Пазаруване от Amazon - тема №103 - Black Friday 2022

  • 109 338
  • 1 218
  •   1
Отговори
# 1 140
  • Мнения: 4 375
Защо не е вярно подчертаното? Аз точно по този начин връщах, но беше преди около година. Да не би да има нещо ново?

# 1 141
  • Мнения: 3 922
Връщах миналия месец безплатно, но с товарителница генерирана от амазон (поради фалшив, дефектен продукт - продавачът беше друг търговец, но доставчик бе амазон). Отидох направо в офис на Спиди и оставих пратката с изпратената ми товарителница. Те си генерираха друг номер на товарителница (за БГ), а след като пратката напусна БГ си я следях по номера на товарителницата от амазон. Нищо не платих за това връщане, но писах на амазон, че продуктът е в БГ (получих го с превозвач до DE).

# 1 142
  • Мнения: 6 459
Защо не е вярно подчертаното? Аз точно по този начин връщах, но беше преди около година. Да не би да има нещо ново?
Да. Новото е, че подчертаната част вече не важи и се пропуска.

# 1 143
  • Мнения: 5 494
Откажи този етикет. Генерирай си нов етикет с връщане от България , след това изпрати етикета на  Спиди dhlreturn@speedy.bg , в отговор ще ти върнат мейл с номер на товарителница. Опаковаш , слагаш етикета,  а в Спиди диктуваш само номера на товарителницата.

И аз така връщам, никога не съм съгласувала предварително с Амазон, винаги са ми връщали парите в срок и без какъвто и да било проблеми или условности. Последно връщане преди около месец. Поръчвам до немски адрес на превозвач.

Ако вече товарителниците им се разпознават директно от Спиди, то е чудесно, спестява се една стъпка.

# 1 144
  • Варна
  • Мнения: 1 193
Естествено, че не се съгласува. То самата система автоматично ти дава тази опция на безплатно връщане. Ако не ти даде - тогава е драма Simple Smile Генерираш си етикета и директно в Спиди.
Отпадна писането на мейли до DHL Returns

# 1 145
  • Мнения: 8 856
Ако връщаш пратка от България, получена в Германия чрез превозвач, за стока без дефект, трябва да пишеш на Амазон предварително, това имам предвид. Кой както иска всъщност. Не във всички случаи има възможност да си създадеш етикет, "системата" не винаги ти дава тази възможност, от търговеца също зависи.

Последна редакция: пт, 19 май 2023, 10:40 от Rosita

# 1 146
  • Варна
  • Мнения: 1 193
Rosita, няма значение къде си я получила, има значение единствено кой е търговеца. Убедена съм, че всички говорим за стоки купени от продавач Амазон. Може би не си забелязала, че на едно от последните стъпки ти дава възможност да промениш адреса, от който връщаш (залага автоматично превозвача, но можеш да го смениш) и оттам идва твоето объркване.

# 1 147
  • Мнения: 8 856
Toni_baraboni, изобщо нямам объркване, от много години пазарувам и съответно връщам в Амазон. В някои случаи не съм успявала и тогава Амазон отговориха, че те трябва да направят промяната, ще потърся писмото.

# 1 148
  • Варна
  • Мнения: 1 193
Не си губи времето да търсиш, разреши се казуса Simple Smile

# 1 149
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
Може ли да ми кажете защо тези обувки от един и същ превозвач, само номера е различен излизат на различна цена, и то не малка разлика?

# 1 150
  • Мнения: 6 459
Може ли да ми кажете защо тези обувки от един и същ превозвач, само номера е различен излизат на различна цена, и то не малка разлика?
Скрит текст:

Нормално е за Amazon.

# 1 151
  • Където е сърцето
  • Мнения: 411
Благодаря на всички за отговорите за връщане,долу горе посветна ми малко.Говорих със служител от центъра на Амазон и ми генерира направо етикет за връщане от БГ,защото Габиели ме изнервиха много не искаха да свалят пратката.Сега чакам продукта за да го върна.И да питам някой ,поръчвал уреди от Амазон склад получавал ли е ползван уред,все си мислех че там само са с нарушена опаковка ,но чак ползвани за това ще връщам само да дойде уреда.Мога ли да си поискам и възстановяване на разходите по транспорта в БГ,кое трябва да им изпратя касовия бон ли?Много неприятна ситуация ,за първи път копувам уред,даже не разбрах че е от складовите и така и не видях къде пише състоянието.Някой да помогне къде се гледа?

# 1 152
  • Сф
  • Мнения: 5 559
Отстрани пише в какво състояние са нещата от склада. Има и само с нарушена опаковка, има и ползвани.
Не мисля, че е основателна причина за връщане това, че ползвани, все пак са от склада.
Много от нас получиха епилатори с косми и кафемашини с остатъци от кафе, ама това е рискът на складовите поръчки.

# 1 153
  • софия
  • Мнения: 30 830
Какво пише в описанието на продукта от склада?
Не съм получавала нищо ползвано, но не съм поръчвала нещо с различно състояние от "като нов" или "много добро", като винаги чета описанието. Ако има 3 продукта с едно и също състояние, описанието за всеки може да е различно.

Това, че е купено нещо, без да е разбрано какво е, къде се чете, не е проблем на Амазон, а на задекранното устройство. В подобни случаи не мога да отгатна причина, поради която Амазон следва да възстановява транспортни разходи.

Последна редакция: сб, 20 май 2023, 18:17 от zvаnchе

# 1 154
  • Мнения: 944
Благодаря на всички за отговорите за връщане,долу горе посветна ми малко.Говорих със служител от центъра на Амазон и ми генерира направо етикет за връщане от БГ,защото Габиели ме изнервиха много не искаха да свалят пратката.Сега чакам продукта за да го върна.И да питам някой ,поръчвал уреди от Амазон склад получавал ли е ползван уред,все си мислех че там само са с нарушена опаковка ,но чак ползвани за това ще връщам само да дойде уреда.Мога ли да си поискам и възстановяване на разходите по транспорта в БГ,кое трябва да им изпратя касовия бон ли?Много неприятна ситуация ,за първи път копувам уред,даже не разбрах че е от складовите и така и не видях къде пише състоянието.Някой да помогне къде се гледа?
Може да поискате да ви възстановят и разходите за бензина, който сте израходвали, за да си вземете пратката от офиса на Габиели. Снимайте фактурата от бензиностанцията и я им пращайте.

Общи условия

Активация на акаунт