Изпитани сайтове за парфюми - април 2023

  • 105 495
  • 726
  •   1
Отговори
# 165
# 166
  • Бургас
  • Мнения: 1 717
Според мен цената е много добра.
https://www.notino.bg/boucheron/quatre-iconic-parfjumna-voda-za-zheni/p-16139432/

# 167
  • Мнения: 5 137
Момичета, последният Скандал е най после наличен в Сефора. Днес го пробвах в Сердика. Прилича ми на So Scandal, но пък във Фрагрантика не го дават близък.

# 168
  • Мнения: 77
Здравейте! Това е първото ми мнение в този форум и в тази тема. Чета отдавна, но реших накрая да се регистрирам и да мога да изказвам моето мнение за различните парфюми сайтове. Имам около 200 парфюма  и съм си създал мнение за българските сайтовете. От чужди сайтове до момента не съм поръчвал. Предвид толкова парфюми съм имал и проблеми с някой от сайтовете. Последният от проблемите ми е със сайта https://parfium.bg . Поръчвал съм доста от тях и цените са добри, но в случая съм изключително разочарован. Поръчах три тестера на Монблан , като те се водят парфюми без опаковка. Знам , че доста от тестерите са без капачка и за това преди поръчката цял ден се опитвах да се свържа на посоченият в сайта телефон, но уви , не успях, просто никой не вдига на номера. Писах им на мейла да се свържат с мен , ако тестерите са без капачка, като изрично написах, че не искам парфюми без капачка. Такова свързване или обаждане нямаше и вчера получих и платих тези парфюми, съответно последва неприятната изненада, че и трите парфюма са без капачка. Снимките на сайта бяха на парфюми с капачка, а след търсене в интернет и при трите модела в 80% от случаите тестерите са с капачка, което ме подведе и ме накара да направя съответната поръчка. Това ме накара да напиша нов мейл до сайта, като ги опрекнах за некоректната търговска практика и , че възнамерявам да сезирам "Комисията за защита на потребителите". Явно това ги е стреснало , защото днес се свързаха с мен, а междувременно смениха снимките в сайта на парфюмите без опаковка и вече те са показани без капачки. При разговора с дамата, която ми се обади по телефона, вместо да признаят грешката си, ме изкараха , че съм най-големият тъпак на планетата, защото не съм знаел, че тестерите са без капачка и, че аз съм грешният, нищо, че никъде в описанието на продукта , а и на представените снимки не е посочено, че тези парфюми са без капачка. Та от тук нататък зачеркнах сайта https://parfium.bg от благонадеждните и препоръчвам и на другите ползватели да внимават. Не оспорвам оригиналността на продуктите, а оспорвам отношението им към клиентите. Направил съм поръчки от около 1500лв. от този сайт и очаквах по-коректно отношение. За мен този сайт вече не съществува.

# 169
  • Мнения: 5 137
Махленско им е поведението на Parfium.bg, съгласна съм. Редовно ако имам контакт с една от служителките вдигам кръвно, абсолютна надменна простачка е и винаги ти говори сякаш си тъп идиот. Ако четат тука бих ги приканила или да я уведомят че не може да се държи така с клиентите или да я сменят (най добре второто), защото както си давам парите при тях, мога да си ги давам и на друго място с разлика 5-10 лева. Ако предлагат лошо клиентско обслужване, други търговци си ценят клиентите!

# 170
# 171
  • Мнения: 12 390
Не искам да се явявам защитник на parfium.bg, но точно преди няколко дни и аз получих тестери от тях и именно Mont Blanc  - Signature и Explorer, споменала съм по-напред в темата. И двата бяха с капачка и празен ход!
Интересно само ми стана, че имаше опция преглед, но всеки беше сложен в найлонова торбичка със стикер с надпис - първо плати, после отвори или плати преди да отвориш (нещо подобно). Аз бях платила предварително и тъй като са за лична употреба направо ги взех и отворих вкъщи. Реално не знам този стикер каква тежест и смисъл има, за пръв път виждам такъв, но може  би не съм и поръчвала отдавна тестери. Комуникация досега с никого от сайта не съм провеждала, но имам само 3 поръчки, дори и за потвърждение не са звънели.
Torro, твоите тестери Мont Blanc какви бяха? Не виждам и сменени снимки на гореспоменатите от мен. Само повишена цена на Signature.

