FASHION DAYS, ТЕМА 4

  • 96 290
  • 791
  •   1
Отговори
# 420
  • Мнения: 13
Здравейте, направих поръчка на 19.01.23г., но все още не са ми изпратили имейл, че е изпратена от склада им, при предишна поръчка доставката беше доста бърза, за 2 дни беше при мен. Ще изкажате ли опит с доставките им, чета в стари теми, че някои клиенти са чакали доста, благодаря предварително! 😊

# 421
  • Мнения: 10 021
То и аз исках да разбера кои са ,,фалшиви” продукти на Ланарте, ама така и не разбрахме.

Явно са много скъпи и не може да си ги позволим ли какво, Joy

# 422
  • Мнения: X
Здравейте, направих поръчка на 19.01.23г., но все още не са ми изпратили имейл, че е изпратена от склада им, при предишна поръчка доставката беше доста бърза, за 2 дни беше при мен. Ще изкажате ли опит с доставките им, чета в стари теми, че някои клиенти са чакали доста, благодаря предварително! 😊
Когато поръчвате, най-отдолу си пише кога да очаквате доставката.
Нормалните им срокове са 2-6 дни.

# 423
  • Мнения: 2 196
Здравейте, момичета. Края на миналата година направих поръчка, в която имаше и чанта. Започнах да я нося началото на този месец. За по-малко от 3 седмици, започна да се разшива дръжката, а кожата там да се напуква. По никакъв начин не я натоварвам, но вероятно качеството е такова.
Къде трябва да им пиша за рекламация? Обикновено цялата сума ли възстановяват или каквото те решат?

Ще има да чакате от умрял писмо....
Много интересно как ги пишеш тези заключения!
Това, че ти имаш някакъв проблем с Фешън Дейс, не означава, че и другите ще имат!
Връщала съм екип, който стана на “топченца” и ми върнаха парите за 3 дни.
Приятелка връща мъжки обувки и дамски чехли, които след месец станаха на нищо. Възстановиха й парите без никакви ядове и обяснения.


Така, обяснявам веднага. Това, че аз съм имала проблеми, не значи, че другите ще имат - това ми казвате вие. Дай Боже никой да няма. Обаче и аз преди съм пазарувала и съм нямала, но ето, че сега имам. Та не ви пожелавам да сте една на сто дето си имат проблеми с тях, на никого всъщност не пожелавам.
Добре, станал е проблема при мен, просто трябваше щом им върна пратката, да ми върнат парите и сме ок.
Да, ама не. Те са нагли. За да ви усведомя адекватно, с мен се свързаха и други хора, които имат същия проблем - тоест не съм само аз. И за да завърша картинката - ФД доста често си плащат глобички към КЗП - там са си редовни заради тъпите практики, които се опитват да пробутват.Справка - имате си гугъл.
Друга приятелка върна чанта, която се обели. Отново върнаха парите.
И така виждате ли сега, защо аз правя заключения. Защото затворих едни пари кажи-речи месец преди Коледа, извадих същата сума, за да поръчам в друг сайт, защото техните неща не отговаряха на очакваното (ще пиша какво точно съм поръчала и кое не беше наред, щом се уреди въпроса). И ФД вместо да ми върнат парите ме набутват окончателно, понеже според операторката на телефона им, щели "да проучват".
На баба им фърчилото.
Опитах с добро, не става. Опитах пак и пак, и пак...не става.
За това с техните камъни по тяхната глава.
Аз лично им бия хикса, както и ще се постарая всички мои близки, приятели и колеги в България и в чужбина да разберат практиките на Фешън дейс.
Да са живи и здрави! Вие също и се молете да не дойдете на моето място.

# 424
  • Мнения: 10 021
Добре, аз пак трети път питам. Кои са тези свещени продукти, може ли линкове?
Да знаем и да не ни се случва,, Дай Боже”?

# 425
  • София
  • Мнения: 918
Аз нищо не разбрах от така обяснена ситуация. Върнали сте стока и не искат да Ви върнат парите?. Какво сте върнали и как? По стандартния начин ли изпращате към тях? Някакви особени изисквания ли има от Ваша страна? Искам да разбера, евентуално да не изпадна и аз или някой друг в такава ситуация. Какво и защо се налага  комуникацията с тях? След като са ги получили, нещо писали ли са Ви (отказ например) или просто сте решили, че нещо не е наред.

