Пазаруване от Amazon - тема №103 - Black Friday 2022

  • 109 494
  • 1 218
  •   1
Отговори
# 780
  • Сф
  • Мнения: 5 574
Аз лично, не разбрах какво е станало в случая, къде точно виси пратката и кой не потвърждава.
Като си пишете с Амазон, кажи им, че искаш да ескалираш случая и да говориш с по- старши /more senior representative/.  Не пречи да опиташ.

# 781
  • Мнения: 8 045
3 пъти съм връщала лаптопи на Амазон. Първият път всичко беше наред. Вторият малко ме позабавиха и се обяснявахме. Третият път беше кошмар и много телефонни разговори направих, защото от парите платени за лаптопа ми бяха правили рефънд за друга поръчка, за която ми поеха връщането на нещо тежко тогава и стойността й не стигна. Много нерви ми коства...
На сайта им обаче това за 30-те дни за рефънд го пише. Това е официалният период за ОБРАБОТКА на връщането, без значение кога е получено от тях
Мен са ме карали да чакам така парите за една машина. Накрая даже твърдяха, че не са я получили. Върнаха парите след 30-ия ден все пак.

# 782
  • софия
  • Мнения: 30 844
Не разбирам върху какво точно се разсъждава в момента. Върху нещо, което не се е случило.
Доста ясно е питането: имали ли сте период от 30 дни, в който трябва да чакате реакция от Амазон, при положение, че върнатият продуктът вече е  при тях?
Щом имате положителен опит с връщането на скъпи покупки, обяснете, нали затова е тази тема?
Неопитните да попитат, а вие да им отговорите, а не да ги назидавате.
На какво да отговоря? Че периодът е 30 дни ли? Или да разсъждавам върху ситуация, която евентуално може да се случи?
Понякога пиша много, много бавно. Както е в случая.
Не ме назидавайте за какво е темата, а се научете да четете с разбиране. Както и правилата на сайтовете, в които пазарувате.

# 783
  • София
  • Мнения: 661
Скрит текст:
Не разбирам върху какво точно се разсъждава в момента. Върху нещо, което не се е случило.
Доста ясно е питането: имали ли сте период от 30 дни, в който трябва да чакате реакция от Амазон, при положение, че върнатият продуктът вече е  при тях?
Щом имате положителен опит с връщането на скъпи покупки, обяснете, нали затова е тази тема?
Неопитните да попитат, а вие да им отговорите, а не да ги назидавате.
На какво да отговоря? Че периодът е 30 дни ли? Или да разсъждавам върху ситуация, която евентуално може да се случи?
Понякога пиша много, много бавно. Както е в случая.

Не ме назидавайте за какво е темата, а се научете да четете с разбиране. Както и правилата на сайтовете, в които пазарувате.
Ами не сме прочели добре и не сме разбрали, затова питаме. Ако нямате с какво да  ни помогнете, не е проблем.
Проблемът е в нищо неказващите, безполезни постове.
Ето,   drago_2008 разбра за какво се притеснява blueprint и даде изключително смислен и изчерпателен отговор, полезен и за всички нас, които все още не сме купували скъпи артикули.
drago_2008, много благодаря!

# 784
  • Мнения: 4 375
Аз съм връщала една нинджа със Спиди и от там с DHL. Виждах, че е пристигнала от сайта на DHL, но те не го обработваха. Писах им в чата, казаха ми да чакам 21 дни. Преди това въобще не се занимават да проверяват нищо. Минаха 21 дни, писах им пак в чата. Обясних им, че по данни на куриер е пристигнало Еди кога си и те, без да проверяват нищо, директно ми върнаха парите.

# 785
  • Мнения: 1 861
Съпортът на амазон не е перфектен, така че аз разбирам човека. Бих изчакала да минат 30 дни и тогава да ескалирам случая. Ако има проблем с върнатия лаптоп, ще държа да ми върнат и парите за транспорт.

