Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства през 2023 година

  • 37 189
  • 866
  •   1
Отговори
# 750
  • София
  • Мнения: 1 275
Потърсете инфо за дизелите на Рено. Доста проблемни откъм дюзи, турбини, FAP, демпфер.  Рециклират се, но цените няма да ви се харесат Blush
Обаче бензиновите са огън, дори и на първата генерация. Атмосферен с верига е оптимален вариант откъм поддръжка Blush

# 751
  • София
  • Мнения: 2 247
Хайде една каръшка кола по-малко Simple Smile Не мога да повярвам, че я продадох за един уикенд и то на първия човек, който се обади и дойде да я гледа от 350км.

Сега малко почивка от СофияТА и по-натам една Тойотка аурис Simple Smile

# 752
  • Мнения: 14 173
Да си призная, покрай твоята сага, все се заглеждам в ТТ. Не се срещат често, но не са  и "моята" кола. Честито, че си се отървала. Следващите собственици да му мислят.

# 753
  • София
  • Мнения: 2 247
Честно да си призная, май аз не случих на кола. Повечето хора уж са доволни, но това е един ужасно капризен автомобил, с който си скъсах нервите и след поредния ремонт просто ми кипна всичко и добре, че бързо се отървах. Хубаво си бях казала повече Ауди не, ама...мерак. Дано повече им служи на хората, при мен всичко започна накриво още от самото начало. Даже като бяхме тръгнали към нея да я гледаме, същата вечер направихме катастрофа на магистралата с една гума, където се забихме челно в нея, някои от вас сигурно помнят...

В миналото е това вече де, да присъбера някое левче и по-натам, ако ми скимне нещо, наистина ще се огледам за нещо по-здраво. Само да не забравя как се кара дотогава, хаха.

# 754
  • Мнения: 8 394
Не съжалявай,  няма да умреш в София без кола.Може да е на късмет. И аз така ненадейно останах без кола 2 години, (появи се купувач от никъде и я дадох) ,нямах пари за тази дето исках, но си я поставих за цел и вече я имам.

# 755
  • Мнения: 1 304
За продадено Ауди, особено ТТ се пие на кръчма!

Търсещите нови автомобили, наблюдавате китайските:
https://jetourglobal.com/

Пускат нов модел Chery Jetour Traveller,
Цените започват от 21.000$, има и хибрид.
Мощностите са от 156 до 250 коня.
Здравината е като на Стара Тойота. Азиатските потребители са много капризни, както към дизайна и вътрешното пространство, така и към здравината.
Форд и Тойота имат цели отделни гами за Азия с модели като Тойота "Fortuner", което е с вътрешно пространство на голям Ленд Круизър в габарити по-малки от на малък Ленд Круизър.
Окачванията са много здрави.

Конкретното нещо изглежда като тунингован Ленд Роувър Дефендър или Форд Бронко с елементи от Форд Флекс. - последното е родоначалника на целия модерен дизайн на Рейндж Роувър.



Варианта да си купите нов джип/сув с голям обем за между 53 и 60.000 лева [(21.000+35%)х1.85] не трябва да се пренебрегва. Има още много такива любопитни модели от Китай в момента. Повечето отварят представителства в ЕС и САЩ, има ги и в Дубай и Корея.

# 756
  • Мнения: 628
Здравейте, не знам дали изобщо съм за тази тема тема, понеже съм с минимален бюджет.
Но бих искала да се допитам.
ММ е харесал голф 6 не знам си какъв line края на 2011 година. Цената е 14 000 лв. Такъв ни е крайния бюджет. Но я продава наш доверен човек и си знаем, че всичко е на ред с колата.
Та в този ред на мисли първоначалната идея беше да търсим комби, или Нисан кашкай и сега тази кола ми се вижда много малка. И парите ми се виждат много за голф.
Та да си дойдем на думата. Какви са вашите впечатления от голф 6, и цената разумна ли е?

# 757
  • Мнения: 1 304
Пробег? Кой двигател? Има ли dpf?
Дизелгейтите са от първо поколение cr-dpf на VW, и са малко по-късни години.

Ако е помпа-дюза и на под 100.000 км, защо не?

# 758
  • Мнения: 628
1.6 дизел  170000 км. И за другите неща не знам. Няма ръжда.

# 759
  • Мнения: 1 304
Пууу, баш дизелгейта! https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Volkswagen/9584/Volkswag … DI-105HP-DPF.html
Имали сме Шкода с този двигател, даже беше по-нова.
Освен, че е дизелгейта е и много капризна и сложна за обслужване. Всякакви ремонти се правят с диагностика. Включително смяна на горивен филтър.
Масло само оригинално VW или Мотул Специфик, всяко друго не става и трови ДПФ-а. Повечето масла дето уж стават имат една забележка дълбоко в документите... ДПФ съвместими само при горива с ниско съдържание на сяра, иначе греда. А и по начало е греда. Фухс особено много не става.
Маслото е безобразно скъпо.

Датчици, дюзи, ДПФ, ама така пуши, че е просто срамно.

Чети по английските форуми за "1.6tdi CR-dpf" - филм на ужасите!

