КАУФЛАНД - тема 63 Новогодишна

  • 52 972
  • 779
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 943
Мисля да я взема че да видим как ще се справи

Аз пак да попитам за мнение за тази прахосмукачка от идната седмица
Аз я имах, работи осем месеца и турбо четката и се развали, не можаха да я поправят и ми върнаха парите. Ползвах я всеки ден, за ежедневно почистване се справяше добре, имаме котка и ми вършеше чудесна работа за почистване на песачинките от тоалетната и.

# 136
  • Русе
  • Мнения: 408
Ще се коригирасрока на годност и пак ще се пусне на промоция
Във филиала на Пещерско (Пловдив) беше пълно с провансалска Майонеза.  Дори имаше изкарана и отпред на промоциите. Нямаше никакъв интерес към нея.  

Снимката е от преди няма и 1 час.

# 137
  • Мнения: 151
Имах електрическа кана от Кауфланд,но спря да работи и преди празниците я занесох с надеждата,че ще успеят да я поправят. Сега ми се обадиха,че ще ми върнат парите🥲. В новата брошура има друга кана,същата марка,200W по-силна от моята,100л по-малка вместимост(не ми е проблем). Ако някой я притежава ще се радвам на отзив. Търсих и намерих само въпрос по същото време миналата
година(това е струвала е 19,99лв.,пак от промоция -50%),но не и отговори . Благодаря предварително🙏🤗
Скрит текст:

# 138
  • Русе
  • Мнения: 408
Това е моята и съм многодоволна от нея. Ползвам я активно вече 2 месеца и половина, закупена е преди 3 месеца на промоция за 16лв.
Имах електрическа кана от Кауфланд,но спря да работи и преди празниците я занесох с надеждата,че ще успеят да я поправят. Сега ми се обадиха,че ще ми върнат парите🥲. В новата брошура има друга кана,същата марка,200W по-силна от моята,100л по-малка вместимост(не ми е проблем). Ако някой я притежава ще се радвам на отзив. Търсих и намерих само въпрос по същото време миналата
година(това е струвала е 19,99лв.,пак от промоция -50%),но не и отговори . Благодаря предварително🙏🤗
Скрит текст:

# 139
  • Мнения: 2 040
Малко по-шумна ми идва на мен, но определено върши работа.

# 140
  • Мнения: 4 382
С тази последната кана съм обзавела три домакинства и се ползва активно вече 2 години.

# 141
  • Русе
  • Мнения: 408
Всеки ден по няколко пъти преварявам вода на детето в нея. Но определено е шумна. В началото си мисле, че е дефектна.
Малко по-шумна ми идва на мен, но определено върши работа.

# 142
  • Мнения: 141
Не ми е наличен купонът за Горубляне, а пък имам избран филиал в София...

# 143
  • На края на вселената!
  • Мнения: 2 826
Не ми е наличен купонът за Горубляне, а пък имам избран филиал в София...
Пращам го, валиден до 8 януари

# 144
  • Варна
  • Мнения: 442
Може в мен и моите възприятия да е проблема, не знам....
Като чуя по уредбата в Кауфланд да се обръщат към служителите номер еди кой си(трицифрен номер) да се яви еди си къде, на мен ми става много кофти,  ...те не знам как се чувстват като ги третират по този начин...
Аз не бих издържала на такова нещо....

И нещо друго където проблема не мисля, че е в мен. Мислех си, че с касите на самообслужване ще се реши проблема следващия да ми диша във врата, да се вре в предния клиент. Само веднъж касиерка на съседна стандартна каса  направи забележка, " заедно ли сте, ами изчакайте".
И на самообслужващите каси нямат търпение, апарата още не е извадил бележките или рестото съответно не са прибрани продуктите(предварителното прибиране дава грешка), и следващия почва да си разтоварва неговите, преди това чака плътно зад мен....
Опитам ли да кажа нещо,  отговор от сорта    
  " не съм си пила хапчетата".
Охраната  която стои в него сектор, са като паметници и не реагират. Питам ги къде е мястото за чакане нормално ли е да ми дишат във врата, отговарят "на стъпките пред сектора",  който не го спазвал цитирам  " било въпрос на възпитание".
Според мен си е работа на охраната, ако някой се вре отдзаде ми,  преди да съм си взела парите или бележките.

