Уреди Миле - измама

  • 4 416
  • 91
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 32
В хода на едно дело, много бързо може да се разбере дали изобщо са пуснати такива поръчки, дали са преведени някакви пари на фирмата изпълнител и тн.
Докато се разчина само на "тоя каза това, оня каза онова", и слухове от уста на уста, развитие няма да има.

Щом договора между двете фирми е бил прекратен едностранно, за мен, това означава, че е имало достатъчно сериозно основание и нарушение на правилата от страна на Център. Всяка сериозна фирма си оставя подобни вратички с цел да не носят правна отговорност пред посредници, които са решили да си правят каквото искат.

Така е, проблемът за хората е, че дело срещу Макс Центъра е пари и време на вятъра от гледна точна на клиентите - фирмата прехвърлена на ром, няма активи - тоест хората ще платят една държавна такса няколко процент от сумата плюс хонорара на адвокат и няма да получат нищо. А, че Миле България са имали сериозни основания да развалят едностранно договора това е така сигурна съм - дали това е било, че Макс Центъра не е бил ок като дистрибутор или защото искат да преразпределят пазари това ние не знаем. Развалянето на договора носи своите последици и  отговроност носят И тези които едностранно развалят договора.

Последна редакция: нд, 19 юни 2022, 20:13 от tzveta_al

# 16
  • INFJ
  • Мнения: 9 347
Не виждам каква отговорност могат да носят? Те може да имат отговорност да завършат и изпълнят поръчки, които са били актуални в момента на прекратяването на договора, но нямат отговорност към поръчки, които реално не са приели и постъпили към тях. Нали това е идеята на прекратяването да договора - да спрат да работят с тази фирма, и да спрат да приемат поръчки от тях.

Съответно вие имате право да си търсите парите от хората, на които сте ги дали. Това, че фирмата в момента се води собственост на Иван/Драган/Петкан от някое село (примерно), не означава, че не може да се търси отговорност от предишният собственик.

# 17
  • Мнения: 544
Въпросът е да се разбере парите от вашата конкретна поръчка дадени ли са на Миле или не са. Защото при една пирамида последните клиенти...изгарят. И ако Миле не са получили вашата конкретна поръчка можете да разчитате само на тяхната добра воля ако решат да не уронват престижа на фирмата си, да поемат финансовата загуба и да доставят уредите на клиентите и да се приключва сагата. Но това е единствено на добра воля. Не може да разчитате на това. Не прескачайте с лека ръка измамника като вече го отписвате. Търсете си парите.

# 18
  • Мнения: 32
Въпросът е да се разбере парите от вашата конкретна поръчка дадени ли са на Миле или не са. Защото при една пирамида последните клиенти...изгарят. И ако Миле не са получили вашата конкретна поръчка можете да разчитате само на тяхната добра воля ако решат да не уронват престижа на фирмата си, да поемат финансовата загуба и да доставят уредите на клиентите и да се приключва сагата. Но това е единствено на добра воля. Не може да разчитате на това. Не прескачайте с лека ръка измамника като вече го отписвате. Търсете си парите.
Съгласна, правим всичко възможно - съветваме се с адвокати, подаваме сигнали в КЗП и т.н.
Не виждам каква отговорност могат да носят? Те може да имат отговорност да завършат и изпълнят поръчки, които са били актуални в момента на прекратяването на договора, но нямат отговорност към поръчки, които реално не са приели и постъпили към тях. Нали това е идеята на прекратяването да договора - да спрат да работят с тази фирма, и да спрат да приемат поръчки от тях.

Съответно вие имате право да си търсите парите от хората, на които сте ги дали. Това, че фирмата в момента се води собственост на Иван/Драган/Петкан от някое село (примерно), не означава, че не може да се търси отговорност от предишният собственик.

Аз пък подозирам, че ако не бяха прекратили договора с Макс центровете, ние щяхме да имаме уреди. Така че не знам защо не виждате връзката.
Нямам никаква вътрешна информация. Въобще нямам нищо общо с Миле, живея в Бургас където те нито имат представителство, нито магазин. Център макс имаха магазин в единия от 2та мола в Бургас който обаче закриха. Бях попаднал на откъслечна информация и човек като събере 2+2 нещата стават ясни. Имам само 2 уреда на миле купени края на 2019/началото на 2020 година от Техномаркет след като по телефона Миле ми казаха че това е единствения вариант да закупя уред в Бургас "на живо".
Мнението ми беше продиктувано от това че Вие едностранно някак си вярвате че парите от поръчката ви са били платени на Миле, а това че собственика на център макс се е покрил и не се вдигат телефони не ви прави такова впечатление. Ако Миле бяха в нарушение самите център макс щяха да заведат съдебно дело срещу тях.
Търсете си парите от този който ги е взел.....обаждайте се, съдете го...правете всичко възможно.
То е ясно, че и Макс Центъра е в нарушение, но мойта теза е, че не са само те в нарушение.

