Отговори
  • Мнения: 1
Обмислям да запиша детето си на занимания по свирене или пеене. Дали това ще му помогне за повишаване на концентрацията например? Какви са ви наблюденията? Какво се е променило в децата ви при заниманията с музикален инструмент?

# 1
  • Мнения: 1 992
Не само ще повиши концентрацията, но и слуха. По-добре да се занимава с това, отколкото с нищо. Може и ако продължи с обучението до пълнолетие да използва музикални умения, тоест да работи докато учи.

# 2
  • Мнения: 40 885
Много ми е странно да записваш дете на музика за да си повишало концентрацията. Записваш го ако усещаш, че го влече, че има слух, чувство за ритъм и не на последно място желание. Но ако не е музикално го запиши на спорт, или на рисуване, или на забавна математика. Всяко едно от тях ще спомогне, ако му е по сърце и по заложби.

# 3
  • Мнения: 1 992
Разбира се ако не му харесва няма насила да го кара. Не пречи да пробва.

# 4
  • Мнения: 9 524
Много ми е странно да записваш дете на музика за да си повишало концентрацията. Записваш го ако усещаш, че го влече, че има слух, чувство за ритъм и не на последно място желание. Но ако не е музикално го запиши на спорт, или на рисуване, или на забавна математика. Всяко едно от тях ще спомогне, ако му е по сърце и по заложби.

иначе си е живо мъчение. навремето беше модерно да се записват деца на уроци "за обща култура". ама музикално ли е, не е ли....а това се вижда доста рано.
в нашата рода имаме доста музиканти, а и почти всички сме се занимавали под една или друга форма с музика. е, моите деца са с настъпани уши, особено щерката. тотално немузикална. всички се дивят защо не съм ги записала на пиано и как можело да се окаже, че са музикални. да, ама друг път Wink. по-добре да ходят да спортуват.

# 5
  • Пловдив
  • Мнения: 1 856
Хубаво е да запишете детето да изучава музикален инструмент, но само ако това го влече и има някакви наклонности в тази посока.
Иначе самото обучение (поне по мое време) включваше 2 астрономически часа седмично инструмент, 2 часа солфеж, час и половина музикална литература. Всеки ден от седмицата има занимания. Повечето деца ги привлича пиано, и в действителност на децата им е по-лесно с този инструмент. Иначе дава дисциплина и доста добра обща култура.

# 6
  • Мнения: 12 755
Ще ти кажа аз какво съм получила от уроците по музика. Освен умението да свиря на инструмент Simple Smile (което е очевидно), научих се и на постоянство, защото да свириш ти години наред по един час на ден, не е толкова елементарна задача.
 А и получих убеждението, че няма нещо, което да не можеш да постигнеш с упражнения и упоритост.
Наистина, за мен беше много полезно за изграждане на характера.

# 7
  • Мнения: 9 524
в сфера, в която немалка роля играе талантът, нещата не могат да се постигнат само с труд. рисуване, пеене, свирене - не става. да, можеш да постигнеш някакви посредствени резултати, но каква полза /за мен изгубена и неправилно канализирана енергия и усилия, особено в сегашната липса на време/.

# 8
  • Мнения: 12 755
в сфера, в която немалка роля играе талантът, нещата не могат да се постигнат само с труд. рисуване, пеене, свирене - не става. да, можеш да постигнеш някакви посредствени резултати, но каква полза /за мен изгубена и неправилно канализирана енергия и усилия, особено в сегашната липса на време/.
Simple Smile

# 9
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 045
Компютърните игри развиват концентрацията много повече, ако това е целта.

# 10
  • Мнения: 40 885
Компютърните игри развиват концентрацията много повече, ако това е целта.

Не съм съгласна. Ако имаше наблюдение над деца, ходещи по математически състезания, може би си щяла да забележиш, че ако се увлекат в игрите концентрацията им рязко спада, почват да правят технически грешки, да не дочитат условията, да не се досещат за решения, които иначе са им по силите...

# 11
  • Мнения: 8 799
За мен е много полезно да занимаваш детето си с изкуство.
Специално за музиката - това допринася за развитие на добър слух, и след това езиците са песен. Моя добра приятелка е с музикално образовние, 5 езика говори и хей така за нула време ги усвоява до ниво да си служи с тях без курсове, 'слухарка' както се казва.
Що се отнася до избора на инструмент, показваш на детето различи клипчета, по-добре на деца-изпълнители и го попитай на кой инструмент иска да свири. 
Вярно е, че изкуствата са за талантливи хора, но не  казано, че всеки ще стане Моцарт, хич да не стане музикант, тази култура ще му помага.
В бъдеще се залага много на музиката. Хората ще се насочат към различни вибрации, тембри и т н. Ще се лекува с музика, с пеене.

# 12
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 045
Моя добра приятелка е с музикално образовние, 5 езика говори и хей така за нула време ги усвоява до ниво да си служи с тях без курсове, 'слухарка' както се казва.

В бъдеще се залага много на музиката. Хората ще се насочат към различни вибрации, тембри и т н. Ще се лекува с музика, с пеене.
А как разбра, че има връзка между музикалното образование и езиците, а не е било просто талант за езици? И откъде дойде това за бъдещето с вибрациите и тембрите, всъщност каква им е значимостта?

# 13
  • Мнения: 8 799
Ще ти обясня, тя учи само по слух, винаги има много добро произношение. Дори да не разбира някои думи е в състояние да ги повтори както са изговорени и това страшно много и помага за езиците. Аз лично уча езици с друг подход. Според мен, е от музиката.  Дето се вика, тя всичко превръща в 'ноти', и  към речта, ако мога така примитивно да се изразя, се отнася като с музика. Така поне аз си го обяснявам. На мен ми е мнного трудно да превключвам от един език на друг, като практикувам един, друг започва да ми куца и така. А тя превключва като машина. Не знам талант ли е какво е. Е, разбира се, граматика не обича да учи, ако говори правилно, е, защото много е слушала. Е има и някои езици, които знае и писмено.
Доколкото съм чела, така мисля, че в бъдеще, хората ще се занимават с музика.  Ще открият и други аспекти на музиката.

# 14
  • Мнения: 1 722
Естествено, че между музиката и езиците общото е развиване на усещане да ритмичност, интонация, звуково ударение. Мойта дъщеря затова я записахме на пиано, преди много години, от музикантка чух за пръв път за връзката. Четри езика владее - майчин, бащин, местен 1 и. местен 2. Първите 3 на изключително високо ниво, чегвъртия, достатъчно за да спечели приз за най-добре говореща в класа. 4ти клас е. От пианото се дърпаше, сега, като мине покрай него все спира да свири. Идеята никога не е била да я правим музикантка, тя е спортистка по природа.

Общи условия

Активация на акаунт