FASHION DAYS, ТЕМА 4

  • 96 320
  • 791
  •   1
Отговори
# 390
  • Бургас
  • Мнения: 1 717
И аз имах сага с ФД. Платих с гифткарта, занулих я и захвърлих из къщи. Върнах покупката , като очаквах , че парите ще ми се преведат по сметката по която съм дала. Два месеца издирвах парите , между другото всички бяха много любезни. Накрая ми изпратиха последни цифри от картата към която са върнали сумата и ми светна лампичката. Добре че не я бях изхвърлила в коша, че щях да изгоря с 200 лв. Седмица след като им писах , че сме разплели случая, получих пак имейл явно от друг отдел да питата дали сме изяснили нещата. Споделям ви,ако има аналогичен случай на моя , да го имате в предвид.

# 391
  • Мнения: 2 203
Fashion days не са ли платформа, в която различни търговци добавят стока? Ако е така - дали не зависи и от търговеца дали ще е коректен?
Моля ви, споделете за кои артикули сте имали проблеми, това ще е полезно за всички.

ФД  и Емаг са едно и също,  съответно обслужването е сходно и проблемите еднакви. Не мога да споделя за сега продуктите, защото ако трябва и до съд ще стигна, толкова съм насъбрала, скъси ми живота.
Единият от продуктите беше с ниско качество, каквото и на Илиянци не може да се намери. Със сигурност не беше оригинален продукт.

А защо не пускате жалби?
Азалия, можеш ли да дадеш отново линк за жалбите от чужди фирми, че не го откривам 🤔

Преди съм пазарувала и не съм имала проблем. За първи път ми се случва, но са изключително нагли.
Казвам го като човек, който доста го мързи и пазарува предимно онлайн, имала съм разни недоразумения, но такова нещо за първи път ми се случва.
Изчаквах да мине 1 месец - по правило трябва да върнат до две седмици парите, но изчаках празниците, нали да сме хора уж. Нищо, че се набутах яко със сума за коледни подаръци.
Оказа се обаче, че аз се държа човешки, а те с мен не.
Утре подавам жалби - благодаря на всички, които ми пуснаха линк. И в КЗП ще пусна също - там имат дългогодишен опит с тях.

# 392
  • София
  • Мнения: 602
Fashion days не са ли платформа, в която различни търговци добавят стока? Ако е така - дали не зависи и от търговеца дали ще е коректен?
Моля ви, споделете за кои артикули сте имали проблеми, това ще е полезно за всички.

ФД  и Емаг са едно и също,  съответно обслужването е сходно и проблемите еднакви. Не мога да споделя за сега продуктите, защото ако трябва и до съд ще стигна, толкова съм насъбрала, скъси ми живота.
Единият от продуктите беше с ниско качество, каквото и на Илиянци не може да се намери. Със сигурност не беше оригинален продукт.


Преди съм пазарувала и не съм имала проблем. За първи път ми се случва, но са изключително нагли.
Казвам го като човек, който доста го мързи и пазарува предимно онлайн, имала съм разни недоразумения, но такова нещо за първи път ми се случва.
Изчаквах да мине 1 месец - по правило трябва да върнат до две седмици парите, но изчаках празниците, нали да сме хора уж. Нищо, че се набутах яко със сума за коледни подаръци.
Оказа се обаче, че аз се държа човешки, а те с мен не.
Утре подавам жалби - благодаря на всички, които ми пуснаха линк. И в КЗП ще пусна също - там имат дългогодишен опит с тях.

Фешън дейс и Емаг не са едно и също. Емаг е платформа, на която продават различни търговци, т.н. партньори, а Фешън дейс е сайт, на който търговецът си е Фешън дейс.

# 393
  • Мнения: X
Фешън дейс и Емаг не са едно и също.
Едно и също са. Собственикът е един и същи. Как е организирал търговията на двата сайта, това вече е друг въпрос.

# 394
  • Мнения: 10 021
Така и не разбрах кои са неоригиналните продукти, за които така ожесточено се обижда по отношение на ФД...

# 395
  • Мнения: 1 587
Epic-a днес е нула. Всичко в наблюдавани ми е вдигнато с поне 30% или е на същата цена. Какви са тези намаления...