# 172
  • Мнения: 4 302
Да си представим ситуация в която Лицето X си е поръчало даден парфюм - ТЕСТЕР от магазин Y. А ние сме странични наблюдатели.

Магзин Y изпраща тестера на лицето в куриерска фирма Z, на товарителницата пише само ПРЕГЛЕД, без ТЕСТ.  Лицето X, е много любопитно, а в куриерската фирма Z има ужасно много хора, а може и да няма. Лицето X решава, че е по - голям тарикат, че това е тестер и трябва да се пробва - ПРЪС, ПРЪС, не му харесва, хайде обратно към Магзин Y.

Да не говорим за вариант, в който може дори да се смени тестареа. Хайде да не стигаме толкова далече.

И така после тестера попада в ръцете на разгневена потребителка от бг мамам - и се почва, няма празен ход, срамота, продават ментета.

Разбира се, това минава един, два пъти, три, после хората измислят нещо по- умно  - ПЪРВО ПЛАТИ, ПОСЛЕ СЕ ФРЪЩИ!

И така драмата с прозиволните тествания приключва!

# 173
  • Мнения: 5 139
Не че нещо...ама нали ви казах,  че преди празничните пазарувания ще се появят неизвестни потребители недоволни от parfium.bg 😁 Deja vu. Магазинът мачка конкуренцията с цени на доста брандове Simple Smile

# 174
  • Мнения: 77
Парфюмите , които купих са Mont Blanc Starwalker, Mont Blanc Individuel и Mont Blanc Presence. И да , на найлоновите опаковки пишеше да не се отваря преди да се плати. И още веднъж да, неизвестен потребител съм и наистина съм недоволен от отношението на parfium.bg. Както посочих имам скромна колекция от 200 парфюма и това, че не съм стар потребител на този форум,не значи, че не съм чел,интересувал и други неща, свързани с парфюмерията. Активен член съм в друг форум, защото имам и друго завладяващо хоби. Проблемът в моя случай е не, че тестерите са с капачки или без капачки, а това, че изрично съм посочил в мейла на сайта, да се свържат с мен, ако тестерите са без капачка, защото не искам парфюми без капачка. И да, сайтът предлага добри цени, но всеки който търси може да намери и по-добри.
Накрая, горните три парфюма, независимо от добрите отзиви и рейтинг в разни платформи, са много безлични и не си заслужават. Евтини, обикновени и безопасни аромати, но никакво присъствие, а за дълготрайност изобщо не може да става дума.

# 175
# 176
  • Мнения: 299
По повод жалбата до КЗК ви казвам от сега, че няма смисъл да се занимавате. Законът ви дава пълно право да върнете поръчаното онлайн в 7-дневен срок. Не и ако вече сте пробвали продукта, въпреки че дори на външен вид не отговаря на очакванията ви. Колкото до сайта, не съм имала проблем с комуникацията. Винаги са ми се обаждали. Не помня в този сайт имаше ли опция за коментар към поръчката, но и това е вариант. Установих, че доста често и комуникацията с тях през ФБ месинджър върши чудесна работа. Покрай големи намаления не е така.
Скрит текст:
Здравейте! Това е първото ми мнение в този форум и в тази тема. Чета отдавна, но реших накрая да се регистрирам и да мога да изказвам моето мнение за различните парфюми сайтове. Имам около 200 парфюма  и съм си създал мнение за българските сайтовете. От чужди сайтове до момента не съм поръчвал. Предвид толкова парфюми съм имал и проблеми с някой от сайтовете. Последният от проблемите ми е със сайта https://parfium.bg . Поръчвал съм доста от тях и цените са добри, но в случая съм изключително разочарован. Поръчах три тестера на Монблан , като те се водят парфюми без опаковка. Знам , че доста от тестерите са без капачка и за това преди поръчката цял ден се опитвах да се свържа на посоченият в сайта телефон, но уви , не успях, просто никой не вдига на номера. Писах им на мейла да се свържат с мен , ако тестерите са без капачка, като изрично написах, че не искам парфюми без капачка. Такова свързване или обаждане нямаше и вчера получих и платих тези парфюми, съответно последва неприятната изненада, че и трите парфюма са без капачка. Снимките на сайта бяха на парфюми с капачка, а след търсене в интернет и при трите модела в 80% от случаите тестерите са с капачка, което ме подведе и ме накара да направя съответната поръчка. Това ме накара да напиша нов мейл до сайта, като ги опрекнах за некоректната търговска практика и , че възнамерявам да сезирам "Комисията за защита на потребителите". Явно това ги е стреснало , защото днес се свързаха с мен, а междувременно смениха снимките в сайта на парфюмите без опаковка и вече те са показани без капачки. При разговора с дамата, която ми се обади по телефона, вместо да признаят грешката си, ме изкараха , че съм най-големият тъпак на планетата, защото не съм знаел, че тестерите са без капачка и, че аз съм грешният, нищо, че никъде в описанието на продукта , а и на представените снимки не е посочено, че тези парфюми са без капачка. Та от тук нататък зачеркнах сайта https://parfium.bg от благонадеждните и препоръчвам и на другите ползватели да внимават. Не оспорвам оригиналността на продуктите, а оспорвам отношението им към клиентите. Направил съм поръчки от около 1500лв. от този сайт и очаквах по-коректно отношение. За мен този сайт вече не съществува.

