Енгин Акюрек. Нови и стари проекти – Тема 426

  • 42 478
  • 743
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 34 043


 

Енгин Акюрек, "Най-добър актьор" 2015 - МФД Сеул


Енгин Акюрек "Най-добър актьор" 2015, Номинационен медал ЕММИ




ПРЕВЕДЕНИ ЕПИЗОДИ


ПРЕВЕДЕНИ ЕПИЗОДИ





ПРЕВЕДЕНИ ЕПИЗОДИ








ПРЕВЕДЕНИ ЕПИЗОДИ



ПРЕВЕДЕНИ ЕПИЗОДИ




ПРЕВЕДЕНИ ЕПИЗОДИ
(1 eп)  (2 еп)  (3 еп)  (4 еп)  (5 eп)  (6 еп)  (7 еп)  (8 еп)  (9 еп)  (10 еп)  (11 еп)  (12 еп)  (13 еп) (14 еп)  (15 еп)  (16 еп)  (17 еп)  (18 еп)  (19 еп)  (20 еп)  (21 еп)  (22 еп)  (23 eп)  (24 еп)  (25 еп)  (26 еп)  (27 еп)  (28 еп)  (29 eп)  (30 еп)  (31 еп)  (32 еп)  (33 еп) (34 еп)  (35 eп)  (36 еп)  (37 еп) (38 еп)  (39 еп)  (40 еп)  (41 еп)  (42 еп) (43 eп)  (44 еп)  (45 еп)  (46 еп)  (47 еп)  (48 еп)  (49 еп)  (50 еп)  (51 еп)  (52 еп)  (53 еп)  (54 еп)  (55 еп)  (56 еп)  (57 еп)  (58 еп)  (59 еп)  (60 еп)  (61еп)  (62 еп)  (63 еп)  (64 еп)  (65 еп)  (66 еп)  (67 еп)  (68 еп)  (69 еп)  (70 еп)  (71 еп)  (72 еп)  (73 еп)  (74 еп)  (75 еп)  (76 еп)  (77 еп)  (78 еп)  (79 еп)  (80 еп - Финал)


ЕДИН СНИМАЧЕН ДЕН ЕНГИН - ИСТОРИЯ НА УСПЕХА





АКО БЯХ ОБЛАК с български субтитри





Karayılan/Черната змия - с български субтитри




ВАЖНО: НА КОЙТО МУ Е ТРУДНО ДА СЕ ОРИЕНТИРА-ДА ПИШЕ НА ЛИЧНИ.


ДОБРЕ ДОШЛИ В ТЕМАТА

# 1
  • Мнения: 23 207


Честита Нова тема!

Започваме я на много светъл ден!
Нека я изпишем само с хубави  неща,
да имаме добри новини и много успехи
както на Енгин, така и на сериала!
Правят нещо забележително и значимо с Демет -
заслужават адмирации, естествено и награди!
 

# 2
  • Пловдив
  • Мнения: 34 043


Добре заварила и аз в новата тема.
Преводът на еп. 7 е активен и на 1 стр. на темата.



Статия от днес: https://www.fenoreporter.com/haberler/engin-akyurek-in-havuz-bas … di-mukadderat-aga

Споделянето на Енгин Акюрек край басейна беше оценено! Ага на съдбата!

Известният актьор Енгин Акюрек, който спечели възхищението на масите с персонажа Тахир Лекесиз, когото изигра в сериала "Казвам се Фара", излъчван по телевизия FOX, привлече голямо внимание на последователите си с публикации край басейна на страницата си в Instagram. Известният актьор Енгин Акюрек, който не спира да привлича вниманието на масите с изявленията си напоследък, получи голямо внимание от последователите си с публикация край басейна на страницата си в Instagram.



„Ага на съдбата!“

Последователите на известния актьар Енгин Акюрек, които харесаха позата му край басейна, написаха на страницата му в Instagram:
* И талантлив, и красив, и скромен, и джентълмен, и умен, и с много красиво сърце, и приятелски настроен, и мил, еее, машала;
* Актьорската игра на Енгин Акюрек отново е на висота, не знам дали не съм гледал сериал, който си играл до сега, успех, ти не играеш, ти живееш;
* Ага на съдбата;
* Направих първото харесване, машала, брат ми,
коментират те, докато Акюрек се превърна в тема в социалните медии.