# 396
  • Мнения: 301
Epic-a днес е нула. Всичко в наблюдавани ми е вдигнато с поне 30% или е на същата цена. Какви са тези намаления...

За съжаление са пълни смешници. И аз отбелязах покачване на цените.

# 397
  • Мнения: 1 048
В моя уиш лист всичко е с вдигнати цени, какъв ти Епик.... епик увеличения...
Уж януари започват разпродажбите на зимни колекции, а те вдигнали цените безобразно...
Иначе подканяха да слагаме продукти в уиша, за да спечелим 250 лв ваучер... или по- скоро да им гледаме увеличените цени днес. Спестиха ми 300- 400 лв поне.
Междудругото някъде обявят ли се печелившите от тази игра, никъде не съм видяла да пишат и показват ?

# 398
  • Пловдив
  • Мнения: 713
И аз очаквах нещо Уау с изгодни цени, а то нищо.

# 399
  • Варна
  • Мнения: 11 907
В моя уиш лист всичко е с вдигнати цени, какъв ти Епик.... епик увеличения...
Уж януари започват разпродажбите на зимни колекции, а те вдигнали цените безобразно...
Иначе подканяха да слагаме продукти в уиша, за да спечелим 250 лв ваучер... или по- скоро да им гледаме увеличените цени днес. Спестиха ми 300- 400 лв поне.
Междудругото някъде обявят ли се печелившите от тази игра, никъде не съм видяла да пишат и показват ?
Да, в "каталог" > "make a wish" пишат имената на спечелилите.

# 400
  • Мнения: 2 952
и аз съм пазарувала многократно. преди половин година или повече имах проблем точно с връщане на едни пари, забавяне, в което отказваха да поемат срок до кога. беше адски изнервящо, бях сигурна, че ще ги преведат, но да не ти казват кога... иначе съм била винаги хипер доволна. явно имат пропуски 1 на 100, ама и така да е - не трябва да има и поне да се представят, извиняват и да ги оправят. не виждам причина да бавят моите 200лв, едва ли са опрели до тях. освен ако не го правят на сто човека едновременно, един месец ги въртят тези пари примерно изкарват някаква печалба и така постоянно с различни хора. това е единственото, което ми хрумва. не знам.

# 401
  • Мнения: 2 783
Днес сутринта направих една поръчка, платих с карта, въвеждайки всички данни, код от смс за потвърждаване на плащането и т.н. После обаче страницата зареждаше 10мин. и така и не получих имейл за потвърдено плащане. Парите все още са в сметката ми, но не знам дали няма са ги дръпнат по-късно. Знам, че няколко дни имаше проблеми при плащанията с карта, нещо от Борика
, и не знам дали не е нещо такова отново. Пробвах да я пусна пак, но пише, че вече имам направена такава поръчка и ще я дублирам. Статусът е Направена поръчка. Писах им мейл, ама кой знае кога ще отговорят.
Някой имал ли е такъв проблем?

# 402
  • Мнения: 2 952
някой да е връщал с новите куриери sameday? обаждат се и идват ли, като при спиди/еконт? и мога ли аз да оставя някъде или трябва да дойдат?

# 403
  • Мнения: X
Мъка е с тези... по-добре се обади и искай да ти генерират товарителница към Еконт или Спиди, че тия ще ги чакаш до второ пришествие.

# 404
  • Бургас
  • Мнения: 1 717
Днес сутринта направих една поръчка, платих с карта, въвеждайки всички данни, код от смс за потвърждаване на плащането и т.н. После обаче страницата зареждаше 10мин. и така и не получих имейл за потвърдено плащане. Парите все още са в сметката ми, но не знам дали няма са ги дръпнат по-късно. Знам, че няколко дни имаше проблеми при плащанията с карта, нещо от Борика
, и не знам дали не е нещо такова отново. Пробвах да я пусна пак, но пише, че вече имам направена такава поръчка и ще я дублирам. Статусът е Направена поръчка. Писах им мейл, ама кой знае кога ще отговорят.
Някой имал ли е такъв проблем?
Трябва да получиш имейл с линк за повторно плащане.

Общи условия

Активация на акаунт