Пазаруване от Amazon - тема №103 - Black Friday 2022

  • 109 497
  • 1 218
  •   1
Отговори
# 765
  • Мнения: 17 116
Има ли някъде в сайта, където да отбележа, че искам да се достави единствено и само на този адрес и да се предаде на служител, а не да бъде оставен някъде си?
Като правиш поръчката и стигнеш до вписване на адрес там има възможност да добавиш инструкции които да важат за всички доставки до този адрес. Не знам доколко ще се съобразят обаче, защото вероятно повече важат правилата по които работи самия доставчик там пощи или куриер.

# 766
  • Мнения: 76 140
От години пазарувам от Амазон и за първи път ми се случва такова нещо!

Преди 10-тина дни поръчах едни боти и срока за доставка /до склад на Габко/ беше 22 февруари. Получих известие от Амазон, че са доставени. Чаках имейл и от Габко, че са получени или натоварени и препратени, но такъв не се появи до вчера, а тръгнаха 2 курса. Писах на Габко и получих имейл, че на техния адрес няма доставена пратка.
Направи ми впечатление, че пише, че е получена от рецепционистка - Sisha, не се задълбочих. От Габко писаха, че това е магазин за наргилета, който не е далеч от тях!
Писах на Амазон и се разбрахме да ми върнат сумата, но проблема е, че се притеснявам да поръчам отново за да не стане същото!
Има ли някъде в сайта, където да отбележа, че искам да се достави единствено и само на този адрес и да се предаде на служител, а не да бъде оставен някъде си?

Може да се регистрираш в сайта на куриера, и там да разпоредиш подробностите. Например Хермес..там съм се регистрирала, отваряла сайта, следяла движението на доставката в реално време...

# 767
  • Мнения: 772
Амазон не ползват външни куриери за доставка на тяхните пратки за Англия. Само когато са много натоварени и не смогват ползват Royal mail но това е много рядко. Пратките им ги доставят или техни работници с бусове на Amazon или "еднолични търговци" които имат собствени бусове и са сключили договор с Amazon да им разнасят пратките (това е по-честия вариянт). Добави си инструкциите за доставка на адреса ти и ако вече не се съобразят с тях те са си виновни.

Последна редакция: ср, 01 мар 2023, 12:31 от Pantofka_2010

# 768
  • Мнения: 10 066
Габко не доставя от Англия
Дамата пише за германия

# 769
  • Мнения: 1 086
Каквото и да напишете в забележки ще е все едно като се доставят на адрес по 100 пакета от куриер наведнъж никой няма да чете, по интересно е защо фирмата не питат на съседният адрес за пакета имала съм такъв инцидент доста отдавна с друга фирма на адрес в Германия. Сами отидоха и търсиха пакета на съседен адрес където предположиха, че е доставено по грешка и го откриха.  Най-тъпото,че хората прибират пакети дори и да не се те получател.

Последна редакция: чт, 02 мар 2023, 11:00 от Ragga

# 770
  • Мнения: 4 439
Моя син живее в Германия. Поръчва от Амазон само,ако има доставка до един "пакет шоп" в неговия блок. Защото иначе,като отиде куриер и му оставя още 10 пакета на други хора и е много досадно. Това е редовна практика да се оставят пратки при съседи.

# 771
  • Sofia
  • Мнения: 4 913
Искам да купя бебешка електрическа люлка, но последно съм се интересувала преди 15 години и изобщо не съм наясно какво е актуално сега. Fisher price, Hot mom … или има по- модерни вече?

# 772
  • Мнения: 453
Искам да купя бебешка електрическа люлка, но последно съм се интересувала преди 15 години и изобщо не съм наясно какво е актуално сега. Fisher price, Hot mom … или има по- модерни вече?

Nuna и MamaRoo. Аз имах на Фишер Прайс, за цената беше ок. Нина и МамаРу са с по-висока цена. Предимствата- при Нуна май беше до 50 кг, което означава, че и по-голямо дете може да я ползва. Там се купува отделно люлката от мотора, който я задвижва. При Мама Ти има много режими на движение, съответно по-голям шанс да се хареса на бебето и да се напаснат.

# 773
  • Мнения: X
Искам да купя бебешка електрическа люлка, но последно съм се интересувала преди 15 години и изобщо не съм наясно какво е актуално сега. Fisher price, Hot mom … или има по- модерни вече?
Явно остарявам. Как може да кръстиш бебешка люлка с името Hot mom
Скрит текст:
Все едно ще гледам филм на  медицинска тематика

# 774
  • Мнения: 12 916
Медицинска бе 🤣🤣🤣🤣
Люлкаааа нещо с уайфи, смарт, знам ли, вече всичко е такова 😁
Аз таквиз неща не съм ползвала. Друсах си на ръце...

# 775
  • Sofia
  • Мнения: 4 913
Може би, 'щот люлката ще върши работата на омаломощената, рошава и недоспала майка, въпросната ще има време и сили да е hot Simple Smile

# 776
  • Мнения: 7
Хора - но поръчвайте скъпи неща от Амазон! Страшни главоболия - върнах един лаптоп още същия ден в който го получих. Чаках 10 дни да бъде доставен и го проследих в сайта на DHL и едвам тогава разбрах, че вече е при тях. Писах им няколко пъти и все ми пращат копи пейст да чакам 30 дни докато ми обработят връщането. Минаха две седмици, днеска им писах пак и отговора беше същия - изчакайте 30 дни. Поисках им потвръждаване, че пратката е наистина при тях, защото информацията която имам е само от сайта на DHL и ми отказаха да ми предоставят такава. Днес дори ми направи впечатление, че пратката ми е премахната от статус “Върната” и ми дава опция да я върна отново. Смисъл как да върна нещо което вече съм върнал? Пиша им и казват, че не могат да променят статуса. Ще изчакам още месец, но много ме съмнява как ще се развие случая. Незнам как да процедирам от тук нататък.

# 777
  • софия
  • Мнения: 30 844
Всъщност доста скъпи неща сме поръчвали. И проблеми сме имали. И Амазон са били коректни.
Не разбирам върху какво точно се разсъждава в момента. Върху нещо, което не се е случило.

По-скоро бих посъветвала, ако нямате опит в интернет пазаруването или конкретен сайт, първите покупки да не са скъпи.

# 778
  • на Мелмак
  • Мнения: 12 161
Винаги са били коректни Амазонци. И продавачите в тях. Поне тези, на които съм връщала.

# 779
  • София
  • Мнения: 661
Не разбирам върху какво точно се разсъждава в момента. Върху нещо, което не се е случило.
Доста ясно е питането: имали ли сте период от 30 дни, в който трябва да чакате реакция от Амазон, при положение, че върнатият продуктът вече е  при тях?
Щом имате положителен опит с връщането на скъпи покупки, обяснете, нали затова е тази тема?
Неопитните да попитат, а вие да им отговорите, а не да ги назидавате.

Общи условия

Активация на акаунт