# 3
  • Мнения: 23 207


Успех на сериала в Кан!
Дали Енгин и Демет ще отидат  за да презентират?
Помня сякаш снимки от преди години с присъствие на актьори, по точно актриси - Фахрие Е. и Джансу Д.
Или пък бяха от нещо друго?
Мариянка Two Hearts обикновено помниш тези факти - нещо подобно имаше ли?
Ако - да, защо нашите да не отидат за ден-два до Кан?

# 4
  • Пловдив
  • Мнения: 34 043


В момента в туитър върви акция с таг: AdımFarahInCannes.
Дали ще присъстват - ами не остана, фестивалът е от 17-19 април и ще разберем.



https://twitter.com/CalinosEnt/status/1647654309449039872

Подготвям се…

Последна редакция: нд, 16 апр 2023, 21:52 от mariana51

# 5
  • Мнения: 2 197
Честита нова тема и от мен:hibiscus:!
Имаме 2 преведени статии, Марианка  Благодаря!Здраве на ръцете ти!
Желая ви спокойна вечер!

# 6
  • Стара Загора
  • Мнения: 318


В момента в туитър върви акция с таг: AdımFarahInCannes.
Дали ще присъстват - ами не остана, фестивалът е от 17-19 април и ще разберем.



https://twitter.com/CalinosEnt/status/1647654309449039872

Подготвям се…

Честита нова тема! Започната на този ден ,нека е изпълнена с добри новини и много успехи за любимеца ни!

# 7
  • Мнения: 9 283
Благодаря за новата тема!

Не съм гледала още серията, нямах възможност, надявам се утре

# 8
  • Пловдив
  • Мнения: 34 043


Гледали или все още не гледали епизода, ето и поредният анализ на Навид Шахзан, касаещ епизод 7.
Дълъг е, но много неща ще научим от тази ерудирана жена.

Жените и праговете са стари приятели. Това е, което те прекрачват, за да напуснат бащиния дом и това е, което те са пренесени от мъжете, за които са се оженили, когато влизат в къщата, което сега ще отбележи тяхното бъдеще. С времето се превръща в място, където да седнете и да гледате как децата си играят на улицата, докато пиете чай със съседката, докато белите грах или картофи. Но може би повече от всяка друга функция, която прагът изпълнява, е тази на твърд спътник, докато тя очаква любимия. Дете или мъж, тя ги чака, докато слънцето се удави в тъмна нощ, изгрявайки само когато види едното или другото, тя се надпреварва да разтърси жадното дете, което я е изплашило до неузнаваемост, или да удари уморения мъж, който се връща от опасна работа. Преобладаващата емоция в сърцето и самото й същество е тази на такава непреодолима любов, че тя няма други средства да я покаже, освен да удря с думи или юмрук, докато играесе прави на харидан(стереотип на неприятна, войнствена, властна жена), вика и бута с гняв толкова, колкото и с облекчение.

Точно по този начин Фара поздравява високия мъж, който крачи в полезрението й, докато тя седи унила на прага на селското светилище. Тичайки към него, първо се чува дивият шамар, придружен от залп от думи като „идиот“ и „глупак“, знаейки много добре, че той не е нито едното, нито другото – а след това, колкото може, в почти безсъзнателен жест го държи толкова близо до диво биещото й сърце. Това, че Тахир разбира душевното й състояние, е очевидно от неговия успокояващ отговор, докато той я прегръща нежно, докато шепне думи на утеха.

Колкото и да е странно, в тази проява на абсолютна привързаност думата „любов“ отсъства и се оказва най-трудната за изговаряне в последния епизод на сериала „Казвам се Фара”. Оцветен от визията на романтичните английски поети, които го виждат като кръстоска между любовник и любима, Тахир и Фара преобръщат идеята в много умен разказ, който се доближава все повече до определението на поетичния драматург Том Стопард за любовта като „познание един за друг“. За Стопард е задължително всеки партньор да познава „истинския той, истинската тя“ с всички свалени маски, преди любовта да може да създаде дом за себе си. Използвайки това разобличаване като лакмус за чувствата на Фара и Тахир, можем да видим, че в крайна сметка те свалят бдителността си само един към друг и говорят за себе си така, както никога не са правили с никого преди. В това отношение по-специално две сцени функционират като първите микроскопични погледи към вътрешния пейзаж на тези завладяващи герои, докато те се протягат един към друг в нещо, което може да се нарече само изповед.

