Пазаруване от Aliexpress.com 65

  • 41 580
  • 779
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 2 575
Здравейте,
Пратка, започваща с LP ми дава, че трябва да е пристигнала в бг пощи, но не може да се проследява. Въпреки това опитах да я проследя през техния сайт и с този номер, както и с някакъв допълнително генериран, започващ с UU, и завършващ на CN.
Статуса е такъв от 24 Април, а още нямам смс от пощите.
Има ли смисъл да ходя в пощата да ги тормозя да проверяват, или това е някакъв неточен статус?
Проверете отново LP-to. Такива дават най-често нов номер UV ... UZ и пътуват между месец и два. Повечето статуси са от Узбекистан и до България има още път. За узбекските ползват тракинга от сайта https://www.sypost.net/

# 691
  • София
  • Мнения: 20 712
От около 30-40 опита с позвънявания, успех имах само два пъти, но ефект нямаше, тъй като имах честта да говоря със служител, който ме учеше на търпение и ми казваше, че няма какво да направи. Утре ще станат 16 дни, откакто пратката ми стои без промяна в този офис/склад или каквото е там. Това е несериозно, откъдето и да го погледне човек. Ще се откажа от Алито за известен период от време, тъй като не искам да гадая кога ще се сблъскам отново с тези.
Пишете жалба до КЗП, до ръководството на компанията, до омбудсмана и който се сетите. Пишете и на търговеца, че избраният от него доставчик не става. Всъщност, пратката смята ли се за получена?

# 692
  • Бургас
  • Мнения: 1 928
проблема не е куриера , с всяка една логистика може да стане фал, вероятно е обединен и вътре има 5-6 малки

# 693
  • Мнения: 36
Получих си пратката вчера след обяд най-накрая. Но след като разпратих около 15 еднакви имейла и специално си отделих почти половин ден, в който непрестанно им звънях и при всяко успешно свързване си говорехме едно и също нещо с един и същи служител. Вчера ми я намериха и я пренасочиха към офис по мое желание. Да ви кажа като отидох да си я взема, проявих съчувствие към хората, които работят там. То приличаше на слад това помещение и всичко беше заринато и пръснато във всевъзможни посоки. Абсолютен хаос. Там ми търсиха пратката още около 20 минути и се радваха, че не съм с рогата напред, защото, цитирам "ежедневно ни правят диви и щастливи, а реално системата просто ни е такава". Това, разбира се, не е оправдание за мен, защото нямам връзка с бъркотиите на този куриер. Проблемът на тези им е на много дълбоко ниво. Та, след много похабени нерви и търпение, най-накрая си взех пратката. Дано скоро Алито да се насочи към алтернатива с по-висок приоритет.

# 694
  • Мнения: 3 133
Когато давате обратна връзка в Алито, пишете, че не сте доволни от поръчката заради логистиката. Така мисля ще сменят куриерската фирма.

# 695
  • BG-DE
  • Мнения: 5 872
Да, най-добре свалете 1 звезда поради тази причина, може пък да обърнат внимание.

# 696
  • Мнения: 2 575
Няколко пъти вече срещам съвета да се оставя една звезда за логистика Малко съм объркан на какво слагате 1 звезда. В случай, че е там където била едно време това е оценката за колко време е предадена от продавача на куриера и в никакъв случай няма да повлияе на избора на куриер. За мен логично е по-ниска обща оценка с коментар за проблеми в доставката. Разбира се не съм меродавен. В случай, че не съм прозрял правилно замисъла ще се радвам радетелите на идеята да ни просветлят.

Последна редакция: пн, 22 май 2023, 11:38 от netman71

# 697
  • BG-DE
  • Мнения: 5 872
Смисълът е да се свали 1 звезда цялостно от оценката на продукта като в коментара се уточни, че се сваля заради лошата логистика. По-ниската оценка влияе върху рейтинга на продавача и така евентуално има шанс да се обърне внимание, ако само се напише в коментар ефектът ще е нулев.

# 698
  • Бургас
  • Мнения: 1 928
алито дава 90 дни, знаеш ли колко им пука дали е 20 или 50 дена
а и като се обединяват прадки, логистиката не е избира продавача
А и не ми се вярва да се откажат китайците така лесно от експресоне - все пак тази фирма има офиси в доста европейски страни - България, Словакия, Унгария, Хърватска, Сърбия, Черна Гора, Босна и Херцеговина
аз засега нямам греда с тях
с всяка една логистика може да стане фал

Последна редакция: нд, 21 май 2023, 21:08 от musicdoubl3

# 699
  • Мнения: 238
Значи сте единичен случай, както изглежда от повечето мнения тук

# 700
  • Асеновград
  • Мнения: 580
И аз . Да чукна на дърво и аз нямам проблем засега . 3 дена след като пратката е в БГ и пристига в града който живея. Даже получавам съобщение , че са ме посещавали и не са ме намерили и да отида да си я взема щото след 20 дена ще я върнат . Естествено никой не е идвал . По цял ден има човек в къщи , но това вече е запазена марка за всички .За щастие там където оставят пратките е на 400 м от нас , така че няма проблем засега .

# 701
  • Мнения: 1 082
Пратка с проследяваш номер започва SYAET от кой се доставя? Не намирам актуално инфо .

Благодаря!

# 702
  • Г.Оряховица
  • Мнения: 63
Аз получих първата си пратка от Express One и нямах проблем. Надявам се,че и занапред ще е така,защото чакам още няколко пратки през тях!

# 703
  • Варна
  • Мнения: 284
Във Варна получаването на пратки с Експрес Уан е добре организирано. До сега нямам върнати или загубени пратки, а в момента чакам за пръв път обединена такава. В събота пратката кацна в Европа. Може би в края на седмицата ще е тук.

# 704
  • Мнения: 2 575
Пратка с проследяваш номер започва SYAET от кой се доставя? Не намирам актуално инфо .
Благодаря!
Надявам се това да помогне
Скрит текст:
За по-сигурно я следете в някой от популярните сайтове и в cainiao докато не разберете кой е новият проследяващ номер.

Общи условия

Активация на акаунт