Пазаруване от НМ, тема 57

  • 44 394
  • 753
  •   1
Отговори
# 420
  • Мнения: 11 784
По-скоро ми е тъжно… за старите оферти, за бъгчетата пък да не казвам 🤫

# 421
  • Мнения: 62 399
И на мен, Феникс.
Но пък се радвам, че следихме заедно и доста неща купихме за без пари. Simple Smile
Сега правят всичко възможно да ни откажат. Disappointed

# 422
  • Мнения: 10 352
Непонятно ми е защо някой би искал да откаже клиентите си да пазаруват. Трябва да съм много на зор, за да дам 50лв за ежедневна рокля, примерно. Ще чакам да я намалят, ако свършат размерите... все тая. Едва си затварям гардероба от парцаляк.
Не им разбирам политиките.

# 423
  • Мнения: 9 811
Ей сега съм в реал.
Намален щендер има само един с жилетки и някакви разкъсани потници (това е модата явно сега).
На много места обаче има етикети “Само за лоялни клиенти” и примерно 39.99 е цената, пък за лолялни пише 34.99.

# 424
  • Мнения: 464
Здравейте, не успях да открия информация след какво време се очаква да получим потвърдителен имейл от хм за получена върната стока от нас? Благодаря! Simple Smile

# 425
  • Мнения: 62 399
Няма смисъл да очакваш такъв имейл. Можеш сама да си следиш пратката от сайта на Еконт. Парите може да дойдат преди имейла.

# 426
  • Мнения: 10
Здравейте, някой има ли този модел? Може ли да споделите мнението си? Благодаря предварително!

# 427
  • Мнения: 475
Занесох торба. Девойката пита имам ли приложението? Аз съм подготвена още от вратата, с баркод за сканиране.
Тя взе телефона, рови 5 минути, въртя си нейната карта, направо се изнервих. Не обичам някой да ми пипа телефона. И я попитах, не трябва ли да ми сканирате картата? Не, за рециклиране не било така. Само за покупки.
При вас така ли беше? Нещо не ми хареса тази работа. Досега винаги си сканирам лично картите, никой не ми е вземал телефона и да си играе 5 минути с него.
Да, при мен се получи същото. Бях с 6 торби. Дори не знаех за тъпото им приложение. На телефона си имам само приложения, които ползвам за работата си и за създаване на съдържание. Телефонът ми изключено да го дам на някого. Абсурд.! Аз дори не си носих телефона в мен.😂
Супер много ме издразниха. Приготвила съм дрехите за друга кауза. Тези са мега зле.
Да разбирам, че ако искам да ползвам жалките 10% от върнати дрехи, трябва да имам свалено тяхното приложение, да съм логната там и онази да ми сканира баркода от профила. Така ли? Т. Е без това приложение не могат да се трупат точки - нито от върнати торби, нито от покупки в реала. На практика трябва да съм нон стоп с телефона си - ха, ха... колко смешно и зорлем да си инсталирам великото приложение. Вери Куул....... 😂😂🤗

Последна редакция: сб, 28 май 2022, 17:19 от *FIORE*

# 428
  • Мнения: 7 731
Не е нужно да е свалено приложение, аз го нямам, отворих си картата през браузъра.

# 429
  • Мнения: 62 399
Фиоре, даже не ми сканира само баркода, ами не знам какво рови толкова. Много ме ядоса. Телефонът ми беше с приготвен баркод, в другите магазини сама си го сканирам, никой не ми е вземал телефона.
Шантал, в Плаза ли? Явно на много неграмотна служителка попаднах аз. Confounded

# 430
  • Мнения: 475
Явно на много неграмотна служителка попаднах аз. Confounded
Аха!😂 И аз така. Големи сме късметлийки с тебе. Моята така умно гледаше и 100 пъти повтори, че без приложение не ставала работата. 🤦 Аз инат мръсен - взех си всето торбаляци и обратно към колата.😂
А как сама си сканираш кода? Как става това? На тази, дето се натресох аз, носеше бадж на врата и ако не й дам телефона си, няма как. Абе... голям цирк. Тегава работа и на който се паднеш. 🤦

Последна редакция: сб, 28 май 2022, 19:09 от *FIORE*

# 431
  • Мнения: 81
Здравейте,виждам че обсъждате точките от дрехите за рециклиране.Аз също ходих  три поредни дни да предавам по 2 торби и се чудих защо не ми се отразяват в профила-надявах се да достигна 400 точки до 31 май.Вчера като ходих попитах служителката и се оказа че се отразявали след 1 месец😒😠 ...Иначе имам 6 ваучера за по 10% отстъпка в профила си.

# 432
  • Мнения: 62 399
Точките от дрехи по-бързо се отразяват. Не след месец. Пак не знаят!

Фиоре, в други магазини сама си сканирам - Лидл, Кауфланд.

# 433
  • Мнения: 1 977
Сега бях в реала и по системата съобщиха, че вече ще има опция click and collect

# 434
  • Мнения: 2 845
Онлайн си има опция да вземеш от магазин, явно вече си работи, тъй като миналата седмица го видях. Дано пуснат и връщане в магазин Simple Smile
Иначе доставка до магазин на мен ми изписва, че е безплатна, което е супер.

Общи условия

Активация на акаунт