Бягайки от кървавата сцена на почти фаталното намушкване на Бекир, Тахир отвежда и майка, и дете в отдалечена селска къща, охранявана от двамата му непоколебими Хайдар и Адил. Пътуването с кола е смесица от напрежение и неподправена радост, докато развълнуваната Фара отчаяно се опитва да се успокои пред нежните опити на Керимшах да танцува на песента Caramel, пусната по радиото. Това е, както го описва Тахир, „специален ден“, не само защото Керимшах ще се наслади на още една разходка със своя „Тахир Аби“, но защото това е денят, в който неизвестен за Фара Тахир, ще е подписал собствената си смъртна присъда, от предаването на оръжието на убийството, използвано от Каан в полицията. Това е избор, който Тахир е направил съзнателно в опит да изтрие завинаги манията на Акънджъ по Фара, дори ако това се превърне в сигурна смърт за самия него.

В първата сцена, спомената по-горе, мотивът на Тахир, както той обяснява на развълнувана Фара, е да „сложи край на всичко“, докато говорят помежду си и седят в градината. Знаем, че Тахир е човек, който рядко, ако изобщо някога говори за чувствата си, тъй като пустошта, която е била животът му, почти е заглушила гласа му. Напоследък обаче животът му донесе непредвидена награда, тъй като сега той чува смеха на дете, сключва договори с малко момче, което се отличава с това, че е „единственият астронавт“ в света, който носи златна верижка на костюма си, с когото той пази тайни, въртейки собствения си възрастен пръст около този на малък в ръкавица и обещава да спази клетвата, дадена на „малък човек“, който не може, по собствените му думи, „да живее без майка си!“ Паралелно с този непознат, но добре дошъл поток от обич към уязвимо дете, Тахир се оказва привлечен от жена, за която той сам признава, че първоначално не я е харесвал, след това я е наблюдавал отдалеч, след това е избягал, преди тя да успее да остави незаличим отпечатък върху това, което някога е било каменно сърце.

Както дъждовете облекчават сушата – така и пламенното, страстно, но същевременно водено от състрадание присъствие на жената се влива в сухото същество на Тахир, озеленявайки съществото му почти като пустиня, която цъфти след порой. Този изключителен поет на любовта, историята и митологията Робърт Грейвс определя любовта като "признание за целостта и истината на друг човек по начин, който кара и двамата да светите, когато разпознаете качеството в другия." Без изобщо да споменава думата, Тахир цитира начина, по който любовта го е променила. За първи път в живота си той признава, че спи спокойно, точно както за първи път в живота му лицето му регистрира усмивка на чиста наслада, която той не познава. Именно това признание намираме за силно трогателно, тъй като този невероятно самотен човек изглежда е готов да се лиши от живота си за толкова проста награда като нощен сън и усмивка! Без да съобщава повече подробности, думите на Тахир са като сценарий, изброяващ ужасяващата болка и тъмнина, които са подпечатали миналия му живот.

Импулсивната реакция на Фара е да покрие ръката на Тахир със своята, но за наша голяма изненада, последният остава пасивен, докато се опитва безрезултатно да прикрие сълзите си. Майсторството на Акюрек е достатъчно демонстрирано в сцени, които показват мъжественост по силен, но определено уязвим начин. Старата поговорка за „мъжете не плачат“ е не само остаряла, но и несправедлива, защото сълзите принадлежат не само на жените, но и на всички живи същества. Несъзнателно, любовта се е прокраднала и при Фара, и при Тахир, която е толкова чужда същност и за двамата, че не могат да разпознаят присъствието й, камо ли да я формулират. Противно на общоприетото схващане, философът Ерик Фром казва, че любовта на мъжа и жената не е естествено чувство, а резултат от усърдна практика на вяра, доверие и търпение, изискваща голяма концентрация и дисциплина.

