новите стандарти би трябвало поне две седмици след:
 [31 Мар 2022 04:06
Pre-declaration of the item has been received by customs]
Да пристигне т.е очаквай следващата седмица "след 18.04.22", но това все пак не е точна наука. Със ДДС няма да  ви прекарата в НРБ-е-е-е-е, направо ще си я получите в пощата.
Възможно е заради затварянето на въздушното пространство над Русия полетите от Китай до Холандия да "заобикалят" и това ще да е причина за по-голямо забавяне. Прави ми впечатлени, че от скоро повечето U*HU не ги обединяват или обединениете им дават нов номер само цифри и  пристигат с Австрийците до МБМ. Варианта с МБМ не ми е любим та избягвам вече да пускам много неща на куп за да не ги обединят.

Любим - Не - Любим, кръстиш се само да не кацат с Чайна-Пост "R.........CN" на София порт, че да видиш как подстригват родните митница и поща, нищо че си платил ДДС в АЕ. Иначе две за около14 дена една след друга с CN ми пристигнаха и си платих, писах по напред. Важно е да не кацат директно в БГ. Още на първата като ми взеха пари, веднага писах на китаеца какво що и че не искам тази поща защото таман ми изпращаха още по голяма та човека я прати с Yun Express YT......... в БГ я носят Спиди 10 дена. И така

Общи условия

Активация на акаунт