# 19
  • INFJ
  • Мнения: 9 347
Така е, едно такова нещо може да се случи единствено на добра воля от страна на производителя. И при положение, че става дума за сума, която е над 1,5 милиона лева, ще ги разбера, ако не успеят да направят такъв жест.
Нямам представа самата фирма с какви средства и пазар разполага, но това не звучи като малко пари, които просто могат да  подарят.

Скрит текст:
Не виждам каква отговорност могат да носят? Те може да имат отговорност да завършат и изпълнят поръчки, които са били актуални в момента на прекратяването на договора, но нямат отговорност към поръчки, които реално не са приели и постъпили към тях. Нали това е идеята на прекратяването да договора - да спрат да работят с тази фирма, и да спрат да приемат поръчки от тях.

Съответно вие имате право да си търсите парите от хората, на които сте ги дали. Това, че фирмата в момента се води собственост на Иван/Драган/Петкан от някое село (примерно), не означава, че не може да се търси отговорност от предишният собственик.

Аз пък подозирам, че ако не бяха прекратили договора с Макс центровете, ние щяхме да имаме уреди. Така че не знам защо не виждате връзката.

Т.е. трябвало е да продължат да работят с измамници, за да изпълнят въображаеми (на този етап) поръчки, които биха постъпили... евентуално?

# 20
  • Мнения: 32
Така е, едно такова нещо може да се случи единствено на добра воля от страна на производителя. И при положение, че става дума за сума, която е над 1,5 милиона лева, ще ги разбера, ако не успеят да направят такъв жест.
Нямам представа самата фирма с какви средства и пазар разполага, но това не звучи като малко пари, които просто могат да  подарят.

Скрит текст:
Не виждам каква отговорност могат да носят? Те може да имат отговорност да завършат и изпълнят поръчки, които са били актуални в момента на прекратяването на договора, но нямат отговорност към поръчки, които реално не са приели и постъпили към тях. Нали това е идеята на прекратяването да договора - да спрат да работят с тази фирма, и да спрат да приемат поръчки от тях.

Съответно вие имате право да си търсите парите от хората, на които сте ги дали. Това, че фирмата в момента се води собственост на Иван/Драган/Петкан от някое село (примерно), не означава, че не може да се търси отговорност от предишният собственик.

Аз пък подозирам, че ако не бяха прекратили договора с Макс центровете, ние щяхме да имаме уреди. Така че не знам защо не виждате връзката.

Т.е. трябвало е да продължат да работят с измамници, за да изпълнят въображаеми (на този етап) поръчки, които биха постъпили... евентуално?

Аз в случая не знам кой е измамник, двете фирми представят техните гледни точки, в крайна сметка крайният клиент го е отнесъл. Лично аз съм клиент от преди на Макс Центъра и не съм имала никога проблеми.

# 21
  • INFJ
  • Мнения: 9 347
Затова казах, че едно дело ще изкара много неща на бял свят. Но клиентите явно не искате да плащате за дело, искате да чакате някой друг, на добра воля да ви реши проблема.

Ситуацията е, че едната страна (която и да е), трябва да направи жест и да подари уреди на стойност 1.5 млн, а другата страна (отново, която и да е), очевидно е измамник.

Не знам на какво се надявате при такива обстоятелства? Шансът да ви направят подарък, или изведнъж съвестта на измамника да се събуди, е много малък, и за такива случаи е хубаво, че има съдебна система.

Моята теория е, че голяма част от парите ви са отишли за поръчките на клиенти преди вас. И вие като последни клиенти оставате без нищо. Така работи пирамидата.

# 22
  • Мнения: 32
Затова казах, че едно дело ще изкара много неща на бял свят. Но клиентите явно не искате да плащате за дело, искате да чакате някой друг, на добра воля да ви реши проблема.

Ситуацията е, че едната страна (която и да е), трябва да направи жест и да подари уреди на стойност 1.5 млн, а другата страна (отново, която и да е), очевидно е измамник.

Не знам на какво се надявате при такива обстоятелства? Шансът да ви направят подарък, или изведнъж съвестта на измамника да се събуди, е много малък, и за такива случаи е хубаво, че има съдебна система.

Моята теория е, че голяма част от парите ви са отишли за поръчките на клиенти преди вас. И вие като последни клиенти оставате без нищо. Така работи пирамидата.

