Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да използвам новото клиентско приложение Lidl Plus?
Как мога да получа и използвам купони от Lidl Plus?
Как мога да върна закупена стока от Lidl?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да използвам новото клиентско приложение Lidl Plus?
За да използвате новото клиентско приложение Lidl Plus, изтеглете го от съответния магазин за приложения на вашия телефон. Приложението предлага различни предимства и отстъпки за клиентите. С него можете да получите дигитална клиентска карта, купони, оферти, скреч-карти, да изберете любим магазин и да видите валидността на офертите.
-
Как мога да получа и използвам купони от Lidl Plus?
Когато някой има купони, които не са необходими, той може да ги обяви в темата и да ги даде на желаещ. За целта те трябва само да активират купона, да направят скрийншот на своята Lidl Plus карта (скривайки или не името си) и да го изпратят като лично съобщение до заинтересованото лице. Получателят може след това да използва купона, като сканира скрийншота на касата с помощта на своето устройство.
-
Как мога да върна закупена стока от Lidl?
Нехранителните стоки, закупени от Lidl, могат да бъдат върнати в рамките на 30 дни от покупката с касов бон или в рамките на 60 дни със закупуване чрез приложението Lidl+. Връщането може да се извърши във всеки магазин на Lidl в страната. За хранителни продукти връщането е възможно по всяко време с представяне на касов бон във всеки магазин на Lidl. Тези права са допълнителни към правата, предоставени от търговската гаранция и Закона за защита на потребителите.
-
Какви са правилата за връщане на нехранителни стоки в Lidl?
-
Какви са най-честите оплаквания относно пазаруването в Lidl?