Това 1.6 го има от 75, 90, 105 и 140 коня, едно и също е.

Последна редакция: вт, 03 окт 2023, 23:31 от Тифи19

# 760
  • Мнения: 628
Собственика ни уверява че всичко е на ред по колата и че подръжката е минимална. Че двигателя е много добър. Аз наистина не разбирам та за това се допитвам тук. Но някак си мисля, че едно Ауди а4 например комби е по-добър вариант или пасат.
И за Опел астра комби, Мерцедес ц220 или ц200 тези също ги обмисляхме.
Въпроса вече в тези автокъщи е на какво ще попаднеш. До колкото разбирам от познати много неща прикриват. Слагали някакви добавки на двигателите, за да не се разбере по звука, при удряните автомобили даже въздушни възглавници не слагали директно таблото.И какви ли още неща наслушах последните няколко дни. Знам, че за този бюджет не можем да очакваме и нещо кой знае какво, но...
Собственика каза че най голямото перо, което може да изскочи е турбото, каквото и да значи това

# 761
  • Мнения: 1 304
Вето! Проверете с ключовата дума в Гугъл на английски. Имали сме, ядосвали сме се, чели сме, всичките правят едно и също.

Здравите коли са Мерцедес, Форд, Тойота.
Няма ли Аурис Комби 1.8 за тези пари на малко километри?

Гледат се километрите. Има стари коли на малко километри!

П. П. Аурисите масово са били таксита. Познава се по дупките от винтове върху таблото, там е бил апарата.

П. П. 2. Рентакар на старо не е лоша идея, каран само на дълго, поочукан и с надъвкани пластмаси вътре, но на малко километри и обикновено без дефекти.

П. П. 3. Купува се само кола със сервизна книжка! Ако е по-стара да има запис за смени на накладки, масла на скорости и ремъци! Ако е бензинова и на свещи.
Живеем във времена на експеримент колко може да изкара кола без да се смени нищо! Учудващо много изкарват по 150-200.000, но не са за купуване.
Искайте фактури и бележки от обслужвани.
Както стана ясно, 200.000 само масло през 20-30.000 не е Ок!

С ровене кола се намира!

# 762
  • Мнения: 628
Ние сме от Ловеч. Ходихме до Враца с майстор да гледаме по автокъщи. 10 най- малко. И майстора с нас само ни показва дефекти. Дори до палене на автомобил не стигнахме. Тук покаже,че е удряна там покаже ръжда . Това нормално ли е ? Всички казват, че в последно време цените са се увеличили доста и в нашия ценови диапазон са само брички.
Мислехме да отидем и до Велико Търново там да разгледаме, но ММ смята че е по-добре от познат да вземем. Че не се знае на какво ще попаднем. Дори да намерим нещо там какво можело да изскочи. А той самия казваше че не иска голф.
И за Форд мислихме фокус. Но майстора каза , че изведнъж издъхвали и не било добра идея
А за тези какво мислите ? И това беше в плана.
https://m.mobile.bg/details/11687595646024534

# 763
  • Мнения: 1 304
Да покажат сервизната книжка и ако е обслужвана на над 10.000, не, иначе, да.

Вижте и пътническия Докер и Дъстъра.

Дачията има една особеност, че седалките са малко ерзац. Ама и на Голфа са същите.
Дъстъра има странно висока седалка, която не е лоша, но за високи мъже не е баш.

Ако имате нормални доходи и нямате ипотека или лизинг се замислете за нова Дачия, тези пари първоначална вноска, другото на изплащане. Ще имате гаранция, няма да се разваля и в тази тема няколко пъти доказвам, че в този ценови диапазон тази схема е по-евтина за 5 години спрямо употребявана кола. И не трепериш.
Реално това са коли на около 40-50% от цената на нови... Проблема, е че 4-5 годишните автомобили е нормално да се продават на 45-55% от цената си като нови, а тези са на двойно повече години, нещо не се връзва. Пазарна аномалия.
Дачията се обслужва евтино и през следващите 70-80.000 км ще имате да купите едни зимни гуми ако не Ви я дадат с всесезонни. И да сменяте масло на 8-10.000 км разбира се. Като чисто нови харчат ама наистина безобразно малко.
Новите дачии и те са с предписание 30.000 за маслото, няма да го спазвате.

Последна редакция: ср, 04 окт 2023, 00:07 от Тифи19

# 764
  • Мнения: 628
Мислехме го това, да вземем нова. Но някак не се решихме. Та ще е така пък на късмет. А между дачията и нисан кашкай с двигател 1.5 дизел ръчка кое според вас е по-добре? Понеже до колкото разбрах двигателя е същия, като на рено.
И понеже ние сега сме с рено сенник със същия двигател разхода на гориво е наистина много нисък и двигателя е много добър.
 Та идвам и към другия ми въпрос конкретно за тези два автомобила Нисан кашкай и дачията (дизел и НЕ 4*4) вярно ли е че, като е по голяма самата кола като кг (в сравнение с реното) ще харчи повече и ще тормози двигателя? Това каза нашия майстор та още повече съмнения посява в така необразованата ми глава.

Общи условия

Активация на акаунт