Снимките са гнусни, но вариантът да са случайно създадени е абсурден, не е като да ги снимат на телефона и сами да си ги пускат в ИГ. Минава се през много нива в такива компании, докато се стигне до какъвто и да е краен продукт, а маркетинга е най-развитото и финансирано звено и при модата, и при красотата, всъщност горе-долу при всичко.
Баленсиага е най-голямата гавра с модна марка може би изобщо в модната история; Кристобал не ще се обръща в гроба, а салта ще прави. Но е кеш кравичка за Керинг и с Гучи непрекъснато се бият за първото място, та и това сега си е премерен скандал за интерес. За разлика от много от другите големи марки, основната печалба при тях не идва от парфюми и козметика, та им трябва някаква врътка явно.
Холивудското Миту пък е такъв смях, хвърлиха няколкото мизерабъла с най-малко връзки на "вълците" и всички доволни. С Кевин Спейси е най-весело дето нещо барал там, пък не съвсем