FASHION DAYS, ТЕМА 4

  • 96 297
  • 791
  •   1
Отговори
# 465
  • Sofia
  • Мнения: 10 925
Фалшиви стоки едва ли има, по-скоро аутлет от предни колекции.
За съжаление повечето марки рязко са снижили качеството, имам адидас, найк, дънки отпреди 15 години, които не са мръднали, такова качество вече не се намира в стандартните им колекции. Същото важи за Манго, Зара и т.н средни марки.

# 466
  • Somewhere over the Rainbow
  • Мнения: 166
Момичета, дали мога да оставя продукт за връщане в офис на Спиди, вместо да чакам куриер да го вземе от адреса ми?

# 467
  • Мнения: X
Момичета, дали мога да оставя продукт за връщане в офис на Спиди, вместо да чакам куриер да го вземе от адреса ми?
Може, но трябва да звъннеш на Фешън Дейс, за да ти кажат номер на товарителницата.
Заявката може и да е за Еконт.

# 468
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 769
Моят казус приключи успешно днес.
Започна на 23-ти януари, като им изпратих подробен имейл, описвайки какъв точно е проблемът. За тези, които не са запознати, бях поръчала чанта, на която се разши дръжката за период по-малък от 3 седмици. От 23.01 до 08.02 нямаше някакво развитие и никой не се беше свързал с мен. За това на 09.02 реших да им се обадя. Кол центъра им няма да коментирам, от там ме пренасочиха към Рекламации (ако не се лъжа). Дамата беше много любезна, изслуша ме и след разговора ми изпрати имейл, на който да върна снимки. На 13.02 рекламацията ми беше одобрена. Върнах чантата миналия вторник, а днес са ми възстановили и сумата.
Чантата беше на марката Francesa Rossi.

# 469
  • Мнения: 6
Хеллоу,

И аз имах такъв казус като Phoenix_, но беше преди 4 години някъде с чанта, чиято дръжка се скъса буквално месец, след като я бях купила и я бях носила един-два пъти. Пратих снимки за рекламация и ми върнаха парите. Не помня добре, но мисля, че беше на марка Laura Baldini и беше малка такава, за през рамо (не съм я товарила изобщо).

Като цяло съм доволна от ФД сървиса с изключение на веднъж, когато забравих чисто нова ортопедична стелка в една от обувките, които дадох на Спийди за връщане и в същия ден се сетих, че така съм направила и опитах да си я върна, но нито от Спийди можеха нещо да направят, нито най-вече от ФД - което беше разочароващо, но в крайна сметка сама си бях виновна тогава.

Понякога обаче се съмнявам в стоките. Например сега съм си харесала една чанта на Liu Jo, която не мога да намеря никъде другаде, по никакви сайтове, нито бг, нито оригиналния на Liu Jo. Дали не ги произвеждат някъде в Румъния и просто да правят страшно добри реплики...?

# 470
  • Мнения: 20 926
И аз един път си бях забравила едната ортопедична стелка в обувката, която вече беше в кашона, приготвен за връщане, добре че навреме се сетих. Иначе щеше да ми излезе на носа, те стелките са по-скъпи от обувките.

# 471
  • Мнения: 6
tell me about it.... колко ме беше яд, че беше и чистак бърсак нова :/ и тъпото беше че им обясних на ФД кол центъра просто тоя дето взима пратката от Спийди, да извади стелката и да я пусне обратно към адреса ми за моя сметка... но не стана номера, не разбрах какво толкова не можаха да го направят.

# 472
  • Мнения: 2 951
и аз сега се пънах с тях известно време, защото си бях върнала пратката с друга товарителница. и им казвам номера. и пак им беше трудно и забавено да възстановят парите, въпреки че очеввидно пратката е приета от тях и очевидно на нея има в бележки към кой номер поръчка е връщането, тъй като го бях написала. май в румъния ги получават и там им е много трудно и бавно сами да си говорят с колегите. но наистина не разбирам защо. в крайна сметка примерно 10 човека вероятно са в отдела за получаване на върнати пратки. какво им пречи да пуснат окръжен мейл до тях от номер товарителница да извадят една стелка, преди да придвижат натам?

иначе аз съм доволна от сървиса, като цяло. с изкл на случай отпреди година, когато буквално без обяснение се забавиха с връщането на парите. ама съвсем без обяснение. нищо не ти казват, нито защо, нито кога. и си мисля ако така правят в един на сто случая, колко пари развъртат междувременно вероятно... не знам. иначе при позабавянето сега бяха по-пъргави и попаднах на много готина служителка от кол центъра!!

# 473
  • Мнения: 2 196
А какво стана със случая с невърнатите суми? Lanarte има ли развитие?
...............
Някой беше питал какви бяха стоките - спортни стоки бяха марки Найк, Пума и Ъндър армър. Пумата беше ок, но не отговаряше на размера, но другите бяха много зле размъкнати, кофти материя, конци стърчат, единия спортен екип имаше и миризма все едно идва от китайците. Никога повече, никога!