Ние сме напълно наясно с факта, че не е първият път, когато Тахир застрашава собствения си живот, за да спаси този на Фара. Да застреля Салих, за да й попречи да го убие, да поеме доброволно вината за състоянието на Бекир, да не говорим за предаването на изобличителните доказателства за замесването на Каан и предателството на неговото „семейство“ са жертвите, които Тахир с готовност прави, без да мисли за последствията. Никоя жена и в частност чувствителността на Фара не може да остане имунизирана срещу такава нежелана нежност и грижа. От своя страна, тя също го изучава внимателно и може веднага да идентифицира издайнически признаци на дискомфорт или притеснение на Тахир, докато го имитира, дърпайки пуловера си от поло врата или изглеждайки като ученик, хванат с ръка в буркана с шоколадови бисквити. Разпознавайки такива знаци и в Керимшах, тя може да разбере кога очите на Тахир се замъгляват, потъмняват до интензивно черно, сякаш спуснати щори прекъсват светлината, когато той се опитва да скрие истината от нея. Акюрек отговаря със забележително широко отворени очи, детинско изражение на нейната проницателност, дори когато е изненадан от интелигентността й, при забавяне на плана му, което го принуждава да признае в крайно раздразнение колко „умна“ е тя!

Нашето уважение и възхищение към Тахир продължава да расте, докато той приема призива на Вера за помощ, въпреки факта, че завръщането в имението застрашава живота му, но чувството му за задължение не позволява да се отърве от отговорност към жената, която му е била приемствена майка. Зрителят се третира с не толкова ласкателен аспект от личността на Вера, тъй като виждаме, че тя се обажда на Тахир по заповед на Али Галип, което още веднъж подчертава какво означава понятието „семейство“ за мафията, тъй като предателство на семейството е крайното престъпление, от което не може да има отсрочка, факт, който Тахир разбира твърде добре.

Затова си струва да сравним собственото си виждане за вида човек, за когото знаем, че е Тахир, и начина, по който Али Галип го описва. Разочарованието на Вера от предателството на Тахир, предадено на нежния Орхан между риданията, се противопоставя на преценката на Али Галип за Тахир като притиснато в ъгъла животно, което използва зъби, нокти и груба сила, за да оцелее, тъй като не знае нищо друго, освен да убива или да бъде убито. Това не е първият път, когато Али Галип греши за момчето, което съпругата му е довела у дома преди много години, въпреки по-късния му коментар за навика на Тахир да интернализира(процес на формиране на структурите на човешката психика чрез придобиване на житейски опит) чувствата си. Това, което обаче е трудно да се прости, е не само тайното споразумение на Вера, защото синът й е бил наранен, но краткостта, с която тя отхвърля предстоящата смърт на Тахир като нещо, за което не иска да спори или да бъде наоколо, за да стане свидетел. Следователно има голяма разлика в начина, по който се възприемат истинските и осиновените синове – единият е по-ценен от самия живот, докато другият е заменим.

Когато различните тактики на Фара да попречи на Тахир да замине за Истанбул се провалят, тя се връща към фиктивна иранска традиция, която, колкото и да е неубедителна, върши работа, когато моли Тахир да се сбогува с възторженото малко момче, играещо футбол. Близкият план на Акюрек подчертава нежността и обичта, с които Тахир държи малкия астронавт близо до сърцето си и неохотно се съгласява на последна вечеря като осъден. Докато се сбогува с ококореното малко момче, той заговорнически прошепва инструкции на Керимшах да не „безпокои майка си“, което засилва нарастващата връзка между двамата. Последният опит на Фара да предотврати заминаването на Тахир завършва със сладка нотка, тъй като кодът, наречен „Рецепта за майчин чай“, я приспива и виждаме как тя е сложена внимателно в леглото от Тахир, който все още не може да се осмели да докосне Фара, дори когато тя спи. Той се сбогува със своите последователи в пълно мълчание, тъй като и тримата знаят, че това може да е последната среща.

