Пазаруване от aboutyou.bg TEMA 15

  • 45 217
  • 796
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 1 803
Вчера получих яке и сутиен и съм много доволна и от двете:



Якето пишеше, че е преходно, но е доста дебело. Платът изглежда здрав и плътен, не е шушляк. Размерът ми е голям, но стана на майка ми, така че съм доволна. Ще дебна розовия цвят.


Сутиенът е без банели, но е супер стегнат и повдига страхотно. Много се радвам, че го изпратиха. Учелих страхотна цена.
И занапред ще дебна марката. 😊

Сега се чудя на един елек онли за 27лв, ама не знам дали ми трябва 😆

# 586
  • Мнения: 1 025
Момичета, някой има ли впечатления от този модел на ragwear. Няколко дни му се чудя.
Виж този продукт в ABOUT YOU:

https://m.aboutyou.bg/p/ragwear/funktsionalno-palto-efutura-8836 … _campaign=product

# 587
  • Мнения: 20 926
И аз получих още един извинителен ваучер за някакво забавяне декември. Вече ми станаха 4, но уви само за по 10% намаление.

# 588
  • Мнения: X
Едва ли ви интересува, но в темата за НМ някой също сподели за проблем с адреса и Еконт, та да споделя до къде стигна моята сага с адреса. Три пъти говорих днес с АЮ. Аз общо до сега, откакто пазарувам от там, май съм говорила с тях общо три пъти! Та първия път беше любезно, втория повдигнахме тона и ми обещаха пренасочване до правилния адрес. Обаче след два часа звънна куриер и каза, че имам две пратки, които ме чакат пред адреса, на който не съм! Казах къде съм и куриерът каза, че след 10 минути е при мен. Дойде и ги донесе. Тогава се обадих трети път в АЮ и си поговорихме кротко и учтиво. Дамата ме увери, че адресът е верния, от Еконт с имейл ме увериха, че адресът е грешния и АЮ да пренасочат. В течение на последния разговор с АЮ, обаче, стигнахме до извода да погледна етикетите на пратките. Ами... на етикетите беше ВЕРНИЯТ адрес, а в приложението на Еконт, беше ГРЕШНИЯТ адрес. Сега се скарах и с тях! Уморих се... Болна съм, кисела, кашлям ужасяващо и имам мускулна треска от кашлица, оплаках се. Благодаря на тези, които ме четат. Оглеждайте се при грешки, защото не е ясно у кого е вината, докато не го видите черно на бяло.
Получих и парите за пратката, за която пишеше, че ще бъдат възстановени на 13-ти януари.

# 589
  • Мнения: 3 787
Азалия, аз нищо не съм променяла в моите настройки, но предните ми две поръчки бяха адресирани до домашен адрес, не до офис, както съм задала в профила- доставка в офис и фактура на домашен адрес.
Много се учудих и аз как е станало, но явно имат някакви проблеми в сайта.
Добре, че се познавам с момчетата, та като не им вдигна,  ми я оставят в офиса и минавам да си я взема в удобно за мен време.

# 590
  • Пловдив
  • Мнения: 713
При мен пък досега поръчките са идвали много бързо и обикновено по-рано от очакваните дати за доставка.
Но с връщането на парите... всеки път ми ги забавят.

# 591
  • Мнения: 893
Момичета, имате ли идея защо се получава така? Слагам в кошницата тениска, която е на намаление и излиза 11,70 лв, а когато отида в кошницата цената е 39… Същото се получава с къси панталони Манго, които са намалени на 24, а в кошницата ги калкулира на 29 .

# 592
  • Пловдив
  • Мнения: 713
Момичета, имате ли идея защо се получава така? Слагам в кошницата тениска, която е на намаление и излиза 11,70 лв, а когато отида в кошницата цената е 39… Същото се получава с къси панталони Манго, които са намалени на 24, а в кошницата ги калкулира на 29 .



Актуализират цените.
Често ми се е случвало и като видя доста по-високата цена се отказвам. Simple Smile

# 593
  • Мнения: 4 591
И на мен днес ми се обади куриера, че ме чака пред нас. Да, ама аз не съм поръчвала до адрес, а до офис. Каза, че ще остави пратката в офиса срещу сумата от 1,79лв за пренасочването. Ми, ядосаха ме...
А за трети път поръчвам една и съща риза, че не мога да си уцеля номера.

# 594
  • Мнения: X
Виж си етикета като вземеш пратката и си искай парите от този, който го е сгрешил! Виж и дали правилно е адресирана в поръчката в сайта на АЮ.

# 595
  • Мнения: 6
Днес си получих поръчката. Отново се налага да връщам поръчка в сайта, заради производствен дефект. Не ми върви с този сайт, а стоките са маркови. Още една поръчка чакам. Дано тя да няма някакъв производствен дефект.

# 596
  • Мнения: 1 025
Да, сменят цените, но то е непрекъснато, якето за което питах, светлия цвят, почти бяло беше 161, сега е 259. Поръчах го на ниската цена, ще пиша като дойде.
За да не е спам, дойдоха ми шарените пуми, харесват ми, ще си ги нося. На живо не са ярки.
За да имат другарче, хванах и тази жилетка за 40лв
Виж този продукт в ABOUT YOU:

https://m.aboutyou.bg/p/s-oliver/pletena-zhiletka-9044332?utm_me … _campaign=product

# 597
  • Мнения: 1 167
За върщанията и на мен днес ми изписа че е завършено. Писах, за да попитам и момичето ми обясни, че това значи, че преводът е направен от тяхна страна и отнема време докато се трансферира би трябвало в най-скоро време да са ни в сметката парите.
Като извинение получих ваучер за 13% Confused Който кой знае пак как няма да хване половината стоки

# 598
  • Мнения: 1 803
Аз днес получих имейл, че стоките, които съм върнала към тях, са пристигнали. Но са отбелязали само една блуза, че е пристигнала, а аз върнах две. Бяха от една поръчка, съответно ги върнах заедно. Някой с подобен казус? Не виждам как бих доказала, че в плика са били две неща. 🙄

# 599
  • Пловдив
  • Мнения: 235
Знаете ли дали сутиени и въобще бельо могат да се връщат! Извинявам се, ако вече е коментирано,но не съм поръчвала до сега бельо.
Явно наистина сменят цените-преди малко поръчах едно зимно яке на Онли, което показва че е около 100лв,а като го сложа в кошницата и става 35.Остава и да го изпратят,а и да ми стане.

Общи условия

Активация на акаунт