FASHION DAYS, ТЕМА 4

  • 96 311
  • 791
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 2 783
Днес сутринта направих една поръчка, платих с карта, въвеждайки всички данни, код от смс за потвърждаване на плащането и т.н. После обаче страницата зареждаше 10мин. и така и не получих имейл за потвърдено плащане. Парите все още са в сметката ми, но не знам дали няма са ги дръпнат по-късно. Знам, че няколко дни имаше проблеми при плащанията с карта, нещо от Борика
, и не знам дали не е нещо такова отново. Пробвах да я пусна пак, но пише, че вече имам направена такава поръчка и ще я дублирам. Статусът е Направена поръчка. Писах им мейл, ама кой знае кога ще отговорят.
Някой имал ли е такъв проблем?
Трябва да получиш имейл с линк за повторно плащане.
Да, получих малко по-късно и платих отново Simple Smile

# 406
  • Мнения: 2 951
Обадиха се от Спиди за връщането, за щастие.

# 407
  • София
  • Мнения: 602
Фешън дейс и Емаг не са едно и също.
Едно и също са. Собственикът е един и същи. Как е организирал търговията на двата сайта, това вече е друг въпрос.

Въпросът беше не дали един и същи е собственик, а дали са еднакви платформите. Иначе собственикът е един, както и складът.

# 408
  • Мнения: X
Начи, някъде се загубихте в превода, така да се каже. Lanarte има предвид, точно това "едно и също", което аз коментирам, а не като вид на платформата. В този смисъл, който влага тя, Фешън дейс и Емаг са "едно и също". Т.е. собственикът е един и затова де предполага, че и на двете места обслужването е едно и също - т.е. не особено добро.
Моите впечатления са други и за двете места и дано не се развалят. Емаг някога бяха зле, сега е по-различно.
Fashion days не са ли платформа, в която различни търговци добавят стока? Ако е така - дали не зависи и от търговеца дали ще е коректен?
ФД  и Емаг са едно и също,  съответно обслужването е сходно и проблемите еднакви.
Фешън дейс и Емаг не са едно и също. Емаг е платформа, на която продават различни търговци, т.н. партньори, а Фешън дейс е сайт, на който търговецът си е Фешън дейс.

# 409
  • София
  • Мнения: 602
Аз не коментирам поста на Lanarte, а въпроса на NMB:) И за да не се "губим в превода", ако нещо сме си купили от "Фешън дейс", връщаме го и има проблем с възстановяването на сумата, проблемът ще е само във "Фешън дейс", а не в друг некоректен търговец, тъй като в този сайт няма външни търговци.

Последна редакция: ср, 18 яну 2023, 22:16 от letas

# 410
  • Мнения: 349
Здравейте! Имам едно питане относно връщане към платформата на Емаг, но знам, че и двете платформи работят под една и съща фирма, та и във фешъндейс мисля, че е по този начин връщането. Така, заявила съм куриер за вторник като в приложението на еконт ми излиза заявката за връщане, че ще ме посети куриера. Мога ли с тази информация да отида до офис на еконт и просто да оставя продукта, тъй като нямам такава възможност да го чакам по цял ден?

# 411
  • Пловдив
  • Мнения: 713
Здравейте! Имам едно питане относно връщане към платформата на Емаг, но знам, че и двете платформи работят под една и съща фирма, та и във фешъндейс мисля, че е по този начин връщането. Така, заявила съм куриер за вторник като в приложението на еконт ми излиза заявката за връщане, че ще ме посети куриера. Мога ли с тази информация да отида до офис на еконт и просто да оставя продукта, тъй като нямам такава възможност да го чакам по цял ден?

Да. Може. Така правя когато ми пуснат връщането и със Спиди.

# 412
  • Мнения: 2 196
Здравейте отново, някой има ли опит с подаване на жалба в КЗП и ЕПЦ - след колко време има отговор от тях. Чаках, чаках и се принудих да пусна жалбите.

# 413
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 770
Здравейте, момичета. Края на миналата година направих поръчка, в която имаше и чанта. Започнах да я нося началото на този месец. За по-малко от 3 седмици, започна да се разшива дръжката, а кожата там да се напуква. По никакъв начин не я натоварвам, но вероятно качеството е такова.
Къде трябва да им пиша за рекламация? Обикновено цялата сума ли възстановяват или каквото те решат?

# 414
  • Мнения: 2 196
Здравейте, момичета. Края на миналата година направих поръчка, в която имаше и чанта. Започнах да я нося началото на този месец. За по-малко от 3 седмици, започна да се разшива дръжката, а кожата там да се напуква. По никакъв начин не я натоварвам, но вероятно качеството е такова.
Къде трябва да им пиша за рекламация? Обикновено цялата сума ли възстановяват или каквото те решат?

Ще има да чакате от умрял писмо....

# 415
  • Варна
  • Мнения: 11 904
Здравейте отново, някой има ли опит с подаване на жалба в КЗП и ЕПЦ - след колко време има отговор от тях. Чаках, чаках и се принудих да пусна жалбите.

На 13.12.22 подадох жалба по електронен път до КЗП, заради about you.

До днес нямам отговор нито на мейл, нито по поща (хартиен носител).

Междувременно about you ми върнаха парите.

# 416
  • Мнения: X
Здравейте, момичета. Края на миналата година направих поръчка, в която имаше и чанта. Започнах да я нося началото на този месец. За по-малко от 3 седмици, започна да се разшива дръжката, а кожата там да се напуква. По никакъв начин не я натоварвам, но вероятно качеството е такова.
Къде трябва да им пиша за рекламация? Обикновено цялата сума ли възстановяват или каквото те решат?

Ще има да чакате от умрял писмо....
Много интересно как ги пишеш тези заключения!
Това, че ти имаш някакъв проблем с Фешън Дейс, не означава, че и другите ще имат!
Връщала съм екип, който стана на “топченца” и ми върнаха парите за 3 дни.
Приятелка връща мъжки обувки и дамски чехли, които след месец станаха на нищо. Възстановиха й парите без никакви ядове и обяснения.
Друга приятелка върна чанта, която се обели. Отново върнаха парите.

Phoenix, звънни им по телефона и им обясни ситуацията. Ще ти възстановят цялата сума.

# 417
  • Мнения: 94
Phoenix_ от кой сайт е чантата?
Мога да споделя опит с детски сандали Мелиса, поръчвани от Фешън дейс. Поръчах ги в началото на м.Юни, на 04.08 силиконовата каишка се скъса и написах гневно съобщение към Фешън дейс, тъй като детето имаше три чифта и почти не бяха носени тези. Написах им, че съм разочарована от качеството им за не малката сума от 150 лв. На 08.08 ми се обадиха да им ги изпратя и ми въстановиха цялата сума. Изобщо не го очаквах, тъй като бяха минали два месеца от получаването им, а попринцип обувките са с гаранция 30 дни. Приятно се изненадах от отношението и бързата им реакция.

# 418
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 770
Desi1989, благодаря много за включването.
Niq__, от Fashion days е. За съжаление и при мен са минали 30дни, но едва вчера като се загледах, видях, че дръжката се държи на 2 шева.

# 419
  • Sofia
  • Мнения: 10 928
Споделете моля коя е чантата, за да не си я купуваме Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт