Енгин Акюрек. Нови и стари проекти – Тема 420

  • 30 839
  • 737
  •   1
Отговори
# 60
  • Стара Загора
  • Мнения: 324


https://twitter.com/ENGINcilerr/status/1534107763030339584

https://twitter.com/enginceEA/status/1534104249835130880

И видеа излизат. Да се надяваме на нещо пълно.
Пише: Акюрек идва със собствената си история!

Ох,гордея се ,че съм фен на Енгин! Уникален!

# 61
  • Пловдив
  • Мнения: 34 226


Нова снимка.
На нея пише: С радост бяхме домакини.
Тя е от 6 юни, от РД на съпруга на г-жа Дурак.




На тази снимка пише:

Disni+ стартира с местно съдържание само в Турция. Той също така получи "Бягство", чиято история принадлежи на Eнгин Aкюрек. Късмет!

Последна редакция: вт, 07 юни 2022, 23:29 от mariana51

# 62
  • Мнения: 2 273

Добро утро от усвихнатия Санджар!
Лек ,спорен и спокоен ден на всички!
Да изпратим комисар Йомер на разузнаване ,за новини и днес!

# 63
  • Пловдив
  • Мнения: 34 226


Добро утро в ден сряда, успешна да е.
Чакаме новини, чакаме и новия разказ на Енгин за списанието. Нещо се бавят в последно време.
Наближава и време за отпуски - време за гмуркане. В зависимост от програмата на Енгин, не вярвам да пропусне хобито си.

# 64
  • Мнения: 23 353


Добро утро момичета Two Hearts
Хубав и успешен ден сряда!



Независимо за  кой сериал или герой си говорим, то възхитата естествено е за Енгин.
Защото  зад всичките мъже с чиито животи сме се запознали стои  той -
със своя актьорски талант и личностно отношение.



И както казва  GITANA_59 Two Hearts  с гордост, че е фен на Енгин и че той е уникален -
присъединявам се с огромно удоволствие към нея!


# 65
  • Пловдив
  • Мнения: 34 226


Релакс, релакс, но поздрав от Салих и синът му Керим.





Вероятно помните аржентинската писателка Мария Кристина Адассус. Тя написа и роман за Енгин - "Без граници".
Направила е анализ на филма "Лек път" - да го прочетем:

Адаптиран по романа на Хакан Евренсел
Режисьор и сценарий: Мехмет Ада Йозтекин
Оригинално име: Yolun Acık Olsun
Държава: Турция
Жанр: Драма
Продължителност: 1 час 59 минути
Гала: 23 май 2022 г
В ролите: Енгин Акюрек, Толга Саръташ, Белфу Бениан, Ойку Наз Алтай...
Музика: Toйгар Ъшъклъ (композитор)

Резюме:
С успеха на временните скокове, включени в историята, „Нека пътят ти бъде отворен“("за нас "Лек път") е като пъзел от събития, сюжетът на историята, заедно с нейния разказ, кара публиката да осъзнае бруталните реалности чрез игри на ума и решенията, пряко свързани с трагедиите, в които е увлечен Салих, и отразява драматичния филм на голям екран с комедийни парчета.

Филмът разказва за болката и травмата на Салих, бивш офицер от турската армия, който се ангажира да пътува със своя 70-годишен модел автомобил, за да попречи на приятелката на своя приятел и партньор да се омъжи за друг мъж. Трагедии от миналото и понякога зашеметени състояния разрушават тези планове.



Анализ:
С участието на известни актьори, филмът се опитва да обясни приятелството и човечността на Салих с Керим по трогателен и саркастичен начин. Почти саркастичното аз на бившия офицер се оправдава с диалози и сцени от близкото му минало, неговата неразбираемост, илюстрирана в добре структуриран сценарий и перфектно описани персонажи.

Целта на режисьора Мехмет Ада Йозтекин е да разкрие пред света драматичния образ на своята страна Турция, която непрекъснато се бори срещу тероризма, и да почете паметта на загиналите в конфликтите фигури.

Камерата взаимодейства с елементи от изображението (хора, обекти, фон и т.н.) по различни начини.

Рамкирането (частта от обектива на камерата и областта, която улавя изображенията, които възприемаме като визуално сетивно впечатление) е почти перфектно. Казвам почти, защото, разбира се, можеше да има някои детайли за идеалното.

Наблюдават се няколко вида ъгли (точките на местоположението на камерата, заснети по височина и ориентация спрямо лицето или обекта): на преден план камерата е поставена успоредно на земята и на нивото на очите на героите или обектите, няма много драматичен ефект, но се смята, че се използва за добавяне на естественост към сцените.

