Частни училища - информативно-дискусионна тема 53

  • 46 326
  • 837
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 7 683
Т.е. кой колко е ходил на уроци, на курсове, къде родителите са били по-амбициозни и са натискали децата, включително на уроци, къде е било по-лежерно...къде точно този випуск е имал страхотна учителка по БЕЛ, а къде точно тази година са изтеглили късата клечка.... което не важи за СС, понеже всяка година се представят еднакво, но при другите училища има значителни вариации през годините....
Който си е винаги първи, втори и трети и си менкат призовите три места, като СМГ, СС и ПЧМГ, са елиминирали тези фактори, ясно, ама при другите.... наистина не са без значение.

И това по-горе е за 7 клас. А за 10-ти Лейка е напълно права.

# 706
  • Мнения: 13 070
Ако има друг начин да се ориентираме в качеството на обучение в училищата (5-7 клас), дайте, че имам да пласирам още едно дете Simple Smile))).

# 707
  • София
  • Мнения: 16 354
Е щом си наясно как се прави статистика, ще коментираш ли? Някой може ли да оцени влиянието на факторите, които повлияват резултатите...
До миналата година оценките от ДЗИ влизаха в общия успех от дипломата с голяма тежест, поради което бяха важни за по-голямата част от децата. От тази година не влизат, поради което същите се явяват важни само за тези, за които са балообразуващи за някоя специалност в България и евентуално, за някои кандидатстващи в UK, на които университет им е поставил изискване за конкретно ДЗИ с конкретен резултат. НВО 10-ти клас пък няма никакво значение за абсолютно никой /освен за децата от обединените училища, но аз дори не знам колко и кои са тези обединени училища и има ли изобщо такова животно Joy /. Въпреки това и сега и преди, и в 10-ти и 12-ти клас, първите 10-20 по резултати са винаги обичайните заподозрени. Готви ли се специално, неготви ли се, все тая. Същото е и с НВО 7-ми клас - да приемем, че всички се готвят и все пак първите са все едни и същи. Та предвид тези факти, кои са confounding факторите и дори и да приемем, че има такива, какво значение имат те?

ПП. Не съм казала, че знам как се прави статистика /предполагам и ти не знаеш, доколкото ми е известно в МУ статистика не се изучава в дълбочина, а че знам значението на термина confounding/.

# 708
  • Мнения: X
До миналата година обединените училища бяха 53 и не мисля, че дори за техните десетокласници НВО беше от значение.
 Странични фактори, разсейки, неточности....Но всеки хвърля по едно око на резултатите или както е модерно да се казва - топ 10, топ 100... Е, без Лейка може би.

# 709
  • в страната на чудесата
  • Мнения: 8 641
Санака, не зная какво ти е известно за медицинския университет, но аз имам докторат отпреди премахването на ВАК и рисърч, публикуван на достатъчно импактни места, за който не ползвам статистически екип.
Та ако искаш да се върнем към естеството на въпроса. А именно как оценяваме вариабилните, за които и Мецан е споменал. Което впрочем е и в значението на термина, който познаваш.

Дидева, не поглеждам. И твоите дневници де, макар че са полезни за много хора.
Пратиха ми ги, но моето дете (въпреки чудесните си резултати) избира само.

# 710
  • София
  • Мнения: 16 354
Ами, аз писах по естеството на въпроса. В различни години, при различни условия, за различни класове - все едни и същи са в първите позиции. Затова пак питам, какво значение имат confounding факторите? И защо резултатите да не помагат?

# 711
  • в страната на чудесата
  • Мнения: 8 641
Дали имат или нямат значение се оценява с цифра и съответен метод. Това питам аз. Останалото е дневник, а не статистика.

# 712
  • Мнения: X
Аз дневници не пиша. Събирам на едно място статистиките и справките от РУО.
Що се отнася до втората част...Видях, че освобождавате място в държавно училище. Не разбирам идеята някой с чудесни резултати, който знае какво иска и избира сам да се пробва другаде за спорта.

# 713
  • в страната на чудесата
  • Мнения: 8 641
Е не е само това, което не разбираш. А и няма никаква необходимост Simple Smile
Освобождава мястото си по първо желание заради неговият избор Simple Smile

Може би трябва някога да се разбере, че подреждането на цифри в избран ред не е статистика, а дневник на резултати.  Все пак наистина е обидно - хората учат много тежка дисциплина години наред и ние наричаме статистика колони с цифри, подредени низходящо или възходящо и после ги показваме като линии или стълбчета...

Аз всъщност нямам нищо против усилията ви, Даже ми е все тая. Но не е лошо да не се губим в излишни тъпотии и децата ни да завършат живота си, завършили с медал теоретична химия в Принстън 😂😂😂

Последна редакция: чт, 14 юли 2022, 22:22 от Leika_moja

# 714
  • София
  • Мнения: 16 354
Ще пробвам по друг начин и дано да стигнем до някаква конкретика, а не общи приказки. При липса на други обективни критерии, резултатите, когато са последователни в годините, показват все пак ниво на обучение и най-вече ниво на среда /което е най-важното за мен/. Предложи други обективни критерии за оценка и избор на училище.

# 715
  • Мнения: 7 683
Лейка между другото е завършила НПМГ, а не само МУ(впоследствие). Така че определено разбира от статистика. И може да направи разликата кое е дневник на резултати и кое - статистика (разликата всъщност не е малка).

# 716
  • в страната на чудесата
  • Мнения: 8 641
Лейка между другото е завършила НПМГ, а не само МУ(впоследствие). Така че определено разбира от статистика.
Абе не ми е от нпмг
Аз съм дърта, тогава не се учеха такива неща там

# 717
  • София
  • Мнения: 16 354
Но не е лошо да не се губим в излишни тъпотии и децата ни да завършат живота си, завършили с медал теоретична химия в Принстън 😂😂😂
Щото Принстън е в топ 10 в колоната с цифри, подредена по низходящ ред, нали? Joy

# 718
  • Мнения: 6 430
Днес да не е петък?

# 719
  • в страната на чудесата
  • Мнения: 8 641
Санака, кой разбрал, разбрал Simple Smile
А той Е разбрал.
Впрочем най-искрено ви пожелавам децата ви да не завършат химия (или физика беше 😂😂😂) в Принстън 😂😂😂
Нот, ден на майстора е 😂

Общи условия

Активация на акаунт