Образите на животни продължават да бъдат широко разпространена метафора, която се извива и извива в повествованието, като Мехмет все повече и повече прилича на хитър чакал, преследващ глутница великолепни вълци. Това, че чакалът ловува по двойки (Мехмeт и Иляс!) и се смята за хитро животно, може да се проследи до репутацията му на бог на подземния свят. Египтяните вярвали, че вечерният вой на чакалите е преследващата песен на мъртвите; дори когато Анубис, богът с главата във формата на чакал, председателстваше церемонията на присъдата, провеждана след смъртта, за да се направи разлика между доброто и лошото сърце. В съвременните култури на животните се гледа като на хладнокръвни убийци, представляващи бандитите на животинския свят. Това, че Мехмет трябва да бъде полицай без угризения за безнаказано нарушаване на етичните и морални граници, може да се докаже от отношението му към Фара и ефекта му върху болния й син или начина, по който бие Каан безмилостно. Начинът, по който Орхан засрамва осиновения си син за бандитското му поведение, е пряк контраст със сурогатството по бащина линия на Али Галип, който не губи време и осъжда Тахир на смърт.

Тази повествователна дъга придобива по-голяма траектория по време на важната сцена между двамата бащи, тъй като Али Галип предупреждава Орхан да ограничи сина си. Със загадъчните препратки към миналото, намекващи за причините за осиновяването на Мехмет, срещата обещава да отвори пословична кутия с червеи в бъдещи епизоди за споделени тайни от тъмно минало. Голяма е вероятността както законният, така и беззаконният, придържащи се към своите силно индивидуални вярвания относно морала и етиката, да имат общ интерес, що се отнася до техните осиновени синове. Следователно изглежда, че в историята на Тахир и Мехмет има много повече, отколкото е разкрито до момента. Въпреки това, връщайки се към настоящата криза, откриваме Тахир да си подсвирква, докато бавно върви по лабиринтните коридори на имението, покрити с килими. Това е пряко напомняне за предишното събитие, когато Подсвиркването на Тахир успя да надхитри убийците си и да избегне смъртта с помощта на Мехмет. И тук свиркването спира, тъй като напрежението нараства при вида на суровия Али Галип, заобиколен от мъже, настръхнали с оръжия се обръща, за да погледне Тахир, докато ние се чудим дали той ще има същия късмет, както преди. Казват, че нощта е най-тъмна преди разсъмване, което пасва на ситуацията като ръкавица, тъй като веднъж непостоянната съдба е избрала Тахир за неин шампион. Вместо дъжда от куршуми, който очакваше, Тахир е посрещнат с мечешка прегръдка, добре дошъл у дома и извинение от самия стар вълк. Трудно му е да прикрие шока и изненадата си при вида на Каан, който се разхожда с майка си в градината, но опитът е научил Тахир да прикрива чувствата си и практикуваната маска на пресметната сдържаност се връща за миг.

Облекчен, че е жив, но напълно объркан от балистичния доклад за оръжието на убийството, Тахир се сблъсква с отрова, плюеща яростния Мехмет край пътя. Манипулирайки по-високия мъж въз основа на значката, която носи, антагонизмът и враждебността на Мехмет към Тахир е на ръба на бръснача, докато той бута оръжието си срещу тялото на Тахир, който е на косъм от спусъка, за да бъде застрелян от полицията, а не от очакваната мафия. Настояването на Тахир, че оръжието на убийството е автентично и че той не е предоставил на Мехмет фалшиви доказателства, за да измъкне Каан, е ироничен обрат, който е работил в полза на принца Акънджъ, както и за него. Отказвайки да се закълне в майка си, както се изисква, Тахир избира вместо това да се закълне в собственото си име, за да накаже Мехмет, ако не се държи на разстояние от Фара в бъдеще. Заплахата е продукт на скрита ревност, гняв и изострено чувство за отговорност към жената, която очаква завръщането му.

