Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са скоростите на товарния и пътническия влак в задачата с движението на влаковете?
Как се решава задачата с числата a и b, където a е намалено с 12/25 от него и полученото число е увеличено 50 пъти, като a и b са цели положителни числа, не по-големи от 50, и s = 7/5b?
Как да намерите двуцифрени числа, които, когато се добавят 8, стават 11 пъти по-големи?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са скоростите на товарния и пътническия влак в задачата с движението на влаковете?
-
Как се решава задачата с числата a и b, където a е намалено с 12/25 от него и полученото число е увеличено 50 пъти, като a и b са цели положителни числа, не по-големи от 50, и s = 7/5b?
-
Как да намерите двуцифрени числа, които, когато се добавят 8, стават 11 пъти по-големи?
-
Как можем да намерим броя на начините за записване на числата 1, 2 или 3 във върховете на петоъгълник?
-
Как можем да решим задачата със системата уравнения за план и действителност на броя задачи на ден за u дни?
Обаче, ако тези задачи са от сборник на НСИ, сметките са други. Всички виждаме колко е официалната инфлация, а колко повече плащаме в магазина.
Ама иначе, ако сме прецизни, трябва да се разгледат три случая, в зависимост от това коя стена е основа/капак. Единият вариант е моят (но с 28%), другият е твоят, има и още един. Понеже те са казали просто измерения, ако бяха пояснили с думата съответно, друго щеше да е. Даже имам бегли спомени за някаква такава задача от НВО 7 клас с ламарини.

Здравейте, за зад. 14 може ли помощ? Нещо не ни се получава решението.