СЕДМИ КЛАС 11.07.-17.07. Класиране, ела с добрата новина!

  • 80 707
  • 1 086
  •   1
Отговори
# 600
  • София
  • Мнения: 376
Моля да споделите мнение за следното-сина ми е приет по 5-то желание ще подам заявление за второ класиране.
Само напред в желанията ще се придвижи на 2ри етап?...тъй като има още едно 6-то желание дали има вероятност и то да участва във второ класиране

# 601
  • Sofia
  • Мнения: 3 495
Моля да споделите мнение за следното-сина ми е приет по 5-то желание ще подам заявление за второ класиране.
Само напред в желанията ще се придвижи на 2ри етап?...тъй като има още едно 6-то желание дали има вероятност и то да участва във второ класиране
Шестото желание вече е отпаднало. Второто класиране е само за първите четири.

# 602
  • София
  • Мнения: 1 459
Моля да споделите мнение за следното-сина ми е приет по 5-то желание ще подам заявление за второ класиране.
Само напред в желанията ще се придвижи на 2ри етап?...тъй като има още едно 6-то желание дали има вероятност и то да участва във второ класиране
На 2-ро класиране може да се предвижи само напред или да се прекласира на същата 5 позиция. Назад по списъка няма как при това класиране.

# 603
  • Мнения: 168
Моля да споделите мнение за следното-сина ми е приет по 5-то желание ще подам заявление за второ класиране.
Само напред в желанията ще се придвижи на 2ри етап?...тъй като има още едно 6-то желание дали има вероятност и то да участва във второ класиране

Системата ще търси да го класира между 1 и 4 място. Ако не успее, ще го остави на 5-то. 6-то вече не участва.

# 604
  • София
  • Мнения: 19 919
Ако не ви притеснява рискът, че може да не падне балът достатъчно, защото тогава вече няма да може вероятно с правото на брат си да влезе, аз бих изчакала второ заради самочувствието му. Освен това балът може да стигне за друга паралелка в СМГ и да не успеят да са заедно. Преценете дали много държат да са в едни клас.
Относно мястото за друго дете, не дължите никому нищо. Мислете приоритетно за Вашите деца и най-доброто решение за тях.
Защо да не може да влезе тогава , промени някакви ли има? И след второ може да се запише при брат си, бройката е надпланова в такива случаи. Докато ако си влезе със своя бал, ще си е в бройките по план-прием..

# 605
  • Мнения: 9 115

Относно мястото за друго дете, не дължите никому нищо. Мислете приоритетно за Вашите деца и най-доброто решение за тях.

Това мислене никога не съм го разбирала и няма да го разбера.
От самото начало е ясно, че ще се възползват от предимството, но дай до последно да държим мястото и да прецакаме някой друг...

Защо?  Какво печелим? Да си подхраним егото, когато имаме резервен вариант?

# 606
  • София
  • Мнения: 9 492

Относно мястото за друго дете, не дължите никому нищо. Мислете приоритетно за Вашите деца и най-доброто решение за тях.

Това мислене никога не съм го разбирала и няма да го разбера.
От самото начало е ясно, че ще се възползват от предимството, но дай до последно да държим мястото и да прецакаме някой друг...

Защо?  Какво печелим? Да си подхраним егото, когато имаме резервен вариант?
Това че не го разбирате си е Ваш проблем. Ако детето може да влезе със собствени сили и това ще е по-доброто решение за него, е в пълното си право да мисли първо за себе си, а не за другите деца.

# 607
  • Мнения: 9 115
Детето иска на всяка цена да е с брат си.
Ако разчита на собствените си сили и се запише където те му стигнат е различно......

# 608
  • Мнения: 111
Отзиви за 31 училище

# 609
  • София
  • Мнения: 3 262

Относно мястото за друго дете, не дължите никому нищо. Мислете приоритетно за Вашите деца и най-доброто решение за тях.

Това мислене никога не съм го разбирала и няма да го разбера.
От самото начало е ясно, че ще се възползват от предимството, но дай до последно да държим мястото и да прецакаме някой друг...

Защо?  Какво печелим? Да си подхраним егото, когато имаме резервен вариант?
Това че не го разбирате си е Ваш проблем. Ако детето може да влезе със собствени сили и това ще е по-доброто решение за него, е в пълното си право да мисли първо за себе си, а не за другите деца.

Така е, в крайна сметка детето се е трудило, за да постигне този резултат и няма как да говорим за прецакване!

# 610
  • Sofia
  • Мнения: 3 495

Относно мястото за друго дете, не дължите никому нищо. Мислете приоритетно за Вашите деца и най-доброто решение за тях.

Това мислене никога не съм го разбирала и няма да го разбера.
От самото начало е ясно, че ще се възползват от предимството, но дай до последно да държим мястото и да прецакаме някой друг...

Защо?  Какво печелим? Да си подхраним егото, когато имаме резервен вариант?
Това че не го разбирате си е Ваш проблем. Ако детето може да влезе със собствени сили и това ще е по-доброто решение за него, е в пълното си право да мисли първо за себе си, а не за другите деца.
Да, ще влезе, но после ще се откаже от мястото, за да е в паралелката на брат си. Затова е дилемата. Така или иначе ще влезе като близнак, защо да го отлагат с две седмици?
Въпреки че мястото в нпмг пак ще остане свободно, просто на трето класиране.

# 611
  • Мнения: 9 115
Добре де, какво ще спечели ако прецака някой друг?
Трудило се било, чудесно, записва се там, закъдето му стига балът. Не се възползва от предимство. То много лесно така - ще си играя до последно, защото брат ми има хубави оценки и вкарва и мен.... като нямате брат близнак с високи оценки да го д...те....
На това ли искаме да научим децата си?

# 612
  • Varna
  • Мнения: 70
Здравейте, честито на всички, които са приети там, където искат! Успех на тези, които чакат. Моята дъщеря е доволна - приеха я в 4 ЕГ Варна с ФЕ/АЕ. Ако има и някой друг там, нека ми пише на ЛС.
Писах ви!

# 613
  • София
  • Мнения: 542
Сега завършихме 8 клас - паралелка с НЕ и АЕ. Доволни сме и от учителите, дисциплината е на ниво и езика се учи. Естествено тепърва ще се сблъскваме с нови учители и може да изтеглим някоя къса клечка, но това се случва във всички училища.

# 614
  • Мнения: 2 548
И аз да задам въпросче. Погледнах програмата на кокончето каква е, и се чудя нещо.
1. Защо в 8 клас ще учи само АЕ.
2. В 9 клас РЕ, като втори.
3 От 10 клас НЕ, като втори.
Каква е целта на туй упражнение. За една година един език, който няма как да го научи за това време.
И др. ми въпрос е: от раздел Б, избираемите часове от избираем модул в т.3 пише АЕ/ Г и И/ Философия - сборни групи, тук може да се избере кое от трите ще иска да учи нали така, или нещо бъркам и трябва да са и трите предмета.

Общи условия

Активация на акаунт