# 426
  • Мнения: 2 196
Аз нищо не разбрах от така обяснена ситуация. Върнали сте стока и не искат да Ви върнат парите?. Какво сте върнали и как? По стандартния начин ли изпращате към тях? Някакви особени изисквания ли има от Ваша страна? Искам да разбера, евентуално да не изпадна и аз или някой друг в такава ситуация. Какво и защо се налага  комуникацията с тях? След като са ги получили, нещо писали ли са Ви (отказ например) или просто сте решили, че нещо не е наред.


Защото първият ми пост остана назад. Върнах продукти веднага след получаването. Не ми харесаха, а един беше с различен размер. От моя страна всичко е коректно. Просто те не връщат парите. Говорихме по телефона с оператор някакъв техен сигурно 4-5 пъти, отделно имейли. Според тях няма проблем, според мен също, просто не връщат парите. Операторката им е неприятна с тон на даскалица, която обяснява на първолак, колко е тъп. Много лоши впечатления. И до ден днешен не връщат парите. Не казват , че няма, просто казват ами чакайте си.

# 427
  • София
  • Мнения: 918
Сигурни ли сте, че не сте ги получили? Проверихте ли си движението по сметката? Да не би да сте ги получили, и покрай разходите, да не сте забелязали?
Не ги защитавам, явно с почти всички сайтове се случват неприятни ситуации. Веднъж чаках сума от answer, бях сигурна, че не бях ги получила и след като извадих извлечение от сметката ми, се оказа, че много бързо са ги възстановили и аз не бях обърнала внимание, даже бях ги изхарчила. Не казвам, че при Вас е така, но се случва. Другото, което се сещам е, да не сте дали грешна сметка, или те да са превели по грешна сметка.

Последна редакция: сб, 21 яну 2023, 21:47 от gatanegra

# 428
  • София
  • Мнения: 15 437
Phoenix_ от кой сайт е чантата?
Мога да споделя опит с детски сандали Мелиса, поръчвани от Фешън дейс. Поръчах ги в началото на м.Юни, на 04.08 силиконовата каишка се скъса и написах гневно съобщение към Фешън дейс, тъй като детето имаше три чифта и почти не бяха носени тези. Написах им, че съм разочарована от качеството им за не малката сума от 150 лв. На 08.08 ми се обадиха да им ги изпратя и ми въстановиха цялата сума. Изобщо не го очаквах, тъй като бяха минали два месеца от получаването им, а по принцип обувките са с гаранция 30 дни. Приятно се изненадах от отношението и бързата им реакция.
2 години, а не 30 дни.

# 429
  • Пловдив
  • Мнения: 44 577
Ако видите читаво намаление на Скечърс да кажете Simple Smile

# 430
  • Мнения: 2 951
Такива са им практиките, ясно е. Един на сто го издухва. Затварят му парите за месец и това е. Неприятно. Но поне вече сме наясно.

# 431
  • Мнения: 20 926
О, а пък АбаутЮ ни затвори много пари за месец на много хора. Добре че оправиха нещата, за сега.

# 432
  • Мнения: 1 048
И при мен така забавиха пари веднъж за месец някъде. Звънях на един на втори, попаднах и аз на въпросната " лоша" операторка. Упорствах... писах мейли и след месец ми въсзтановиха парите... обясниха ми че трябвало да броят наличноста на дадения продукт от склада, всякаш ако имат там грешки от страна на служител аз ще го платя... после разследваха от спиди,щели да  звънят на куриера приел ли е моята пратка... мотаеха ме да... но аз не се отказах... през ден им звънях...
Накрая ми върнаха парите.. накарайте ги да ви изпратят тогава платежен документ.
Много обичам фешън дейс, но в последно време започнах да отбягвам пазаруване от сайта. Защото 98% от получените ми пратки са с дефетки или тотално изтормозени от предишни получатели. И тъй като за мен нещата, които поръчвам са скъпи предпочитам да дам още малко отгоре и да поръчам от други сайтове.
Не искам да нося нови неща с видими дефекти и повреди. Даже ми се е случвало с нещо което е чисто ново запечатано, отварям и пак е с дефект.

# 433
  • София
  • Мнения: 918
черна орхидея Такъв проблем с  дефектни и/или носени неща най-често съм попаднала в about you. Първенци са в тази област за мен, с ФД засега съм имала такъв проблем (дано да нямам)
И за да не е само спам. Как върви номерацията на Nine West? Харесала съм еспадрили. Дали са с добро качество ?

# 434
  • Sofia
  • Мнения: 10 925
Според мен Nine West си отговарят точно, но с еспадрили трябва да се внимава, защото на повечето марки са някак умалени.

Общи условия

Активация на акаунт