Пазаруване от Aliexpress.com 65

  • 41 686
  • 779
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 3 133
Аз пазарувам успешно трета година само с Гугъл преводач и тукашния форум. Чета и знам от какво да се пазя.

# 676
  • Мнения: 2 575
Аз пазарувам успешно трета година само с Гугъл преводач и тукашния форум. Чета и знам от какво да се пазя.
Всяко правило има изключения.

# 677
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
За 10 долара дори само кутията да пратят и да е работеща пак няма да е капо. Simple Smile Със сигурност дори и да има диск няма да е това дето е написано. Според мен е поръчано с пълно съзнание, че няма да е което е написано.

номера е игран преди години с флашки - има програми които проверяват състоянието на паметта, правиш проверка с 2-3 програми, качваш снимките в диспут, че не отговарят на каквото поръчваш и си искаш 50%

# 678
  • Мнения: 3 133
Престраших се най накрая и си поръчах телефон. Да видим дали ще дойде. Ако дойде дали ще работи. Ако работи колко време ще изкара. Въобще- създавам си емоции.

# 679
  • Мнения: 4 188
Здравейте и от мен, нова съм в темата. Предстои да пазарувам за първи път от Aliexpress, ще се върна да чета назад и при нужда, ще питам, понеже доста неща не са ми ясни.

# 680
  • Мнения: 36
Моята драма с ExpressOne продължава и днес мисля да оформя една жалба срещу тези. Продължават да си прехвърлят топката постоянно, когато успея да се свържа с тях (веднъж на високосна) на посочения национален номер. На другите е невъзможно. Пратката ми вече стои 15 дни при тях без абсолютно никакво развитие, а отговорите, които получавам по телефона са безкрайно неадекватни. Завиждам благородно на тези от вас, които са успели да си получат нещата от този куриер. Не могло да си взема пратката от този офис София-1, започнаха да ми увъртат някакви истории с пренасочвания, издирвания и не знам какво още, но моят толеранс се изчерпа отвсякъде. Дано да имам късмет повече никога да не ми се налага да ползвам техни услуги. Hands Pray

# 681
  • Sofia
  • Мнения: 16 378
Здравейте! Simple Smile

За пръв път ми се налага да си купя едно "боклуче" от AliExpress. Изчетох първия пост старателно, но въпреки това, имам въпрос.

Имаше ли някакъв начин да провериш кои други продавачи предлагат артикула, от който се интересуваш?
В заглавната публикация е споменато някакво приложение, но нито успявам да го отворя, нито имам представа дали става въпрос за същото нещо.

# 682
  • BG-DE
  • Мнения: 5 872
Aliradar e приложението, трябва да си го инсталирате и чрез него ще проверите рейтинга на продавача, дали цената на продукта се е качила или паднала както и други магазини предлагащи същата или подобна стока. Ако не се лъжа в YTube имаше клипчета как се работи с приложението.

# 683
  • Мнения: 238
Здравейте, имам една пратка от алито която се озова в express one – очаквах да е с бг пощи... е сега искат да ходя до друг град да я взимам от офиса им?? Обадих им се началото на седмицата и казаха да ще я доставим на адрес, и след няколко дни получих пак смс и имейл да я взимам от офиса. А сега не си и вдигат телефоните... срока за взимане е до утре. Как да процедирам? Писах съобщение и на китаеца че не искат да се опитат да доставят, но засега няма отговор

# 684
  • София
  • Мнения: 20 712
Поне половината по форумите или не знаят езици или се правят, че не знаят. Вече не им се чудя даже къде са тръгнали само с български да пазаруват. Свикнах им на идиотизмите кой пишман тарикат кой балък. Тръгват с пълното съзнание, че като се оплескат ще обикалят форумите с месеци да им разреши проблема някой друг.
Сега някоя "нежна душа" да не почне да го играе обидена.
Абсолютно съм съгласна, аз четох с месеци кое как, преди да се осмеля да поръчам. Хем знам английски и руски. Но преди 3-4 години АЕ сякаш бяха по-надеждни, аз се кълнех в тях, че парите няма да се загубят и че няма как да те излъжат.

