Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 31 790
  • 556
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 5 430
Зависи от ситуацията. В магазин , ако търся нещо конкретно направо питам и ако нямат благодаря, ако предложат заместител - поглеждам от любезност и уважение ,благодаря и си тръгвам, но ако са още по- нагли следва едно твърдо благодаря.
В салон  сядам казвам ясно и точно какво желая и не говоря , така че няма как да ги провокирам, а те там са като гледачките- само гледат за какво да се хванат и нямат спирка😄

# 406
  • Мнения: 2 579
А аз съм от контактните. Имах един случай, може би първия път, в който возих сина си на такси, с таксиджията за 5 минути такъв разговор дръпнахме, че даже ни показва снимки на децата си после.
Малкия не искаше да слиза накрая Sweat Smile
Обаче, ако ме забият в някаква неприятна тема, придружена с мрънкане, мога рязко да спусна желязната завеса.

# 407
  • Мнения: 990
Аз имам като идея да казвам нещо от типа на “Виж, искам да се отпусна, да си поровя в телефона и да се почина, не ми се разговаря” (разбира се с мил тон и усмивка, за да не нараня нечия ранима душа), обаче ме е срам от една страна и от друга направо ме е страх да не се отрази това зле на ноктите/косата ми 😂

Иначе, от работна гледна точка собствениците, както вече писах, дори са ЗА такова поведение, най-вече и заради продажбите на продукти от салона и промотирането на процедури. Смятат, че така се продава.

# 408
  • Мнения: 12 364
Аз обичам да си плямпам с фризьорки и маникюристки, може би и защото в обкръжението си нямам жени. Независимо, че много по-лесно се разбирам с мъжете, дори понякога ги питам дали ми е добър цвета на косата, все пак ми липсват някои чисто женски разговори. Ако не искам да говоря, бих казала, че имам да свърша нещо спешно, за което ми е нужен интернет и да забия поглед в телефона.

# 409
  • Мнения: 5 121
Мисля, че е нормално и редно всеки търговси обект да разполага с нужното количество дребни пари за връщане. Не е работа на клиента да натамънява парите си. Това е част от работата като касиер. Да, понякога се случва да нямаш да върнеш, да потърсиш точни, или по- дребни, но да се сопваш и да смяташ, че всеки е длъжен да идва с точни пари, не. Рестото си е твой ангажимент и ти трябва да си подготвен.

Да, така е. Но факт, че при нас в банките, често се случва да няма монети. Обикаляш, търсиш, но няма!
Никой не обича и не иска да губи клиент.
Случвало ми се е и аз да пиатм за дребни и да ми отговорят "О, не левчетата ги пазя за касичката..Събирам ги"
Отговарям "Когато решите да ги уедрите, моля елате при нас!"
И хората носят, особено сега в началото на лятото..
Дали заради инфлацията, но тази година ми прави впечатление, че най-честата банкнота е 50лв.
И дребните пари се стопяват за нула време.
За обслужването..Винаги има две страни, та е хубаво човек да се замисли и над собственото си поведение!
Веднъж -два на година ми се случва груб клиент, който естествено е възмутен от мен:)
Усмихвам се и казвам " Ще намерите по-добро място" и толкова!

# 410
  • Мнения: 12 364
Аз пък завъждам големи количества монети в портмонето и ги давам с удоволствие, за да не ми тежат в чантата. И обикновено, когато успея да ги дам някъде, купувам нещо дребно, за което трябва да развалям наново.

# 411
  • Швейцария
  • Мнения: 2 804
Аз бях дълги години фризьорка и още го правя понякога. Аз давам списания и кафе на клиента и ако той почне да си гледа телефона или да чете, не го заговарям. Ако той търси разговор, почвам да говоря, без да водя монолози или да подлагам клиента на кръстосан разпит. След като съм отделила 5 минути за съветване и сме се разбрали какво ще се прави, повече не говоря за коса, освен ако той не ме попита. И никога, при никакви обстоятелства не реагирам остро, колкото и да е лош клиентът. Това не е професионално и значи да го загубя като клиент. Посто не трябва да се приема лично, защото лоши клиенти ще има винаги. Запазвам хладнокръвие и пускам някоя шега, обикновено клиентът веднага се успокоява. Или казвам много добре Ви разбирам, но не може по еди какви си причини, сигурна съм, че ще намерим решение веднага, предлагам Ви това и това. Не е имало случай клиентът да продължи да е агресивен.

Последна редакция: вт, 14 юни 2022, 21:10 от JennyBG

# 412
  • Мнения: 3 913
Ей такива фризьорки харесвам аз! Телефона мога да си прегледам и в метрото, ама да се наприказваш баш фризьорка или маникюристка си трябва, барманка, в краен случай.☺️

# 413
  • Мнения: 7 750
Oнзи ден едно семейство вдигна скандал на шефката ми за това, че не били пуснати "само за пет минути" след работното време на магазина.
Магазина е отворен 16 часа. Обаче все за някой не е достатъчно, ако може и 24 часа да е отворено, без почивен ден.
Бях шокирана как шефката ми беше направена на луда и вместо да извика полиция и да ги изхвърли, тя само се извини.
Да, това е класика. Голям шок, че хората искат да се приберат след работа. Grinning Това у нас никой не го разбира. Аз разбирам да влетиш 2-3-5 мин преди края на работното време с набелязан от преди това артикул и горе долу ще се оправим до 10-15 мин след края. Ама има едни дето се вмъкват 2 мин преди затваряне и се почва едно мотане, обикаляне, ма не знам какво търся... пък ние, нали, също сме хора, там сме по 9 ч на ден всеки ден и всеки си има ангажименти и си планира нещо, аз спортувам, друг го чакат домашните и тн. Аз съм седяла по час и нагоре след работа заради такива.

# 414
  • Мнения: 129
Трудно се работи с клиенти. Винаги ще има недоволен клиент и недоволен продавач/служител. Хора всякакви, настроения и проблеми също. Важното е да се запази добрият тон и кой откъде е.
С търговия се занимавам, дребен бизнес. Наистина тази година започнаха да валят едни 50толевки, че се е случвало да няма нито една банкнота по 5, 10 лв, дори 20!!! Добре, че съм касиер на входа и боравя с пари от няколко места, та се оправям.
Тъй като събираме много стотинки, работим със стоки за стотинки и аз се дразнех, като ми даваха банкнота със стотинки, за да съм имала да връщам! Дразнех се на самата реплика "за да имате да връщате" Simple Smile Ние със стотинки сме заринати, но не се обяснявам.
Днес едно момиче търси да ми даде 4 ст. и ми казва, че ще трябва да ми ги даде жълти. Ами няма как да са бели Simple Smile
Не се ядосвам от години. Всякакви законни пари харесвам и приемам. Даже отсега се притеснявам, като минем на евро дали ще мога да го различавам.

# 415
  • Мнения: 5 189
Тематично:

# 416
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
Ако бяха сложили и един пълен член, цена нямаше да имат.

# 417
  • Down south
  • Мнения: 9 357
И да добавят
"Ние работим за клиентите"

# 418
  • Мнения: 6 894
Не веднъж съм го писала, но пак. Един диалог между касиер и клиент в най- обикновен работен ден:
- Дребни имам, искате ли?
- Не, благодаря.
- Кучка!

Та, да. Мисля, няма нужда от коментар.
Едни искат да развалят,други да им вземат монетите, щото им тежали...Шарен свят.

# 419
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
Aма че проблеми имат някои хора.

Общи условия

Активация на акаунт