Време е за ИКЕА! - Тема 38

  • 36 844
  • 761
  •   1
Отговори
# 120
  • София
  • Мнения: 31 415
Момичета,
наближава датата за проект на кухня и поръчка. Бяхте споменали, че механизми и крачета няма. Освен да ми кажат бройката и да ги поръчвам от Германия? Нали така бяхте писали тук (или в темата за кухни)? Бяхте дали и линк. Предполагам, че за 2-3 седмици ще дойдат?

# 121
  • Мнения: 653
При мен пантите и рамката на шкафа дойдоха преди около 10 дни, а крачетата преди 4-5 дни. Последните се забавиха най-много - около 15 дни след поръчката.

# 122
  • София
  • Мнения: 31 415
При мен пантите и рамката на шкафа дойдоха преди около 10 дни, а крачетата преди 4-5 дни. Последните се забавиха най-много - около 15 дни след поръчката.
От БГ Икеа ли?

# 123
  • Мнения: 653
Да, в Икеа София.

# 124
  • Мнения: 1 421
Cinnamonbun, аз намерих тази, и май Етси и още някаква.
https://comfort-works.com/en/ikea-sofa-covers-12/
https://soferia.eu/
В сайта, който даде ми дава най-евтино към 400€, плюс доставка Scream

# 125
  • София
  • Мнения: 221
missence, от английската Икеа ги взех аз, пристигнаха за 10 дни, малко се забави курсът на превозвача. От там излизат и най-евтино, по-евтино и от тук. Не знам на какво се дължи тази разлика в цените, конкретно за тези два продукта (панти и крачета)

# 126
  • Мнения: 265
Cinnamonbun, аз намерих тази, и май Етси и още някаква.
https://comfort-works.com/en/ikea-sofa-covers-12/
https://soferia.eu/
В сайта, който даде ми дава най-евтино към 400€, плюс доставка Scream

Мерси много, softeria ще ползвам сигурно, трябва ми горчица като цвят, само там виждам такива десени, а и ги пишат като scratch resistant, а с котката ни това си е бонус. А и този десен, който харесах е 250 евро, с 10 доставка.
Писах на bemz да питам защо не доставят до България и да ми кажат дали мога да поръчам някак, не ми се занимава с друга компания посредник. Като цена са високи да, но пък, ако поръчам от тук някой да направи калъфа нямам гаранция колко добре ще стане, дали ще се набира и т.н.

Минавам само да кажа, че softeria имат и безплатни 5 мостри, нищо не се плаща да ги пратят, което е супер Simple Smile

Последна редакция: нд, 07 авг 2022, 11:31 от CinnamonBun

# 127
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 555
Ние решихме да си сглобяваме сами кухнята.
Комуникацията ми с фирмата, която обслужва ИКЕА отне 5 дена, няколко имейла, упорито звънене от моя страна, за да ми каже все пак някой най-ранен час за монтаж и цена. Малко ми е в повече...първа дата 5.09.

Но пък девойката от ИКЕА е претупала нещата. Липсва ни едно чекмедже (имаме 4 получени същите, но бройката по проект е 5), интересното е, че челото за него е тук - платено и получено. Ама чекмеджето не фигурира в поръчката...
И всичко трябва да е в черно, но един от рафтовете на ъгловия шкаф е оставен бял...
И за 2 блендички от по 10 см. ни е начислена възможно най-голямата плоскост от 2 метра и....а има и от 80 см, разбира се на 1/3 от цената на голямата.
Добре че сме в София и ИКЕА е наблизо...

Отново подчертавам, че 90% от мебелите в къщи са техни. Поръчвали сме пълно обзавеждане за детска: легла, бюра, гардероби. Спалнята ни също - легло, гардероб с плъзгащи врати. Аз съм доволна от мебелите.
Но тези консултанти явно са претоварени и съответно допускат грешки. Не казвам некомпетентни, защото девойката даде добри идеи.

# 128
  • София
  • Мнения: 221
Galactic Voyager, и аз имах драма с монтажистите на Икеа. Не конкретно с тях, по-скоро с Обслужване на клиенти. Звънях няколко поредни дни, включваше се глас, който ми изпяваше звънко как ще ме свържат с оператор и след няколко минути ми разговорът прекъсваше.
Накрая се вдигнахме до магазина (в София) и там една адски кисела жена ни се тросна, че не можела да ни помогне, защото ѝ представихме само първия лист от проекта. При предишното ни ходене, когато им поискахме ориентировъчна цена, мъжът, на който попаднахме изрично ни каза, че не му трябва разбивката по артикули, а именно първия лист с размерите, за да може да изчисли приблизителната сума...както и да е. Накрая служителката ни съобщи, че най-рано след 15 септември ще можем да запишем час. Ама кога - втората половина на септември, октомври, ноември, не можа да каже. Най-любезно ѝ казах, че всичкото това можеха да ми го кажат по телефона, ако разбира се някога го бяха вдигнали. Щях да си спестя ценно време и нерви. Предполагам не само аз.
Така или инче в момента търся друга фирма за монтаж. Уловията на тази просто не ме устройват, както и отношението, което получихме в магазина.
Сега, като прочетох и твоите преживявания, силно се надявам поне да няма объркани артикули, ама то ще се разбере като разопаковаме.

# 129
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 555
Eelishka, връзката с фирмата за монтажи е страшна просто. Цените им иначе са ОК. Аз лично бях упорита и малко остра. Попитах ги, как и колко пъти трябва да се обаждам, съответно да получавам отговор, че ще върнат обаждане, а такова да няма...И ОК натоварени са, но часове се запазват месец напред, ако никой не вдига и няма отговори на имейл, как точно потенциален техен клиент може да си запази час....
Един господин ми свърши работа и мобилен ми даде, директно към него за монтажи. Така че някой ако има нужда да пише.

# 130
  • Варна
  • Мнения: 3 484
Ох, някой може ли да ми обясни като за малоумни как се ползва тая карта IKEA family онлайн? Имам пластика, уж съм я регистрирала и виждам в профила си 1800 точки, но при поръчка никъде не виждам опция да си ползвам точките. Досега все в магазина са ми давали да ги ползвам, онлайн - нищо. Къде греша?

# 131
  • Мнения: 13 663
Минимумът е 2500.

# 132
  • In transit
  • Мнения: 14 366
Диди, хрумна ми още един вариант. Вместо да ходиш до Букурещ, може да си ги поръчаш нещата до центъра в Констанца. Така ще ти е по-малко пътя, ако решиш да ползваш румънската ИКЕА.

# 133
  • Варна
  • Мнения: 3 484
papi6, благодаря!
Mikkey, аз мислех с Еконт да поръчам тия врати, които ги няма изобщо в БГ сайта. Тъкмо се върнахме от почивла, на която ни се наложи да пътуваме два пъти по 15 часа и грам не ни се пътува сега пак. Няма ли да стане с Еконт?

ЕДИТ: Някой има ли проблем със сайта? Снощо през телефона не успях да пусна поръчка, понеже не ми даваше да си избера град, днес пък избирам там адрес на фактуриране и плащане и край, не мога после да нацъкам приемането на условия и глупости и да продължа...

Последна редакция: пн, 08 авг 2022, 09:44 от Didi_Bidi

# 134
  • София-Младост
  • Мнения: 24 095
И аз имам телефон на монтажист.
Аз пък съм доволна от комуникацията с тях. Но само на място съм действала.

Общи условия

Активация на акаунт