# 786
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 903
Поръчах едни дамски GEOX но сега като чета в наши сайтове излиза, че ще са ми големи. 41 номер ги дават стелка 27. Някой от личен опит да сподели?

# 787
  • Мнения: 532
Поръчах едни дамски GEOX но сега като чета в наши сайтове излиза, че ще са ми големи. 41 номер ги дават стелка 27. Някой от личен опит да сподели?

Не знам за 41 номер, но аз по принцип нося 38,5 - 39 и GEOX 39 са ми доста големи, 38 са ми добре.

# 788
  • Мнения: 504
Много зависи от модела, имам и 38 и 39, така че е на късмет. Аз обикновено гледам в обувки.бг за стелката преди да поръчам даден модел.

# 789
  • София
  • Мнения: 1 186
Geox винаги поръчвам номер надолу. Имам над 15 чифта на марката, твърдо поръчвам 38 номер, а съм с 39. От едни маратонки нямаше 38 и си поръчах 39 и са ми големи, ама си ги нося. Simple Smile

# 790
  • Сф
  • Мнения: 5 574
Много важно за марката е, че са за тесен крак. Аз съм 42, и никога не съм влизала в 41. Много често дори 42 са ми малки.

# 791
  • Мнения: 795
Аз съм с широк крак и обикновено нося 36 номер(като дължина на крака съм може би 35,5). Geox вземам маратонки 35 номер(четвърти чифт вече), по-елегантни обувки 35 не ми станаха, 36 ми бяха съвсем добре.

# 792
  • Варна
  • Мнения: 1 196
Нося 38, всичките ми боти и обувки от Геокс са си абсолютно точен номер, имам много чифтове на тази марка, любима ми е.

# 793
  • Мнения: 7
Скрит текст:
Не разбирам върху какво точно се разсъждава в момента. Върху нещо, което не се е случило.
Доста ясно е питането: имали ли сте период от 30 дни, в който трябва да чакате реакция от Амазон, при положение, че върнатият продуктът вече е  при тях?
Щом имате положителен опит с връщането на скъпи покупки, обяснете, нали затова е тази тема?
Неопитните да попитат, а вие да им отговорите, а не да ги назидавате.
На какво да отговоря? Че периодът е 30 дни ли? Или да разсъждавам върху ситуация, която евентуално може да се случи?
Понякога пиша много, много бавно. Както е в случая.

Не ме назидавайте за какво е темата, а се научете да четете с разбиране. Както и правилата на сайтовете, в които пазарувате.
Ами не сме прочели добре и не сме разбрали, затова питаме. Ако нямате с какво да  ни помогнете, не е проблем.
Проблемът е в нищо неказващите, безполезни постове.
Ето,   drago_2008 разбра за какво се притеснява blueprint и даде изключително смислен и изчерпателен отговор, полезен и за всички нас, които все още не сме купували скъпи артикули.
drago_2008, много благодаря!

Здравейте, отново,

благодаря ви за съветите. Сега писах имейл и ескалирах проблема на по-високо ниво и ще ви държа в течение какво се случва.

Не разбрах какво не е разбрала zvanche при положение, че описах проблема доста ясно, че върнах стоката и не си получавам парите обратно. Също и , че не получавам никаква информация относно какво се случва с нея. Track Return ми изчезна и когато опитам да го проследя ми дава само опция да го изпратя отново. Явно човека, който ни дава съвет да четем, не чете написаното с разбиране.

Благодаря за съветите още веднъж ❤

# 794
  • Мнения: 6 471
...върнах стоката и не си получавам парите обратно. Също и , че не получавам никаква информация относно какво се случва с нея.
Писах им няколко пъти и все ми пращат копи пейст да чакам 30 дни докато ми обработят връщането. Минаха две седмици, днеска им писах пак и отговора беше същия - изчакайте 30 дни.
Това не е "никаква информация". Обяснили са ти какъв е срокът, но ти не искаш да се съобразиш.

Общи условия

Активация на акаунт