В прекъснатия план се опитват да бъдат представени героите, които се оказват в неизгодно положение на бойното поле. Целта е също така да се покаже уязвимостта и неизгодното положение на т.нар. враг.



Филмът също така използва плана Zenith, вид ъгъл на гледане от въздуха, който обикновено се снима с дронове и позволява да се наблюдават размерите на полето като цяло. В тези случаи този ъгъл се използва за придаване на естетически ефект на кадрите, със или без драматични сцени.

За да предаде изумлението на главния герой, когато чува бръмчене, да отрази нестабилност, объркване и отчуждение и да добави динамика към сцените, изкривеният кадър също е използван грациозно по начин, който не разваля впечатлението на публиката.

Друг използван ъгъл е страничният план, където камерата е поставена до тях, за да видите героите в профил.

Чрез определяне на ъглите на камерата по всяко време се използва кадърът, който виждаме зад героите, които чуваме, което е едно от най-използваните в киното.

Фонът ни дава перспективата на героите, например в сцената, в която двамата приятели гледат към морето, докато седят в колата, ние, като публика, имаме по-широка перспектива, която включва героите в кадъра.

Що се отнася до саундтрака, той пасва много добре на сцените на филма; Поредица от меки, бавни мелодични звуци с отлично качество, съответстващи на излъчените сцени, като по този начин отразяват това, което се желае.

Музиката разширява и обяснява образите в най-емоционалния смисъл, помага за създаването и засилването на определени атмосфери, като дава на зрителя усещане за реалността в определени ситуации, а също така свързва гледките със звуците. През целия филм публиката остава емоционално ангажирана чрез музиката, когато става дума за щастливи чувства, както и когато са тъжни и драматични.

Какво ще кажете за използваното осветление? За разлика от други турски филми, където дъждът е друг герой, се наблюдава, че естествената светлина се използва в слънчеви дни в много сцени. Във филма режисьорът също използва светлина и сенки, за да придружи емоциите и движенията на главните герои, добавяйки още драматичност. Някои други сцени използват изкуствена светлина и тъмнина; Например в сцената, в която Дуйгу се кара със семейството си, е използвано по-ярко осветление, докато в съседната стая можем да видим Салих почти в сянка, което предава неговото нещастие и травмата, която е претърпял.

Костюмите на героите са обикновени, меки на цвят, няма голяма промяна в костюмите, напротив, главните герои носят едни и същи дрехи през цялото това пътуване. Настъпват промени в драматичните образи и другите герои. В сцените в края на филма и в персонажа на Салих се долавя тежък разказ; тоновете и цветовете се комбинират и отразяват в естествено пространство, което предава силата и спокойствието, които той най-накрая постига със себе си.

Гримът е добре свързан с костюмите и се използва за създаване на специален ефект в бойни сцени: опасност, болка, страх.

Като цяло, ако разгледаме монтажа, изображенията и звуците, подредени в единици време и пространство, показват връзката между настоящите сцени и сцените от миналото, за да създадат споменатия сюжет, последователност и действия.

Заключение:
Филмът е драматичен с много поучително послание от режисьора. Ако обаче погледнем по-критично, приятелството на филма, любовта към животните, съпричастността, солидарността, уважението, приспособяването към промяната, вината и т.н. Ние осъзнаваме, че е пълен с ценности като символизъм и подсъзнателни послания.

Сценарият ми вдъхна смесени чувства, тъга и радост, меланхолия и еуфория. Главните герои не са стереотипни или закостенели, двамата главни действащи лица действат с пълна спонтанност, която потвърждава техните прекрасни изпълнения, позволявайки на резултата от техните действия, чувства и емоции да достигнат много дълбоко в мен. Това е филм, който ще ви държи в очакване, докато продължава.

Тъй като това е анализ, базиран на моята гледна точка, единственото, което мога да кажа е ГЛЕДАЙТЕ ТОЗИ ФИЛМ! И си направете изводите.

Моето скромно мнение, като любител на киното зрител, е красив филм, който ще ви накара да се смеете на моменти, да плачете на моменти и да оцените големите актьорски таланти на двама страхотни приятели Енгин и Толга, които се събраха, за да ни представят този прекрасен филм проект.

Последна редакция: ср, 08 юни 2022, 14:04 от mariana51

# 66
  • Мнения: 23 353


Девремски ден... Всички по задачи...

Какви фенове има само Енгин, А?
Благодаря Мариянка Two Hearts за превода на анализа на Мария Кристина Адассус!

