Пазаруване от Aliexpress.com 64

  • 35 730
  • 736
  •   1
Отговори
# 45
  • BG-DE
  • Мнения: 5 056
И при мен има такова забавяне, от 20 дни статуса не е мръднал, а е бърза поръчка, друга една направена по същото време вече дойде 🙁

# 46
  • Мнения: 2 013
Цитат
Здравейте, поръчах си едни обувки от Алиескпрес, от кожа с ток 7 см. Пристигнаха едни от набук с ток 8 см. Не ми харесват като модел, високи са ми и няма да ги нося. Отворих диспут, но има ли шанс да ми върнат цялата сума, предвид, че все пак не са дефектни? В крайна сметка не е моя вината, че не гледат какво пращат, но от опит някой ако може да сподели как процедират в такива случаи? Благодаря.
Всеки има различен опит. Някой твърдят, че печелят и при искане за 100%. Други им отсъждат задължително връщане. Дали ще рискувате със 100% и след това да ви накарат задължително връщане т.е. да останете само с обувките или ще поискате по-малък процент без връщане за да имате обувките и някакви пари решавате вие. Предполагам не сте толкова глупава да си ги сложите в гардероба, а ще намерите някъде да ги продадете.

Не съм толкова глупава, но няма никаква сигурност, че ще ги продам. Други обувки, които не са ми пасвали, дори на половин цена още не мога да продам, така че това не е причина да ми е ок малка сума.

Гледам, че сега продавачът е предложил рефънд 10 долара, обувките с ДДС струваха 38 долара, аз поисках 30. Отдолу стоят само бутони за приемане и отхвърляне. Ако натисна Отхвърляне, има ли поле за писане, където да кажем мога да напиша 20 долара, т.е. да предложа нова сума?

# 47
  • Варна
  • Мнения: 469
Seller ми е върнал отговор " Sorry for keep you waiting. You order still in protection period. When you order protection period has passed, you can open the dispute."Звучи ми като стандартен отговор. Остава ми само да чакам...

# 48
  • Мнения: 2 368
Цитат
Здравейте, поръчах си едни обувки от Алиескпрес, от кожа с ток 7 см. Пристигнаха едни от набук с ток 8 см. Не ми харесват като модел, високи са ми и няма да ги нося. Отворих диспут, но има ли шанс да ми върнат цялата сума, предвид, че все пак не са дефектни? В крайна сметка не е моя вината, че не гледат какво пращат, но от опит някой ако може да сподели как процедират в такива случаи? Благодаря.
Всеки има различен опит. Някой твърдят, че печелят и при искане за 100%. Други им отсъждат задължително връщане. Дали ще рискувате със 100% и след това да ви накарат задължително връщане т.е. да останете само с обувките или ще поискате по-малък процент без връщане за да имате обувките и някакви пари решавате вие. Предполагам не сте толкова глупава да си ги сложите в гардероба, а ще намерите някъде да ги продадете.

Не съм толкова глупава, но няма никаква сигурност, че ще ги продам. Други обувки, които не са ми пасвали, дори на половин цена още не мога да продам, така че това не е причина да ми е ок малка сума.

Гледам, че сега продавачът е предложил рефънд 10 долара, обувките с ДДС струваха 38 долара, аз поисках 30. Отдолу стоят само бутони за приемане и отхвърляне. Ако натисна Отхвърляне, има ли поле за писане, където да кажем мога да напиша 20 долара, т.е. да предложа нова сума?
Имате цяло поле за коментари. Пишете на воля. Можело е да поискате 20 без връщане. 100% без връщане да кажат тези дето са им връщали

# 49
  • BG-DE
  • Мнения: 5 056
Seller ми е върнал отговор " Sorry for keep you waiting. You order still in protection period. When you order protection period has passed, you can open the dispute."Звучи ми като стандартен отговор. Остава ми само да чакам...
Ами ако срока на защитата не е изтекъл той няма какво друго да каже, за съжаление ми направи впечатление, че китайците увеличиха срока на защита от 75 на 90 дни 🙁

# 50
  • Бургас
  • Мнения: 1 678
аз имам вече няколко обединени пратки и вече не минават през холандските пощи, а номерата се състоят от 20 цифри
а до офиса на габиели в Германия вече не минават през ДХЛ а през хермес
така че по старите канали вероятно има проблем

Последна редакция: сб, 26 мар 2022, 18:52 от musicdoubl3

# 51
  • Своге
  • Мнения: 59
На 16.02 направих поръчка. От 26.02 статуса не е променян и стои на "Departed country of origin". При предишни мои поръчки този статус се е сменял за 4 дена, а сега 1 месец и няма промяна. Писах на seller, но нямам отговор. Знам, че не е минал срока за доставка, но ми стана странно, че цял месец няма промяна. Номера е LS.... NL.  Има ли други с такова забавяне?

Аз имах такава пратка. Поръчана на 8.02, изпратена на 9.02, получена на 25.03.  19 дни стоя в китайски сортировъчен център, после решиха да я качат на самолет и взе че излетя за европа и летя 12 дни и от Белгия до България се клатушка още две седмици....

# 52
  • Мнения: 31
Някой може ли да ми каже при кой доставчик е тази пратка. Пише ми че е в бг.... трябва ми спешно да я взема утре
CK009688879NL

# 53
  • Своге
  • Мнения: 59
Някой може ли да ми каже при кой доставчик е тази пратка. Пише ми че е в бг.... трябва ми спешно да я взема утре
CK009688879NL

Още си е в Белгия пратката https://parcelsapp.com/en/tracking/CK009688879NL
Чрез БГ пощи ще си я получите.

# 54
  • Мнения: 31
Някой може ли да ми каже при кой доставчик е тази пратка. Пише ми че е в бг.... трябва ми спешно да я взема утре
CK009688879NL

Още си е в Белгия пратката https://parcelsapp.com/en/tracking/CK009688879NL
Чрез БГ пощи ще си я получите.

В сайта на али пише, че е в бг

# 55
  • Мнения: 2 368
Статусите в Али са подвеждащи. Щом хората ви казват така е. Ще получите няколко пратки и ще се убедите сам (а)

# 56
  • BG-DE
  • Мнения: 5 056
Направило ми е впечатление, че щом пратката кацне в Европа в тракинга на АЕ се изписва, че е пристигнала в страната независимо, че е на транзитна територия като Белгия, Нидерландия и т.н.

# 57
  • Мнения: 1 196
Една от пратките ми я получих,а в сайта на Алиекспрес изписваше,че е някъде в транзит.Други ми изписва,че са по митници или в локалния доставчик и стоят така по 2 седмици,докато получа смс,че вече са в офиса за получаване.Общо взето,около 4 седмици чакам.Но важното е,че за сега всичко получавам и е ок.

# 58
  • BG-DE
  • Мнения: 5 056
Защо не ползвате Parcels или друго тракинг приложение за да знаете реално къде са пратките Ви?

# 59
  • Варна
  • Мнения: 469
В моя случай през това приложение ми стои статус "Pre-declaration of the item has been received by customs" от 28.02.
Не съм сигурна дали този статус е ок да стои толкова дълго време.

Общи условия

Активация на акаунт