Това е много общо казано.
Може ли линкове? Или отново няма да бъдат споделени?
Иначе е много лесно да се хвърлят негативи по определени сайтове, нека поне черно на бяло се види кои са фалшивите спортни стоки.


Повярвайте ми, имам си достатъчно други занимания, за да отделям време да пиша заради някакъв сайт, че от какъв зор да го очерням. Споделих личните ми впечатления ,че като ми затвориха няколко стотачки преди Коледа никак не ми беше весело. Не знам вие дали бихте си премълчали такова нещо, защото някой някъде си може да си помисли, че нарочно очерняте някой сайт.
Не ми пука за сайта, мен ме загубиха, който иска да поръчва, каквото и колкото желае. Не пожелавам на никой такива главоболия. Не мога да ви дам линковете, деактивирах профила, изтрих 22 имейла, които съм си разменила с тях, понеже бяха достатъчно "услужливи", за да ми отговарят само, че дублирам запитванията си и така им преча на работата.
Пак казвам споделих, който иска да внимава, който не иска да си поръчва, колкото и каквото иска. Но не мога да приема за нормално мисленето ви, че някой нарочно ги "очерня". От какъв зор? Те сами се очернят, няма нужда аз да го правя. Поздрави и пожелавам само успешни онлайн покупки на всички!

# 474
  • Мнения: 9 791
Е факт е, че някои стоки са подозрителни.
Няма кой да ме убеди, че часовник от редовна цена 700 лв е намален на 34.99. На едро кой знае за колко го купуват, че да го пуснат на такава цена уж. Нали и печалба трябва да си калкулират.

# 475
  • Мнения: 15 223
Е факт е, че някои стоки са подозрителни.
Няма кой да ме убеди, че часовник от редовна цена 700 лв е намален на 34.99. На едро кой знае за колко го купуват, че да го пуснат на такава цена уж. Нали и печалба трябва да си калкулират.

Може ли линк?

# 476
  • София
  • Мнения: 918
В сравнение с много от офертите на друг сайт (АЮ) цените са направо високи, така, че нищо учудващо в намалението на този часовник. Може би,  всички сайтове ( ФД, АЮ, Обувки...) предлагат  еднакво ментета?
Аз съм доволна от продуктите, които съм купувала от ФД досега. Досега не съм попадала на такива, които да са били откровени ментета. Като качество всичко е било ок. По моловете са същите, само с многократно увеличена цена. Има лесно, като се съмнявате, не купувате и това е

# 477
  • Мнения: 20 926
От опита ми с АЮ, обикновено зад някое огромно намаление стои я някой дефектен продукт, или дефектирал от клиент, или несполучлив модел. Има и попадения, при които липсват изброените неща.
За ментета, може и да може, нямам представа.

# 478
  • Мнения: 1 032
А какво стана със случая с невърнатите суми? Lanarte има ли развитие?
...............
Някой беше питал какви бяха стоките - спортни стоки бяха марки Найк, Пума и Ъндър армър. Пумата беше ок, но не отговаряше на размера, но другите бяха много зле размъкнати, кофти материя, конци стърчат, единия спортен екип имаше и миризма все едно идва от китайците. Никога повече, никога!

Това е много общо казано.
Може ли линкове? Или отново няма да бъдат споделени?
Иначе е много лесно да се хвърлят негативи по определени сайтове, нека поне черно на бяло се види кои са фалшивите спортни стоки.


Повярвайте ми, имам си достатъчно други занимания, за да отделям време да пиша заради някакъв сайт, че от какъв зор да го очерням. Споделих личните ми впечатления ,че като ми затвориха няколко стотачки преди Коледа никак не ми беше весело. Не знам вие дали бихте си премълчали такова нещо, защото някой някъде си може да си помисли, че нарочно очерняте някой сайт.
Не ми пука за сайта, мен ме загубиха, който иска да поръчва, каквото и колкото желае. Не пожелавам на никой такива главоболия. Не мога да ви дам линковете, деактивирах профила, изтрих 22 имейла, които съм си разменила с тях, понеже бяха достатъчно "услужливи", за да ми отговарят само, че дублирам запитванията си и така им преча на работата.
Пак казвам споделих, който иска да внимава, който не иска да си поръчва, колкото и каквото иска. Но не мога да приема за нормално мисленето ви, че някой нарочно ги "очерня". От какъв зор? Те сами се очернят, няма нужда аз да го правя. Поздрави и пожелавам само успешни онлайн покупки на всички!

поръчвам на дъщеря ми от сайта на найк - същото е - долнищата се развличат за няколко обличания. Така че не са им менте стоките на ФД, а това, че не са искали да ви върнат парите вероятно е било, защото не сте имали основание за рекламация. Като не искате да си затваряте стотачки, купувайте във физически магазин.

# 479
  • Мнения: 2 726
Цитат
Така че не са им менте стоките на ФД, а това, че не са искали да ви върнат парите вероятно е било, защото не сте имали основание за рекламация. Като не искате да си затваряте стотачки, купувайте във физически магазин.
Какво означава, че не е имала основание за рекламация?
Има си срок, в който можеш да върнеш покупките, защото така си решил и са длъжни да ти възстановят парите.

Общи условия

Активация на акаунт