Последна редакция: сб, 08 апр 2023, 00:26 от lurtzchen

# 177
# 178
  • Мнения: 4 302
Здравейте и на вас Torro!

Мога само да мечтая за вашата колекция от 200 парфюма. Респект!

Въпреки мечтите ми, искам да ви кажа едно, качеството на обслужване, отношението към клиента и още други фактори, могат да го усетят и хора с 1-2 парфюма, та дори и без.  

Ще се опитам да ви разбера:

1. Поръчвали сте доста парфюми от този сайт.  
2. Направили сте поръчки за около 1500лв. от този сайт.
З. Знаете, че доста от тестерите са без капачка.
4. Обадили сте се, но никой не отговаря.
5. Писали сте им мейла да се свържат с вас, но никой не е отговорил.

Въпросът ми е:

1. Не беше ли за вас важно тези парфюми трябва да са с капачка?
2. За да се обадите по телефона, за да пишете имейл и да им обърнете внимание, очевидно е било много важно?!
3. Не ви ли стана странно, че след като никой не се е обадил, писал и т.н, може да стане проблем? Все пак имате доста опит с парфюмите и сайтовете в България?

Разбирам разочарованието ви, но не разбирам едно единствено нещо?

…………..след целия този опит, притеснението ви, това, че не са ви обърнали внимание, просто отивате, вземате и плащате цели три парфюма без да ги погледнете?

За мен, вие сте желали да бъдете разочарован, даже сте знаели, че ще бъдете и въпреки това сте го приели.

Квко би направил, човек който се съмнява в даден сайт или конкретна поръчка?

1. Не би поръчал, ако не му отговарят.
2. Не би поръчал, ако не му пишат.
3. Би прочел какво се пише тук и би разбрал, че има начини да избегнеш подобни разочарования. Би дошъл тук и би написал " цените може и да са добри, но този сайт нямат никакъво обслужване".

Щом над 20 човека подкрепят инициативата ПЛАТИ БЕЗ ДА ГЛЕДАШ И ПОСЛЕ СЕ ОПЛАКВАЙ може би не съм за тази тема повече!

Въпреки че не колекционирам парфюми, но ако ми позволите, ще си позволя да ви споделя нещичко. Няма лош, безличен и т.н парфюм, има човек, който не може да го оцени!

# 179
  • Мнения: 1 066
Добро утро!
Едва сега виждам дискусията ви! Съжалявам за всички, разочаровани от онлайн покупките си, наистина! Имала съм случай, с изтекъл парфюм, но се съгласих на замяна, защото не мислех, че грешката е в изпращача, а е дефект на бутилката. В по - горния хипотетичен пример и в последния коментар, Milen е прав! Искам да ви споделя, колко  съм очарована от друг български сайт, от който... никога до сега, не съм пазарувала - starcotp.bg! Обаждам им се от преди Коледа, защото се опасявам, да не свърши мой любим парфюм! Толкова са мили, всеки път... чак се изненадах! Вчера, за пореден път, момичето ми каза колко са наличните бройки и ми пожела, да успея да си го купя, докато все още е наличен!
Имайте хубав ден!

Последна редакция: сб, 08 апр 2023, 09:02 от Magda Dimitrova

Общи условия

Активация на акаунт