Прахосмукачка робот - 23

  • 110 991
  • 1 087
  •   2
Отговори
# 690
  • Мнения: 702
Здравейте, моля за препоръка какъв робот да си взема.Живея в къща и ще го ползвам само на моя етаж.Килими нямам.Домашни любимци също.Имам едно ужасно щуро момче на 1.9 и очаквам второ дете .Това всъщност е и причината да търся робот, нито имам време да чистя, нито вече и физическа възможност.Стаите са с дървен паркет, коридора е с мрамор.Детето докато се храни, хвърчи всякаква храна по пода в кухнята...Бюджета ми е до 1000-1200 макс.Може ли да се вземе нещо прилично до тези пари.Планирала съм робота да чисти вечер след като заспят децата , може би на обяд пак докато спят.Иначе просто не виждам как изобщо би оживял повече от 1-2 дни.

# 691
  • Мнения: 301
Може ли мнение за тази прахосмукачка? Притеснява ме намирането на консумативи, особено на торбички.

# 692
  • на Мелмак
  • Мнения: 12 155
Торбички би трябвало да стават от обикновените прахосмукачки. Имам подобна на Леново и такива използвам. Други консумативи от Али експрес.

# 693
  • Мнения: 12
Здравейте! Бърз въпрос.. Двете клапички на контейнера за мокро почистване трябва ли да се махат преди употреба?

# 694
  • Мнения: 1 503
Моя робот не подлежи на ремонт.. казват ще го заменим, но ми се струва нещо, че само ме мотаят и бавят нарочно...
Първо ми казваха, че уреда не е при тях ( Пловдив ), след това го намериха в централен сервиз Варна. Чакай още една седмица..след като вече беше минал месец от оставянето в сервиза, ми казват, че не подлежи на ремонт и ще го заменят. Хубаво, но чакай протокол сега, чакам.. сега уж протокола е изпратен, но с мен никой не се е свързал...
И всичко това аз научавам след писане на имейли, нито веднъж не са се свързали с мен, за да ме уведомят за тези етапи. Незнам аз ли съм в грешка.... Но ми писна да чакам и да незнам какво точно чакам вече. Днес ако няма някаква яснота ще пиша жалба до КЗП.

# 695
  • Мнения: 2 680
Направо я пиши тази жалба, според мен. Коя е тази фирма?

# 696
  • Мнения: 1 503
Направо я пиши тази жалба, според мен. Коя е тази фирма?
След имейла, в който ги уведомявам, че ще пусна жалба. Няколко минути по-късно се свързаха с мен, сега пък трябва да чакам утре да пристигне протокола в Пловдив.
Г сервиз Пловдив, те са оторизиран сервиз за irobot. Но действието се развива между сервиза в Пловдив и официалния във Варна, доколкото успях да схвана..

# 697
  • Мнения: 76 105
Би трабвало да чакаш новият уред. Протокол за какво ти е. Уредът кога?
Моткат те нещо, пусни си жалба.

# 698
  • Мнения: 2 680
Не трябва ли всичко да се случва в рамките на месец? Даже и уреда да е при теб вече. Ти си знаеш, но ако имаш писмената кореспонденция, аз не бих чакала протокол тепърва.

# 699
  • Мнения: 1 503
* взех прословутия протокол, с него в магазина, но нямат налична i3+ ... А и аз се чудя дали същата да вземам..
Някой има ли мнение за xiaomi S9 ? С куче сме, ще имам ли проблем с четките, заради космите на куч? На roomba са силиконови и съм нямала никакви грижи.

Нямам представа какъв точно протокол... За замяна си мисля аз. Мотаят ме, и аз го знам, ама нали все гледам да съм бяла и добра... Имам писмено всичко, аз нарочно само по имейл контактувам с тях.

Последна редакция: пн, 17 юли 2023, 19:04 от _Khaleesi_

# 700
  • Мнения: 207
Здравейте. Търся робот който ще може да се качва на пътеки и килими които са около 2см. Имате ли информация за такива?

# 701
  • Варна
  • Мнения: 119
Здравейте, предстои ми закупуване на първия ни робот прахосмукачка. Изчетох по диагонал страниците назад. Спрях се на два модела:
Xiaomi Dreame Bot L10 Pro
и
Xiaomi Robot Vacuum S10+
Разликата, която открих по спецификация, е мопа за мокро почистване. Нa Dreame L10  е един, докато на Vacuum S10 са два, въртящи. У дома сме с естествен паркет, килими има.
Чудя се, в случай че имаме повече места с килими, дали ми е нужен въртящия моп и няма ли да преминава по-трудно през килима? Искам главно да смуче боклуци и прах.
Благодаря много предварително, но се оплетох от толкова много модели и информация Simple Smile
П.П. Надеждно ли е да поръчам от bros? Във физически магазини има само Vacuum S10+ ,а в електронните се открива Dreame Bot L10 Pro

# 702
  • Мнения: 11 820
Имам Xiaomi Dreame Bot L10 Pro. Неговият моп е подвижен и го слагам само, ако искам да измие, т.е рядко.
Явно за теб миенето също не е приоритет, така че по-скоро сравни смукателна мощност.
Аз нямам килими, само две пътечки/постелки и съм доволна как ги чисти и то на най-ниска мощност.

# 703
  • Мнения: 3 500
Глас и от мен за L10 Pro. Поръчах го от Брос. Нямам килими,на ламинат и теракот се справя страхотно.

# 704
  • Мнения: 838
Здравейте, от няколко дни имам проблем с робота- Xiaomi Roidmi EVE Plus. Дава,че е офлайн, а в същото време не мога да го рестартирам. Когато е на станцията мига бутона за изключване и това е. Натискам комбинацията от бутони за рестарт и нищо не се променя.Даже звук не издава.Рутера съм изключвала и включвала многократно. Имате ли някакви идеи,че съвсем се смахнах вече...

Общи условия

Активация на акаунт