# 685
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
аз не знам английски и си пазарувам нормално - то има и продавачи и админи на алито които разчитат на алибаба-транслате, и затова много често оставаме неразбрани в диспутите
Дори в някои форуми се казва че отказа да ти върнат парите за стоки с частично следене, до страната на получателя го прави бот и се налага да се обжалва с същия аргумент, защото обжалването било вече с човек

Последна редакция: чт, 18 май 2023, 19:48 от musicdoubl3

# 686
  • София
  • Мнения: 2 042
Моята драма с ExpressOne продължава и днес мисля да оформя една жалба срещу тези. Продължават да си прехвърлят топката постоянно, когато успея да се свържа с тях (веднъж на високосна) на посочения национален номер. На другите е невъзможно. Пратката ми вече стои 15 дни при тях без абсолютно никакво развитие, а отговорите, които получавам по телефона са безкрайно неадекватни. Завиждам благородно на тези от вас, които са успели да си получат нещата от този куриер. Не могло да си взема пратката от този офис София-1, започнаха да ми увъртат някакви истории с пренасочвания, издирвания и не знам какво още, но моят толеранс се изчерпа отвсякъде. Дано да имам късмет повече никога да не ми се налага да ползвам техни услуги. Hands Pray
Пишете им чрез контактната форма. Аз общувам с тях само така. Преди няколко дни им писах по повод пратка, която от 10 дни стои в София, офис- 1 и не помръдва. След ден- два ми отговориха, че веднага ще проверят и ще я придвижат. Вече е в офис за получаване 🙂

# 687
  • Мнения: 36
Цитат
Пишете им чрез контактната форма. Аз общувам с тях само така. Преди няколко дни им писах по повод пратка, която от 10 дни стои в София, офис- 1 и не помръдва. След ден- два ми отговориха, че веднага ще проверят и ще я придвижат. Вече е в офис за получаване 🙂

Аз това вече го направих още преди седмица и малко. Върнаха ми само веднъж отговор, че ще проверят какво се случва и ще ми звъннат да ми кажат. Това, естествено, не се случи. Почти всеки ден пращам мейл до всичките адреси, които ги има на сайта, но ефект няма. Явно нещата се случват съвсем избирателно при тези. Телефоните им са за украса. От около 30-40 опита с позвънявания, успех имах само два пъти, но ефект нямаше, тъй като имах честта да говоря със служител, който ме учеше на търпение и ми казваше, че няма какво да направи. Утре ще станат 16 дни, откакто пратката ми стои без промяна в този офис/склад или каквото е там. Това е несериозно, откъдето и да го погледне човек. Ще се откажа от Алито за известен период от време, тъй като не искам да гадая кога ще се сблъскам отново с тези. Досега такова нещо не ми се беше случвало никога.

# 688
  • Мнения: 238
Аз за първи път от може би 2 години поръчвам от Алито, и няма да повторя именно заради тези expressone. Поне пратката не е за много пари, та ако съм капо да не е с много...
Ще кажа ако благоволят да я доставят някога, последно когато поръчвах даже от същия магазин дойде с български пощи и всичко беше наред. Но уви явно е шанс какво ще се падне вече

# 689
  • Мнения: 1 314
Здравейте,
Пратка, започваща с LP ми дава, че трябва да е пристигнала в бг пощи, но не може да се проследява. Въпреки това опитах да я проследя през техния сайт и с този номер, както и с някакъв допълнително генериран, започващ с UU, и завършващ на CN.
Статуса е такъв от 24 Април, а още нямам смс от пощите.
Има ли смисъл да ходя в пощата да ги тормозя да проверяват, или това е някакъв неточен статус?

Общи условия

Активация на акаунт