Лидл 168 - октомврийска скука

  • 93 722
  • 1 483
  •   1
Отговори
# 930
  • Мнения: 1 959
    има ли начин да взема копие от сигнал през приложението попаден?
    Явно няма.... попитах от тук какво става със мой сигнал от преди месец - отговориха ми шаблонно... а през АППа бях прикачил и снимка.
    https://obsluzhvane-i-kontakti.lidl.bg/SelfServiceBG/s/contactsupport
    Този шоколад с парчета лешник ли е?
    Скрит текст:
    Да Simple Smile

    # 931
    • Мнения: 211
    Здравейте, търсих с търсачката, но не намерих мнения за Акумолаторната Прахосмукачка Parkside, която е тази седмица в ЛИДЛ:


    Някой, който я е ползвал, може ли да сподели мнение, моля? А също и на каква цена вървят батериите и зарядните за такава машинка?

    # 932
    • In transit
    • Мнения: 14 212
    Няколко страници по-напред написах точно за тази прахосмукачка, че е много хубава и смуче яко. Батериите мисля, че бяха към 60лв, нещо такова.

    # 933
    • Мнения: 101
    Здравейте, тази отстъпка от -7ст. може ли да се комбинира с тази от -25ст.?

    # 934
    • Буркина Фасо
    • Мнения: 16 899
    може.

    # 935
    • Мнения: 916
    Днес ходих да върна две парни четки.Изрично питах на касата като ги купувах какви са условията за връщане-казаха, приемат връщане само на неползван продукт, иначе ако е дефектен или е друг проблема се говори с управител.Ок, това че продуктът не си върши работата, както се очаква мисля че също е вид дефект и могат да ми приемат рекламацията.
    Касиерката обаче отказа да приеме пробваната четка, защото нямало как да я продадат в този вид-единственото по което си личеше бяха няколко капки вода останали в контейнерчето.Това не е пробван епилатор все пак, а тези капки ще се изпарят и няма да има никакви следи от употреба. Ако не бях казала че е пробвана нямаше и да разберат.И аз да си я прибера вкъщи да събира прах и 30 лева на вятъра хвърлени.Ами нямаше как да се примиря. Затворих си пак кутията и отидох в друг филиал да я върна.Казах че не е ползвана, касиерката отвори, огледа, изкоментира в слушалката с управител, че няма следи от употреба и ми върна парите.Приключих с купуване на всякакви уреди от Лидъл.Вярно че доста се злоупотребяваше при предишните им условия и безпроблемно връщане, но аз пък не искам другият път да купя нещо за 200лв и ако не съм доволна да не мога да го върна,само защото е пробван дали и как работи.

    # 936
    • София
    • Мнения: 8 294
    Сега някой ще си купи използван уред за нов и ще е много щастлив от това.

    # 937
    • София
    • Мнения: 660
    Скрит текст:
    Днес ходих да върна две парни четки.Изрично питах на касата като ги купувах какви са условията за връщане-казаха, приемат връщане само на неползван продукт, иначе ако е дефектен или е друг проблема се говори с управител.Ок, това че продуктът не си върши работата, както се очаква мисля че също е вид дефект и могат да ми приемат рекламацията.
    Касиерката обаче отказа да приеме пробваната четка, защото нямало как да я продадат в този вид-единственото по което си личеше бяха няколко капки вода останали в контейнерчето.Това не е пробван епилатор все пак, а тези капки ще се изпарят и няма да има никакви следи от употреба. Ако не бях казала че е пробвана нямаше и да разберат.И аз да си я прибера вкъщи да събира прах и 30 лева на вятъра хвърлени.Ами нямаше как да се примиря. Затворих си пак кутията и отидох в друг филиал да я върна.Казах че не е ползвана, касиерката отвори, огледа, изкоментира в слушалката с управител, че няма следи от употреба и ми върна парите.Приключих с купуване на всякакви уреди от Лидъл.Вярно че доста се злоупотребяваше при предишните им условия и безпроблемно връщане, но аз пък
    не искам другият път да купя нещо за 200лв и ако не съм доволна да не мога да го върна,само защото е пробван дали и как работи.
    В кои вериги можете да върнете без проблем използван веднъж уред?

    # 938
    • Мнения: 17 116
    За кражбите - една-две камери биха свършили идеална работа - по-евтино за веригата е да плаща една заплата на човек да наблюдава мониторите, отколкото да назначи няколко касиерки.
    Едва ли, след като са повече от една каса, значи трябва един човек или да върти 4-5 пъти че да огледа всеки, или пак да наемат 4-5 души, а и за кражба се минава през съд и въобще. Интересно ми е на други места колко ще просъществуват и дали ще са толкова толерантни.

    В кои вериги можете да върнете без проблем използван веднъж уред?
    Вътри ми се в главата, че имаше някаква евродиректива за 30 дни връщане ако просто не ти хареса нещо, ама не ми се търси сега.

    # 939
    • Мнения: 15 817
    Върти ми се в главата, че имаше някаква евродиректива за 30 дни връщане ако просто не ти хареса нещо, ама не ми се търси сега.
    Само ако е в запазена опаковка и неползван (!) Т. Е гледал си го с кутията  няколко дена до месец и си решил че не ти харесва или не оправдава очакванията ти. Друга директива няма.
    В някои западни страни ( за Великобритания знам конкретно) някои магазини имат практика за връщане на ползвани предмети, устройства, но не и в бг. Ползвал ли си го - остава за теб.

    # 940
    • Мнения: 1 959
    Къде пише да не е пробван :

    # 941
    • Мнения: 575
    Това с връщането стана боза.
    Първо - като купуваш не ти разрешат да отвориш кутията.
    Второ - ако се интерисуваш в детайли , няма компетентен служител
    Трето - всеки магазин си е със собствена политика
    Но, че трябваше да се ограничи това безразборно купуване и връщане, трябваше.
    Гащи, чорапи всичко се връщаше.

    # 942
    • Мнения: 141
    Много благодаря за ексклузивния купон! 😘
    При нас има и сметана и сапуни.



    Тия сапуни не бяха ли по 0.59 преди няколко седмици? Това е с 50% нагоре!

    # 943
    • Димитровград
    • Мнения: 1 909
    Около 10.октомври купувах сапуните по 0.59.

    # 944
    • София
    • Мнения: 6 304
    От няколко дни съм в Берлин и като видях цените на по-голяма част от продуктите тук и сравних с тези в България онемях. 😮

    Общи условия

    Активация на акаунт