Съгласна съм, че едно дело би изкарало много неща на бял свят. Лично аз обаче вече претърпях не малка щета първо с дадената сума, после със загубенето време и нерви и прехвърляне на топката между едните и другите и личната ми калкулация е, че ако заведа дело срещу Макс центъра ще увеличи загубите ми най-вече във време и нерви. Мойта лична цел е хора и потенциални клиенти на марката да бъдат информирани какво се е случило и на кого ще дадат парите си, ако решат да купят уред Миле.  Един вид да се даде гласност пък всеки сам да си преценя - както е модерно в днешно време. Не се надявам на подаръци, особено пък от Миле България - имаха 2 месеца на разположение за това и не го направиха.

# 23
  • Мнения: 2 583
Малко отникъде се намесвам, но схемата с Миле макс център  ми е пре-любопитна. Изпълнил я е брилянтно според мен, и съжалявам понеже виждам, че има хора които го защитават, но според мен си е схема. Не му е щукнало отпднес за утре.
Както и да е, включих се понеже си спомням, че Миле бяха му дали шанс (те поне така твърдят) да поръча уредите на клиентите, за да може да си изпълни поне поръчките, но той не е отговорил.
Част от съобщението им:
"както ви информирахме със съобщението от 14.05.22 г, Миле България предложи да продаде на Миле Център Макс Груп по преференциални цени продуктите, продадени на крайни клиенти и предплатени от тях на Миле Център Макс Груп на базата на приложени доказателства за реализираната продажба. Така Миле Център Макс Груп би могло да изпълни договорните си задължение към крайните клиенти, но Миле Център Макс Груп не отговори на предложението на Миле България, като очевидно реши да задържи изцяло авансово платените суми и да не достави на клиентите продадените продукти.Независимо от това, както ви информирахме със съобщението от 14.05.22 г,  Миле България продължава усилията си да подкрепи клиентите на марката Miele....... "

# 24
  • София
  • Мнения: 35 088
Виж, тече инфо и в този форум отпреди пандемията, че Центровете са забатачили нещата крайно.
По пандемията се оправдаваха с доставки, квоти и нам кво.

Миле България обира всички пасиви в момента, а реално смятам и те са потърпевши, иначе нямаше да си прекратят договора за дистрибуция.

Ако аз като фирма си получавам всички постъпления в срок или с договорена отсрочка, ама в никакъв случай няма да си сложа хикс на печалбата.

# 25
  • Мнения: 32
Малко отникъде се намесвам, но схемата с Миле макс център  ми е пре-любопитна. Изпълнил я е брилянтно според мен, и съжалявам понеже виждам, че има хора които го защитават, но според мен си е схема. Не му е щукнало отпднес за утре.
Както и да е, включих се понеже си спомням, че Миле бяха му дали шанс (те поне така твърдят) да поръча уредите на клиентите, за да може да си изпълни поне поръчките, но той не е отговорил.
Част от съобщението им:
"както ви информирахме със съобщението от 14.05.22 г, Миле България предложи да продаде на Миле Център Макс Груп по преференциални цени продуктите, продадени на крайни клиенти и предплатени от тях на Миле Център Макс Груп на базата на приложени доказателства за реализираната продажба. Така Миле Център Макс Груп би могло да изпълни договорните си задължение към крайните клиенти, но Миле Център Макс Груп не отговори на предложението на Миле България, като очевидно реши да задържи изцяло авансово платените суми и да не достави на клиентите продадените продукти.Независимо от това, както ви информирахме със съобщението от 14.05.22 г,  Миле България продължава усилията си да подкрепи клиентите на марката Miele....... "
Само, че това са голи думи на Миле България. Какво са казали мен лично не ме интересува. Примерно съобщението на Макс центъра е точно обратното - Получава се дума срещу дума, а не моя работа да търся кой крив, кой прав, аз съм просто клиент.

# 26
  • София
  • Мнения: 35 088
Да, окей, да ви върнат парите тогава, къде е проблема?

# 27
  • Мнения: 32
Да, окей, да ви върнат парите тогава, къде е проблема?
Казват, че са в Миле България дадени.

# 28
  • София
  • Мнения: 35 088
Това ви е официална кореспонденция или?

# 29
  • INFJ
  • Мнения: 9 347
А какво да кажат? Разбира се, че това ще кажат, защото ако не го кажат, нямат абсолютно никакво право да задържат парите на хората. Нарича се кражба.
Те може още 10 години да си се сочат с пръст. Вашите права като клиенти, само вие можете да си защитите чрез предоставените от държавата опции за това.

Общи условия

Активация на акаунт