Клиники в Истанбул - тема 15

  • 67 406
  • 778
  •   1
Отговори
# 360
  • София
  • Мнения: 1 058
В коя болница сте? На нас от Мемориал ни съдействаха да си купим всички необходими лекарства, Гонал Ф, цитротайд и гонапептил. Всичките си ги поръчаха на аптека в близост и ни ги доставиха в самата болница.

# 361
  • Мнения: 4
Стумулацията ми предстои в Бахчеджи. Попитах координаторката, но не ми даде насоки и съдействие откъде мога да поръчам. То донякъде аз съм си виновна, че не съм се информирала предварително. Малко набързо се организирахме за първичен преглед и въобще непрочетох, че няма как да мина с две инжекции, иначе в аптеката щеше да ми светне червената лампа. След първичния преглед отидохме в аптеката и си взех каквото ми е по рецепта, но явно е станало объркване. Сигурно не съм обяснила нещо както трябва, купувахме и лекарства по друга рецепта. Търся варианти, че ми наближава стартирането на инжекциите, ако трябва ще отида до Лозенград.
Благодаря много за отговорите!:smile:

# 362
  • Пловдив
  • Мнения: 30
Здравейте, борбени бъдещи мами!
Накратко моята история, имам две дечица, ин витро в Мемориал. Голямата ми дъщеря е от стимулация 2014-та година, малката ми дъщеря е от втора стимулация през 2017-та година. От втората стимулация имах останали 2 замразени ембриона. Решихме с мъжа ми, че искаме трето детенце и естествено пак Мемориал. Не сме се двоумяли въобще с избора на болница ( въпреки, че можехме да преместим ембрионите, в която болница поискаме). От там бяхме доволни, спокойни, чувствахме се като у дома си. До момента, в който не стартирахме подготовка за ЗЕТ трансфер…
Пак казвам от 2014-та ходим в тази болница, координатор тогава беше Севда. Страхотен човек на първо място, сърцата, внимателна, съпричастна, преживява заедно с теб борбата за тъй мечтаното бебе…, думите нямат край, с които да изразя благодарностите си към нея. През 2017 ходихме доста пъти, понеже второто ми дете стана от 4-ти ЗЕТ трансфер и сме попадали на няколко координаторки( включително Хафизе), които също мога да кажа бяха невероятни, бързи в обратната връзка лекар-пациент.
При сегашните два ЗЕТ трансфера, за трето детенце( не успешни), за съжаление съм сърашно разочарована! Не виня лекарите за не успешните трансфери, те си свършиха работата, разочарована съм от отношението на така наречените координаторки. Сега са 4!!!!!, а може вече и 5. не е само една, както беше през 2014 и 2017, а те не могат да смогнат с работата, допускат елементарни грешки, които аз като вече веща в това виждах. Просто не знам женит,  които отиват там за първо ин витро как издържат на това. Писане по 100 пъти, чакане на отговор от тяхна страна с дни. Също така страшно разочарована останах, когато след втория ЗЕТ им писах че резултата е -, нито дума от тяхна страна. То е ясно, че нищо не могат да направят, но все пак от човещиния едно “Съжалявам” можеха да напишат….
Повече надали ще пратя някой в тази болница и то не заради лекарите. А по-скоро заради посредниците между нас и лекарите.
Съжалявам, ако съм обидила някой с поста си, но в тази тежка борба имаме нужда от съпричастност, подкрепа и да сме спокойни, а когато комуникацията с координаторите куца, на мен понв ми действа много изнервящо!
Имайте едно на ум, бъдете силни и ви пожелавам най-прекрасните бебчета, които да осмислят дните ви😇

# 363
  • Мнения: 13
Наистина е много трудно с преводачките. Жалко за клиниката. Много добре впечатление ми направиха и докторите и сестрите, а за професорката да не говорим. В България не ми се е случвало доктор от този ранг да ме преглежда 15 Мин, да обсъжда всичко с другия лекар и накрая да ми отдели 15-20 Мин за да ми обясни всичко от самото начало- какво се е случило и какво предстои. Явно и там е трудно с персонала. Щом не могат да намерят няколко нормални момичета.

# 364
  • Мнения: 183
При нас също е имало леки издънки с координаторките, но като цяло всичко е било точно с повече питане от моя страна. Според мен проблема не е в координаторките, а в прекалено многото пациенти на болницата. Според мен трябва да поемат по малко пациенти с цел по качествено обслужване.

# 365
  • Пловдив
  • Мнения: 30
При нас също е имало леки издънки с координаторките, но като цяло всичко е било точно с повече питане от моя страна. Според мен проблема не е в координаторките, а в прекалено многото пациенти на болницата. Според мен трябва да поемат по малко пациенти с цел по качествено обслужване.

Винаги е имало много пациенти. Как са се оправяли преди тях другите координаторки като са  били по една? А има и друго, това е техен проблем, не трябва да рефлектира върху нас - пациентите. По мои наблюдения, на тях не им харесва тази работа, отделно са 4 и не се напъват много, много.

# 366
  • Мнения: 150
За щастие ние успяхме да се преборим с тях 😀 Не са си разпределили работата както трябва очевАдно. Миналата година бяхме с 3 координатора, пишех лично на един за всеки въпрос(благодарна съм, че се върза, да ми отговоря). Още в началото двама срещнахме в тяхната почивка и ги поканихме на кафе, разговор на общи теми. Оказа се, че момичето е от Кърджалско, ние от Хасковско, а момчето се заговори с мъжа за готвене... Готини хора, твърде много работа, не добре разпределена. Не може да превежда на лекар/пациент, сериозни теми, изведнъж звъни телефона и започва да обяснява къде е паркинга на болницата. Или да те поеме един, а после да те размятат после помежду си... И аз бях малко по-нахална, понеже бях сама сигурно... Справихме се, имайте търпение към тях, хора са! Успех на всички 🍀🍀🍀

# 367
  • Мнения: 143
Проблемът с координаторите се решава с читава фирма посредник според мен.
Иначе аз винаги ще съм много благодарна на Шефке!