# 67
  • Пловдив
  • Мнения: 34 226


https://www.instagram.com/p/Cei0Gk5l14n/

https://www.instagram.com/p/Cei0Gk5l14n/

Имаме нова реклама с Енгин и Шел.
Шел написаха:

Червената мълния на Баръш е скъпоценната стойност на 3 поколения. Това е единственото място, на което Ferrari се доверява и препоръчва в очите на Баръш.
Горивото е единственото място, където той може да повери на Red Lightning Shell V-Power. Точно като Баръш, 1 милион души, които посещават Shell всеки ден и гледат автомобила му с очите си, го знаят. Наше право е винаги да бъдем напред.


Направих гифче само от началото на рекламата.

Последна редакция: ср, 08 юни 2022, 19:09 от mariana51

# 68
  • Мнения: 23 353


Садеже Енгин.

# 69
  • Мнения: 2 273


Релакс, релакс, но поздрав от Салих и синът му Керим.





Вероятно помните аржентинската писателка Мария Кристина Адассус. Тя написа и роман за Енгин - "Без граници".
Направила е анализ на филма "Лек път" - да го прочетем:

Адаптиран по романа на Хакан Евренсел
Режисьор и сценарий: Мехмет Ада Йозтекин
Оригинално име: Yolun Acık Olsun
Държава: Турция
Жанр: Драма
Продължителност: 1 час 59 минути
Гала: 23 май 2022 г
В ролите: Енгин Акюрек, Толга Саръташ, Белфу Бениан, Ойку Наз Алтай...
Музика: Toйгар Ъшъклъ (композитор)

Резюме:
С успеха на временните скокове, включени в историята, „Нека пътят ти бъде отворен“("за нас "Лек път") е като пъзел от събития, сюжетът на историята, заедно с нейния разказ, кара публиката да осъзнае бруталните реалности чрез игри на ума и решенията, пряко свързани с трагедиите, в които е увлечен Салих, и отразява драматичния филм на голям екран с комедийни парчета.

Филмът разказва за болката и травмата на Салих, бивш офицер от турската армия, който се ангажира да пътува със своя 70-годишен модел автомобил, за да попречи на приятелката на своя приятел и партньор да се омъжи за друг мъж. Трагедии от миналото и понякога зашеметени състояния разрушават тези планове.



Анализ:
С участието на известни актьори, филмът се опитва да обясни приятелството и човечността на Салих с Керим по трогателен и саркастичен начин. Почти саркастичното аз на бившия офицер се оправдава с диалози и сцени от близкото му минало, неговата неразбираемост, илюстрирана в добре структуриран сценарий и перфектно описани персонажи.

Целта на режисьора Мехмет Ада Йозтекин е да разкрие пред света драматичния образ на своята страна Турция, която непрекъснато се бори срещу тероризма, и да почете паметта на загиналите в конфликтите фигури.

Камерата взаимодейства с елементи от изображението (хора, обекти, фон и т.н.) по различни начини.

Рамкирането (частта от обектива на камерата и областта, която улавя изображенията, които възприемаме като визуално сетивно впечатление) е почти перфектно. Казвам почти, защото, разбира се, можеше да има някои детайли за идеалното.

Наблюдават се няколко вида ъгли (точките на местоположението на камерата, заснети по височина и ориентация спрямо лицето или обекта): на преден план камерата е поставена успоредно на земята и на нивото на очите на героите или обектите, няма много драматичен ефект, но се смята, че се използва за добавяне на естественост към сцените.

В прекъснатия план се опитват да бъдат представени героите, които се оказват в неизгодно положение на бойното поле. Целта е също така да се покаже уязвимостта и неизгодното положение на т.нар. враг.



Филмът също така използва плана Zenith, вид ъгъл на гледане от въздуха, който обикновено се снима с дронове и позволява да се наблюдават размерите на полето като цяло. В тези случаи този ъгъл се използва за придаване на естетически ефект на кадрите, със или без драматични сцени.

За да предаде изумлението на главния герой, когато чува бръмчене, да отрази нестабилност, объркване и отчуждение и да добави динамика към сцените, изкривеният кадър също е използван грациозно по начин, който не разваля впечатлението на публиката.

Друг използван ъгъл е страничният план, където камерата е поставена до тях, за да видите героите в профил.

Чрез определяне на ъглите на камерата по всяко време се използва кадърът, който виждаме зад героите, които чуваме, което е едно от най-използваните в киното.