Говорейки за Фара и Тахир, забавно е да се види, че те не са единствените упорити кози на разказа, тъй като Мехмет и Баде следват подобно уравнение отблизо с една основна разлика. И двамата са твърдоглави, твърдо привързани към собствените си вярвания за закона и справедливостта, но са от типа, който може да бъде описан само като самотни пазители. Манията на Мехмет за убийството на Алп е толкова близка до сърцето му, колкото и защитата на правата на жените от страна на Баде, което е начинът, по който тя се забърква в случая на Фара по заповед на Тахир. Всяко мафиотско семейство има "consulente legale", лице, което се грижи за правните въпроси от името на клана. Въпреки че жените са рядкост, Баде привидно служи като легален ястреб за бизнеса на чичо си, въпреки факта, че има много неща, които тя не знае. Осиротялото дете на брата на Али Галип, Бекир има опасни претенции и амбиции да стане военачалник, за да измести Тахир, на когото чичо му разчита много. Въпреки това, Бекир е човек с малка интелигентност, макар и големи амбиции, който няма нито опита, нито умната стратегия за планиране, които са силните страни на човека, на когото завижда достатъчно, за да стигне до всякакви крайности, за да провокира. Възприемайки, че Фара изглежда слабото място на Тахир, той играе лисица на вълка на Тахир, но по ирония на съдбата е наказан не от друг, а от партньора си.

От друга страна, фиксацията на сестра му Баде върху Мехмет може да се проследи до два фактора: на първо място, тя го намира за „гарип“, което означава странен на турски – какъвто той е. Мърляв до степен да изглежда така, сякаш никога не се къпе, с несресаната си коса, стари дрехи и груби маниери, Мехмет е пълната антитеза на типа мъже, които Баде познава. Впечатлена от неговата отдаденост и страст към работата, както и от неговата интелигентност, връзката започва повече от всичко друго като уравнение на любов-омраза. Баде ухажва Мехмет като мъж - кани го на вечеря, невъзмутима от изтъркания му външен вид или липсата на изтънченост в справянето на сушито с вилица. Като спореха един с друг през масата, той заяви, че е любопитен за нея и както стана ясно от последвалия им разговор - всеки беше направил някои проучвания за другия. Въпреки това, разликата между тази двойка и Тахир и Фара се крие във вродения цинизъм на Мехмет и липсата на емпатия, което е доста умопомрачително. Достатъчно грижовен, за да й донесе кафе, докато чака Бекир да се възстанови в болницата, Мехмет не спира да сее семена на омраза в разплаканата глава на Баде. И все пак, като пълен контраст, същият мъж е толкова предпазлив за малката си сестра Гьонюл, че не се притеснява да разбуни гнездото на стършелите отново, като доведе очукан, окървавен Каан до прага на баща си, оставяйки сестра му шокирана от самоличността на нейния любим.

Всички чуха звука от счупване на стъкло, но никой не чу звука от разбити сърца, което не само се случва на млади хора, но и боли още повече в по-късните етапи. Хвърлянето на камък от Перихан не е просто инстинктивна реакция към възможността Вера да се върне в живота на съпруга си, когато ги вижда сгушени един до друг, а реакция на нещастна жена да се почувства необичана. Може би можем да разберем по-добре колко безмилостен може да бъде животът, ако приемем морското действие на акулите в мрежа като подходяща аналогия. Мрежите за акули са големи мрежи с дължина около 150 метра, които висят на около 6 метра в морето и са закотвени към морското дъно, за да се гарантира, че мрежите остават на място. Акулите се хващат в мрежи и ако са в списъка на целевите видове, се убиват. Използвана главно за поддържане на плажовете безопасни за плувците, мрежите се превърнаха в стандартна мярка за безопасност, но докато мрежите за акули убиват акули, те убиват и много други океански обитатели. Доклад от Департамента за първични индустрии в Нов Южен Уелс например показва, че мрежите там са уловили 40 целеви бели, бичи и тигрови акули през сезона на зацепване 2021/2022 г.; но те също са уловили 335 нецелеви животни, включително костенурки, скатове, делфини и риби. Това, както всеки може да види, е много съпътстващ улов и въпреки че се правят опити да се освободят нецелеви животни, понякога е твърде късно. Човешкият живот протича по същия начин, както заедно с опасните и хищническите, събитията се свързват заедно, за да се насочат произволно, да ранят и осакатят невинните и маргинализираните. Добре известната поговорка за "адът няма ярост като презряна жена" следователно е подходящо описание на душевното състояние на Перихан, в което тя ранява собственото си дете с горчивите си думи. Последният епизод изглежда е умишлен опит за разплитане на различни истории и минали инциденти, които сякаш внезапно се сближават в един момент. Имението Aкънджъ е хранилище на тъмно минало, което много прилича на мрежа за акули, в която различни видове риби се борят да се освободят. Някои невинни същества като Гьонюл ще бъдат дълбоко ранени, други ще умрат, докато се опитват, а трети ще затвърдят нови взаимоотношения.

