AVON само за представители - IV

  • 12 065
  • 297
  •   1
Отговори
# 255
  • Мнения: 2 716
Не е задължително естествено, можеш да продължиш да си получаваш поръчките както и досега, само трябва да отбележиш пункт за получаване.

Това със Спиди доста странна работа ми се струва! Знаете ли каква е цената им за икономична доставка в рамките на София за 8 кила (което е средно един от по-големите кашони) - 8 лева без ДДС, а да не говорим, че те ще таксуват по левче на поръчка, а не на кашон, не на килограм. Не знам как се договарят такива цени направо, святат постепенно да премахват пунктовете ли и после да вдигнат доставната цена?!? Иначе разбира се че ми е изгодно да давам само левче за да ми носят нещата в офиса, тук са ми всичките клиенти! Вместо да се бъхтам с кашони или да давам пари за такси!
Ще се премахнат пунктовете. До 1-ви април ще навлиза Спийди. Цената на доставка до посочено от нас място ще бъде 1 лев. Обявен е конкурс за доставчик и Спийди са го спечелили.

# 256
  • Мнения: 511
Все така упорито и безуспешно вече трета поръчка си чакам да дойдат прословутите ръкавици към парафиновата терапия - направо ми писна да се червя пред клиентите, че пак не са дошли и няма какво да им дам #Cussing out ЛБД както и да е - за нея се очакваше да не пристигне сега, но тези пусти ръкавици....чак съжалявам, че съм ги поръчала да бавя клиентките така Confused

# 257
  • София
  • Мнения: 1 914
На мен в новата фактура ми пише, че са налични вече. Това гаранция ли е, че ще дойдат?  Thinking

# 258
  • Мнения: 511
На мен в новата фактура ми пише, че са налични вече. Това гаранция ли е, че ще дойдат?  Thinking

нямам идея  Rolling Eyes Но докато не си ги видя в кашончето - не вярвам Thinking

# 259
  • София
  • Мнения: 1 914
Ама досега какво ти пишеше във фактурите? Продукти по недостиг ли?

# 260
  • Мнения: 511
Ама досега какво ти пишеше във фактурите? Продукти по недостиг ли?



Да, разбира се - очаквайте със следваща поръчка Thinking Три поръчки вече "очаквам" - историческо стана това чакане #Cussing out Laughing

# 261
  • София
  • Мнения: 1 914
Значи да се радвам, че аз само 1 чаках.
Ама и аз не вярвам, докато не ги видя  smile3516

# 262
  • Мнения: 511
Значи да се радвам, че аз само 1 чаках.
Ама и аз не вярвам, докато не ги видя  smile3516

Ти кога получаваш поръчка? Информирай ме, моля, след това дали вече ги има в наличност Flutter

# 263
  • София
  • Мнения: 1 914
Чак в сряда, за съжаление. Ще пиша Wink

# 264
  • На погрешната планета
  • Мнения: 2 762
На мен в новата фактура ми пише, че са налични вече. Това гаранция ли е, че ще дойдат?  Thinking
Щом са налични, значи ще дойдат Peace

# 265
  • София
  • Мнения: 1 914
На мен в новата фактура ми пише, че са налични вече. Това гаранция ли е, че ще дойдат?  Thinking
Щом са налични, значи ще дойдат Peace

 newsm53

# 266
  • Мнения: 1 028
Аз вчера им писах едно обругателно писмо на тези от "Ейвън",във връзка с този  недостиг от 3 кампании насам,който ако преди е бил за 1,максимум 2 продукта, сега са задължителни въвъ всяка поръчка и то 5-6,че и повече.Пратили ми мъжките комплекти,ама без пяната,питам ги за какво ми го пращат изобщо такъз половинчат,и да ни ги предлагат за подаръци,кой би се зарадвал на такъв подарък-един смотан несесер и балсам,а другото като дойде,ако не тоз месец ще е следващия.Клиентите ми разбира се ги отказаха,защото ги искат за подарък за Коледа.Та от 300 и кусур лева поръчка имам за 100 лв.недостиг #Cussing outебаси,писах им като ще ги пращат таквиз на никъде,по-добре ич да не ги пращат,това им написах като ясно съзнавам,че никой няма да ми отговори,кво ли и да ми каже де,пък и не съм само аз..ама направо съм като бясна кучка тез няколко дни.Искам и да ви попитам как да откажа продукт,гледам тука,където пише"Пишете ни"има опция за отказване,ама не знам какво да пиша отдолу в полето-от коя кампания,кой продукт отказвам ли,какво..?Само номера на продукта ли?

# 267
  • Бургас
  • Мнения: 5 944
пишеш номер на фактура, номер на продукта който искаш да откажеш и бройки. Аз предпочитам по телефона, казвам си само номера на представител и там те виждат какви продукти имам в недостиг, питат кое ще откажа и готово. ПО-удобно и надеждно ми се струва Thinking

Последна редакция: сб, 16 дек 2006, 16:23 от Яна (2 в 1)

# 268
  • Варна, а по празниците в Ямбол
  • Мнения: 5 022
пишеш номер на фактура, номер на продукта който искаш да откажеш и бройки. Аз предпочитам по телефона, казвам си само номера на представител и там те виждат какви продукти мама в недостиг, питат кое ще откажа и готово. ПО-удобно и надеждно ми се струва Thinking

И аз отказвам винаги по този начин и няма грешка така!!

# 269
  • Мнения: 1 028
Мерсажно  bouquetщом думате,че телефона е по-надежден и аз тъй ще взема да направя,да няма после хър-мър.

Общи условия

Активация на акаунт