# 368
  • Мнения: 1 881
Аз също съм тотално разочарована от координаторките. Пълно безхаберие, рипса на организация и адекватна информация от тяхна страна. Многократно съм получавала грешна информация, като например, че лукрин депо трябва да поставя мускулно. Разбира се усъмних се и трябваше да питам момичета вече поставяли си тази инжекция, оказа се че се поставя подкожно. Предстоеше ви хистеро за което чаках близо месец за да ви дадът конкретна дата, не е обвързано с цикъла и още след инжекцията трябваше да ми дадат ден 8а операцията. Така и не ви дадоха въпреки настояването многократно от моя страна. Накрая ми казаха ден преди самото хистеро, и то при обаждане от моя страна, ако не се бях обадила сигурно и щяха да ме пропуснат. После при подготовката за зет, затова, че не ми казаха, че мога да се прибера още същия ден, останахме още една вечер в хотела, ненужно ( загубихме време, пари и това мъжът ми да не ходи още един ден на работа).
Всяко запазване на час за подготовката беше изнервящо,с много настояване от моя страна, и всичко ставаше в последния момент, а аз трябва да се организирам,да запазя хотел и т.н.т. Когато им задавах въпроси никога не получавах задоволителни отговори. След трансфера стана така че прокървих, писах хиляда пъти в групата във ваъбър, и на всяка от тях поотделно, никаква информация какво да правя не получих, а аз кървях вече два дни. Казваха ми обърнете се към лекуващия аг ,аз обясних че моят аг не е инвитро специалист и че няма как да ми назначи някакъв нов протокол , или да променя техния. Ни вопъл ни стон от тяхна страна. Накрая се молих да ме свържат с лекар от Мемориал, който да ми каже как да постъпя, или поне да попитат лекар как да процедирам. За тези два дни при непрекъснато настояване от моя страна дори не бяха предали на лекар за моя случай и какво да правя. Накрая се наложи пак да се справям сама. Тук в бг няма адекватен лекар който да ми каже какво да правя, а те изобщо ме отсвириха. Бих си пролутон депо на собствена отговорност, защото не знаех какво да правя и защото не получавах съдействие от тяхна страна и с риск да направя нещо, което не трябва да правя. След като писах мейли и съобщения на д- р Шахин и проф. Кахраман, получих обаждане от д- р Шахин, но аз вече така или иначе бях била плорутона на своя отговорност. После пък получих обаждане, че не били получили моят тест, а оз го пращах както и снимки от прегледа в Бг, наложи се да го пращам още веднъж. Тотална реорганизация и рипса на координация при тези координаторки. Казаха ми, ме в досието ми пишело,че трябвало да ми се направи серклаж, а аз никога и с никой доктор,нито с професорката съм обсъждала това докато правих подготовката и по време на трансфера. Това отново беше шок за мен. Чаках два дни 6оординаторката да пита доктор за този серклаж. Оказа се ме това е препоръка и да се направи само ако се наложи в хода на бременността. Тотално съм разочарована, и виждам огромна разлика от работата на координаторите преди. Сега ако трябва да отида там за стимулация не бих отишла.

# 369
  • Мнения: 1 846
Момичета,може ли да ми изпратите рецепта за progestin dex 25 mg 🙏🏼

# 370
  • Мнения: 11
Ние вчера се прибрахме след стимулация в
 Мемориал. Всичко мина много добре и не сме имали проблем с координаторките (особено доволни сме от Миневер). Комуникираха с нас навреме и съдействаха за осигуряването на всяко едно лекарство.

# 371
  • Мнения: 128
Здравейте,
Предстои ми втора стимулация в Мемориал и отново ще съм с лепенки Климара. Предходният път успях да ги намеря в България. За съжаление сега ги няма тук. Дали някоя от Вас може да ми съдейства да ги намеря в Истанбул? Или ако имате останали, може ли да ми ги продадете?
Благодаря!

# 372
  • София
  • Мнения: 212
И ние брахме страшни ядове и нерви с тези координаторки. След пункцията едва се свързвахме с тях за информация за ембрионите. На 4ти ден след като цял ден им писах да ми кажат какво става и нямаше отговор, помолих Турмед за съдействие и на тях веднага им отговориха. Оставихме едно ембрионче до ден 6ти да видят какво ще стане, но 3 дена след това не можех да получа информация от тях и накрая пак досаждах на Турмед. Най ме дразни, че на тях веднага отговарят, значи може! Затова, който отива, най-добре с посредник, иначе е страшна мъка!

# 373
  • Мнения: 59
Момичета, има ли някой в Турция в момента, който би ми съдействал за закупуване на едни витамини? Ще бъда много благодарна Simple Smile

# 374
  • Мнения: 1 346
Едно от нещата, които ме отказаха от Мемориал, когато избирахме болница беше точно този въпрос с координаторите. Бях се спряла на тях, АБ и Бахджежи. За Мемориал всеки втори коментар беше за проблеми с координаторите. Аз, ще си похваля пак моята болница Аджибаден Маслак и ще кажа, че там подобни проблеми съм нямала. Винаги ми е отговаряно в срок и коректно. Даже след трансфера, даже вече трети месец поддържаме връзка и са до мен винаги. Обадиха се веднъж да питат как съм, всичко ок ли е. Нямам думи! Да, и аз съм настоявала понякога и съм питала по два пъти но никога три пъти.

Общи условия

Активация на акаунт