Както беше коментирано по-рано, масата за хранене е много повече от качеството на нейната дамаска и лен, оловен кристал и сребърни сервизи – това е бойна зона и Баде се възползва максимално от нея. Докато утвърждаването на възгледа на Тахир и Фара един на друг е източник на голямо забавление за Али Галип и Вера, които разпознават любовта, когато я видят, Баде ужилена от факта, че на нападателя на брат й се предлага такова топло гостоприемство, поставя гаечен ключ в колелата, като сваля идеята за "хартиен брак" за придобиване на турско гражданство за Фара. Тъй като законовите изисквания определят пребиваване от три години, Баде разпитва Фара за бащата на Керимшах, тема, която никой никога не е посмял да засегне, след което жестоко предлага алтернатива, толкова абсурдна и неприлична, че Тахир настръхва от гняв, докато Акънджъ остават ужасени. Предложението Фара да се омъжи за младия принц Акънджъ е не само изключително обидно предложение предвид очевидната връзка между Тахир и Фара, но е равносилно на обида за Акънджъ, както и на техните гости. Можем да отдадем неуважителното отношение на Баде само на чувството й, че е пренебрегната и подценена контузия на Бекир.

Молбата на Фара да спре колата на път за вкъщи кара Тахир да спре в отбивка с изглед към тюркоазените води. Това е втората от двете гореспоменати сцени, които развиват връзката между самотен мъж и жена по магически начин. Там, в сянката на „дървото на желанията“ с цветни панделки, повдигани от лек бриз, Фара разказва на Тахир история, напомняща приказките за лека нощ на Керимшах за момиче, градина и радостен живот. Дърветата на желанията заемат много специално място в мюсюлманската култура, тъй като те са обозначени по силата на тяхната връзка - колкото и да е далечна - с присъствието на светия дух. Бездетните жени идват да вържат молитва за дете, влюбените връзват панделки за събиране, както майките връзват молитви за децата си. Уместно е Фара да разкаже тук история за намерена и изгубена любов, за провалящо се щастие, за грозно предателство и разбито доверие, които Тахир слуша с напрегнато внимание. Единственото, казва му тя, което поддържа момичето живо, е малкият пламък в нея, който е осветил цялото й съществуване. Засрамена, осмивана и прогонена от дома дори от мъжа, който я е обичал, момичето е принудено да вземе ужасяващо решение. Тя трябва да научи, че животът е компромис и за да запази живота, който расте в нея, тя трябва да отнеме живот. Вместо историята да завършва с основното "и те заживели щастливо", Фара завършва историята с истинското си име: Фара Ершади!

За възхитения Тахир това е повече от просто име, тъй като е най-добрият знак за доверие и вяра, за които той копнее и неговият отговор е такъв, какъвто се надявахме да бъде. С широко отворени от вълнение очи Тахир сключва друг договор, но този с жената, стояща пред него. Предложението на Тахир да бъде баща на Керимшах за цял живот е направено с такова възторжено удоволствие, че Фара открива, че се съгласява. Второто обещание, което Тахир даде на детето и майка му наскоро, не е запечатано с целувка, а с топла, животворна прегръдка, засвидетелствана щастливо от многото желания на непознати мъже и жени, пърхащи по клоните на дърветата.

Но за да се върна от зашеметяващата радост на стоплящите сърцата обещания, ако някой смяташе, че любезността и доброто настроение, показани от Али Галип на масата за вечеря, ще продължат и след момента, щеше да сгреши. Човекът има легендарната памет на слон и ако някой си е помислил, че е забравил грубото отношение на Мехмет към сина му, те отново биха сбъркали. Кулминацията на епизода е с това, че Али Галип забива зъбите си в югуларната кост на Тахир със заповедта да убие Мехмет заради дързостта му в малтретирането на сина му. Знаем, че мълчанието на Тахир само маскира вълнението в него, което можем да видим отразено в потъмнелите очи и безстрастното лице на Акюрек.