Фонът ни дава перспективата на героите, например в сцената, в която двамата приятели гледат към морето, докато седят в колата, ние, като публика, имаме по-широка перспектива, която включва героите в кадъра.

Що се отнася до саундтрака, той пасва много добре на сцените на филма; Поредица от меки, бавни мелодични звуци с отлично качество, съответстващи на излъчените сцени, като по този начин отразяват това, което се желае.

Музиката разширява и обяснява образите в най-емоционалния смисъл, помага за създаването и засилването на определени атмосфери, като дава на зрителя усещане за реалността в определени ситуации, а също така свързва гледките със звуците. През целия филм публиката остава емоционално ангажирана чрез музиката, когато става дума за щастливи чувства, както и когато са тъжни и драматични.

Какво ще кажете за използваното осветление? За разлика от други турски филми, където дъждът е друг герой, се наблюдава, че естествената светлина се използва в слънчеви дни в много сцени. Във филма режисьорът също използва светлина и сенки, за да придружи емоциите и движенията на главните герои, добавяйки още драматичност. Някои други сцени използват изкуствена светлина и тъмнина; Например в сцената, в която Дуйгу се кара със семейството си, е използвано по-ярко осветление, докато в съседната стая можем да видим Салих почти в сянка, което предава неговото нещастие и травмата, която е претърпял.

Костюмите на героите са обикновени, меки на цвят, няма голяма промяна в костюмите, напротив, главните герои носят едни и същи дрехи през цялото това пътуване. Настъпват промени в драматичните образи и другите герои. В сцените в края на филма и в персонажа на Салих се долавя тежък разказ; тоновете и цветовете се комбинират и отразяват в естествено пространство, което предава силата и спокойствието, които той най-накрая постига със себе си.

Гримът е добре свързан с костюмите и се използва за създаване на специален ефект в бойни сцени: опасност, болка, страх.

Като цяло, ако разгледаме монтажа, изображенията и звуците, подредени в единици време и пространство, показват връзката между настоящите сцени и сцените от миналото, за да създадат споменатия сюжет, последователност и действия.

Заключение:
Филмът е драматичен с много поучително послание от режисьора. Ако обаче погледнем по-критично, приятелството на филма, любовта към животните, съпричастността, солидарността, уважението, приспособяването към промяната, вината и т.н. Ние осъзнаваме, че е пълен с ценности като символизъм и подсъзнателни послания.

Сценарият ми вдъхна смесени чувства, тъга и радост, меланхолия и еуфория. Главните герои не са стереотипни или закостенели, двамата главни действащи лица действат с пълна спонтанност, която потвърждава техните прекрасни изпълнения, позволявайки на резултата от техните действия, чувства и емоции да достигнат много дълбоко в мен. Това е филм, който ще ви държи в очакване, докато продължава.

Тъй като това е анализ, базиран на моята гледна точка, единственото, което мога да кажа е ГЛЕДАЙТЕ ТОЗИ ФИЛМ! И си направете изводите.

Моето скромно мнение, като любител на киното зрител, е красив филм, който ще ви накара да се смеете на моменти, да плачете на моменти и да оцените големите актьорски таланти на двама страхотни приятели Енгин и Толга, които се събраха, за да ни представят този прекрасен филм проект.

Благодаря Мариянка:heart:
Хареса ми споделения анализ на Мария!
А,рекламата на Шел..
Така чурулика Енгин,густо да ти стане да го слушаш!

# 70
  • Мнения: 23 353
Кой, каквото и да прави - аз все на работа.
Повече мога да чета, отколкото да се включвам.

# 71
  • Мнения: 2 273

Марта,лека смяна с една искрена усмивка!

# 72
  • Пловдив
  • Мнения: 34 226


Рекламата на Енгин и Шел от днес на български.
Превод и субтитри Brisea, с благодарност.

Тук: https://archive.org/details/reklama_202206

И тук: https://vk.com/id223680451?z=video223680451_456239393%2F39343657 … pl_wall_223680451

И тук: https://videa.hu/tagok/mariana51-2280812

Последна редакция: чт, 09 юни 2022, 05:52 от mariana51

# 73
  • Мнения: 9 375


Благодаря за превода на рекламата, много свежарска, с настроение 👍

И нашата абитурентка, има лайк от батко си 🙂

Последна редакция: чт, 09 юни 2022, 00:16 от araselia

# 74
  • Пловдив
  • Мнения: 34 226


Добро утро в ден четвъртък, успешен да е.
Всеки ден имаме изненади, дано и днес е така.

Общи условия

Активация на акаунт