Последна редакция: нд, 08 яну 2023, 16:54 от VassiLea

# 145
  • Мнения: 32 303
На мен пък не би ми било приятно, ако работя в Кауфланд, всеки път да ми споменават имената. Не е нужно всички служители и клиенти да чуват кой точно служител викат и къде.🙂 Не е ли някакъв вид лична информация това? Сега...ако те извикат в някой офис "на четири очи" и се обръщат към теб с трицифрен номер вместо с име, тогава ми се струва зле...
Относно охраната- не мисля, че тяхната работа е да следят кой стои твърде близо до друг клиент. По-скоро следят за друг тип нередности- кражби, агресивно поведение и подобни. Едва ли по договор им влиза в задълженията да правят забележки за дистанцията (не че не биха могли да се намесят, ако имат желание).🙂
В нашия филиал не ми е направило впечатление да има особено много бутащи се при касите на самообслужване, чакат си хората. На самите каси имам предвид, че е спокойно. Като стане опашка извън касовата зона, тогава е друго (но е така и на стандартните каси при много дълги опашки- което не го прави нормално, разбира се). Намирам за твърде ненормално обаче да се бутат при изхода точно, защото нали все пак всеки си излиза с неговата си касова бележка, а не с тази на човека отпред...🙄

Последна редакция: нд, 08 яну 2023, 17:19 от dolce miele

# 146
  • Мнения: 943
Извън темата  е но не намерих такава където да си задам въпроса Frowning1
Има ли някой който е вземал сирене Aro от Метро , доста му се чудя цената е доста примамлива но количеството е 8кг и се притеснявам, че ако не ни хареса не е като да хвърля 1кг ...

# 147
  • Мнения: 20 954
Само да кажа, че Аро са най-ниският клас продукти на Метро марките.
Може да попиташ и тук:
https://m.bg-mamma.com/?topic=1489024

# 148
  • Мнения: 2 625
Има си правила. Три гаменчета с по една закуска в ръка се лепнаха на гърба ми и като се разкрещях направо избягаха при касиерките. Дебилчета. Има табелка по един на каса другите чакат пред табелката ...
Може в мен и моите възприятия да е проблема, не знам....
Като чуя по уредбата в Кауфланд да се обръщат към служителите номер еди кой си(трицифрен номер) да се яви еди си къде, на мен ми става много кофти,  ...те не знам как се чувстват като ги третират по този начин...
Аз не бих издържала на такова нещо....

И нещо друго където проблема не мисля, че е в мен. Мислех си, че с касите на самообслужване ще се реши проблема следващия да ми диша във врата, да се вре в предния клиент. Само веднъж касиерка на съседна стандартна каса  направи забележка, " заедно ли сте, ами изчакайте".
И на самообслужващите каси нямат търпение, апарата още не е извадил бележките или рестото съответно не са прибрани продуктите(предварителното прибиране дава грешка), и следващия почва да си разтоварва неговите, преди това чака плътно зад мен....
Опитам ли да кажа нещо,  отговор от сорта    
  " не съм си пила хапчетата".
Охраната  която стои в него сектор, са като паметници и не реагират. Питам ги къде е мястото за чакане нормално ли е да ми дишат във врата, отговарят "на стъпките пред сектора",  който не го спазвал цитирам  " било въпрос на възпитание".
Според мен си е работа на охраната, ако някой се вре отдзаде ми,  преди да съм си взела парите или бележките.

# 149
  • Мнения: 32 303
То на никоя каса няма как да се мине по двама наведнъж или по-бързо, като се бутаме или прередим някого...Но някои хора се държат така, все едно не го знаят.🤨

Последна редакция: нд, 08 яну 2023, 19:13 от dolce miele

Общи условия

Активация на акаунт