# 9
  • Мнения: 23 207


Страхотна е тази Навид Шахзад! А ние сме щастливки, че тя е впечатлена от таланта на Енгин и прави своите великолепни, ерудирани анализи върху неговото творчество!

Мариянка Two Hearts за превода!

# 10
  • Мнения: 473
Честита нова тема!

От страницата и групата на френските фенове на Енгин във ФБ:

#AdımFarah  ще бъде представен в понеделник в  #cannes с цел продажби в чужбина. Успех!

 

# 11
  • Мнения: 23 207


Добро утро момичета Two Hearts
Хубав и спокоен втори Великденски ден!

# 12
  • Пловдив
  • Мнения: 34 043


https://www.enginakyurekunitingheartsworldwide.org/post/untitled-21

Казвам се Фара отива на MIPTV 2023 в Кан, Франция
Какво е MIPTV?
БРАВО на Calinos Entertainment, Eнгин Акюрек и целия актьорски състав, екипа и отбора на Казвам се Фара

MIPTV е най-продължителният годишен търговски панаир за телевизия и съдържание, който се провежда в Кан в Palais des Festivals et des Congres/ Двореца на фестивалите и Конгресите. Участниците се събират от цял свят за три вълнуващи дни на изложби, подбрани бизнес срещи, възможности за срещи и конферентни сесии.

Три дни ще бъдат прекарани с изложения, представящи големите световни студиа и дистрибуторски компании. Calinos Entertainment, дистрибуторът на Казвам се Фара, селективно е избрал Енгин Акюрек и звездния актьорски състав на Казвам се Фара, за да получи изключителната чест да бъде представен на това високо уважавано и почитаемо събитие... обхващащо членове от всеки сектор на развлекателната индустрия, по целия свят. Тридневен юбилей, насрочен от 17-19 април 2023 г., MIPTV осигурява глобална експозиция на най-уважаваната арена в развлекателната индустрия.

През 2023 г. се навършват 60 години от честването на MIPTV в Кан.

 MIPTV е най-дълго провежданият годишен търговски панаир за телевизия и съдържание в Кан. MIPTV 2023 ще отбележи 60-ия юбилей на събитието, насрочено за 17 до 19 април на обичайното му място в Palais des Festivals et des Congres. Всяко търговско изложение MIPTV представлява решаваща възможност за дистрибуторите на съдържание, създателите и комисарите от цял свят да създават и затвърждават ценни мрежи, да разширяват бизнеса и да се учат. "

"MIPTV е динамичен пазар на съдържание, където развлекателното съдържание се произвежда, купува, продава, финансира и разпространява съвместно. Широкото му предлагане включва романи и висококачествени драми, детски предавания, документални филми и форматни програми, донесени от международни мрежи и независими продуценти. В тридневното изложение ще присъстват повече от 9000 телевизионни оператори, продуценти, купувачи, уредници и други професионалисти от телевизионната, филмовата, цифровата и аудиовизуалната индустрия по целия свят, които ще имат много възможности да открият най-новите тенденции в програмирането и най-новите формати за бизнес мрежи. "

"MIPTV също е ключов източник на ценна информация и пазарни данни. Той предлага презентации и конферентни формати за проследяване на най-новите тенденции в програмирането и прогнозиране на хитовете на предстоящите сезони."

"MIPTV е мястото за изграждане, обогатяване и укрепване на вашите бизнес отношения. Независимо дали сте дистрибутор, производител, купувач или комисар, създаването и поддържането на професионална мрежа е от ключово значение за успешното управление на международен бизнес в силно конкурентна среда.”

„MIPTV е най-очакваната седмица за телевизионната индустрия през пролетта. Това е мястото, където индустрията се свързва, поръчва и придобива нови сериали и проекти за всички екрани. ”

Достъп до повече информация на уебсайта на MIPTV, като използвате връзката по-долу:
https://www.miptv.com/

# 13
  • Мнения: 23 207
Да пожелаем успех на сериала!
Бих се радвала да видим Енгин и Демет на червения килим.

# 14
  • Мнения: 9 283
Успех на сериала в Кан Hands Thumbsup

Общи условия

Активация на акаунт