NEXTDIRECT.COM - 15

  • 20 571
  • 128
  •   1
Отговори
# 105
  • Sofia
  • Мнения: 10 858
Днес направих първа поръчка от сайта със стоки от Home секцията. Ще пиша кога ще се получат, само да отбележа, че нито имам мейл, нито в профила ми се вижда поръчка. Прочетох на първа страница, че няма история на поръчките, което е потресаващо. Английските големи брандове така и не се постараха да направят читави сайтове за Европа.
Свързах се с един любезен асистент в чата, доста бързо ми потвърди, че поръчка имам и да си я чакам.

# 106
  • Sofia
  • Мнения: 10 858
Днес пристигна пакет от Некст, обаче вътре е само единият ми артикул. На документа е записан само него. Явно ще чакам втори или може би не е наличен, не знам. Някой имал ли е разделена поръчка?

# 107
  • на брега
  • Мнения: 1 136
NBM, да разделят пратките.
Преди седмица получих  три пакета,  в три поредни дни. Бански, бикини и риза от една поръчка.
По повод предишен пост за секция HOME - преди години пазарувах много - спално бельо, хавлии и декорации. Отлично качество, но и цените не бяха ниски. Към днешна дата нямам впечатления.

# 108
  • Sofia
  • Мнения: 10 858
Вторият артикул от поръчката ми от 15.08 все още го няма. Пак ще им пиша, но да си знаете, че явно много бавят някои неща.
ПП. Поръчката ми се появи в профила ми. И на двата артикула пише Ordered, макар че единият вече дойде

# 109
  • Sofia
  • Мнения: 10 858
Дано имате повечко нерви да поръчвате от този сайт.

Както писах, единият артикул дойде, другият не. Оказа се, че все пак в проследяването се е появил тракинг номер на спииди, те обаче нямали телефон за тая пратка (нищо че ми доставиха другия артикул от същата с обаждане по тел). Върнали пратката към сайта.
Днес писах на чата им в опит да ги накарам да ми изпратят пак същото нещо. Един много любезен господин в чата ми каза да си го поръчам пак и че веднага ми връща парите за неполучения артикул. След час си поглеждам мейла - той ми генерирал рефънд за ПОЛУЧЕНИЯ. Не е чудно, че се е объркало момчето, като на сайта им изглежда, че това, дето отдавна го получих, даже не е изпратено. И в резултат на объркването ми връщат парите за по-скъпия артикул.
Айде пак в чата, писах им че са се объркали и да спират рефънда, друг служител го спря и сега чакам рефънд за тоя, дето трябва.
Добре, че нищо спешно не е и ще ми трябва чак за другото лято Simple Smile Мазохистично мисля да го поръчам пак Simple Smile
(поне с чата се свързвам много бързо и веднага някой реагира, освен това ми дадоха 15% отстъпка за следваща поръчка).

# 110
  • Мнения: 4 503
Последният път като поръчах от сайта също нещо бяха объркали, не можаха да ми доставят пратката до адрес и я бяха оставили в близкия офис. Добре, че си я проследявах пратката по тракинга в сайта, че да видя, че е в Спиди, да си я взема. По телефонния ми номер нищо не излизаше, трябваше да казвам товарителница. И поръчка от 2 неща пристигна в 2 отделни пакета. И на двете беше написано моя телефон, без грешка, но в Спиди нищо не излизаше по телефон..

# 111
  • Мнения: 549
Здравейте! Имам поръчка, направена на 20.10, в сайта пише, че вече е при местен куриер, да, обаче като я проследя в DHL, пише, че още е в Германия в прословутия export parcel center. Като видя, че нещо се бави толкова време там, настръхвам, от 23.10 се води там. DHL ми бяха загубили пратка с много скъпи парфюми от частно лице и стоеше в този export parcel center и така и не я получих. За колко време ви пристигат пратките от Next? Мога ли по някакъв начин да си намеря номера към Speedy, в сайта на DHL още го няма генериран.

# 112
  • Мнения: 47 352
Greatness, има ли движение при вас? Досега винаги са идвали много бързо пратките, но последната ми поръчка (от 19.10.) стои и не мърда, също от 23-ти.

1. Ordered 19th Oct 18:03
2. Left Warehouse 23rd Oct 09:28

# 113
  • Мнения: 47 352
Моята пратка пристигна днес, с Българскии пощи.

# 114
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
Може ли да споделите опит кой размер отговаря на 36 при такава номерация https://m.facebook.com/100064881934437/posts/8778335062273817/?. Детето ме врънка за тея обувки, но няма 36(3.5) и не знам дали да рискувам, защото 3 ще е малко, а 4 ще хлопат. А половин номер си е голяма разлика.

# 115
  • Мнения: 17
Здравейте, някой може ли да ми каже как става връщането на артикул, през Спиди ли връщам като съм получила с тях? Имам товарителница в пратката, но идея си нямам?

Последна редакция: нд, 10 ное 2024, 21:16 от Bingabonga12

# 116
  • Мнения: 1
Здравейте! Моля, кажете ми как да върна пратка на Next? От всички офиси и пощата ми казват, че товарителницата не е тяхна и искат супер големи суми, за да ми ги изпратят. То връщането ще ми струва повече от артикулите. Моля, ако някой е връщал да ми пише

# 117
  • Мнения: 549
Доста късно отговарям, съжалявам. Пратката пристигна на следващия ден след като писах тук.
Greatness, има ли движение при вас? Досега винаги са идвали много бързо пратките, но последната ми поръчка (от 19.10.) стои и не мърда, също от 23-ти.

1. Ordered 19th Oct 18:03
2. Left Warehouse 23rd Oct 09:28

# 118
  • Мнения: 298
Здравейте! Моля, кажете ми как да върна пратка на Next? От всички офиси и пощата ми казват, че товарителницата не е тяхна и искат супер големи суми, за да ми ги изпратят. То връщането ще ми струва повече от артикулите. Моля, ако някой е връщал да ми пише

За връщане от сайта им:

Най-евтино ми е било с БГ Пощи.
https://nextdirect.zendesk.com/hc/bg-bg/articles/27151596643345- … D0%B0%D0%BD%D0%B5

# 119
  • Мнения: 342
Здравейте, моля за помощ.
Искам да върна една пратка, следвай стъпките- поставих единия етикет вътре в пратката, а другата половина отидох в Спиди да я върна, но там не откриха баркода, който е на бележката. Как се връща.. моля ако някой може да ми обясни по-подпробно. Жената в Спиди каза, че не става баркода, не й го намира и не може да я върна

Общи условия

Активация на акаунт