Ozone

  • 5 462
  • 9
  •   1
Отговори
  • Мнения: 475
Здравейте , искам да попитам има ли вариант да се върне стока в ozone?!
Някой правил ли го е и как стоят нещата , понеже в сайта им не виждам никаква информация?!

# 1
  • София
  • Мнения: 2 646
По закон имате право да върнете до 14 дни стока и също така не е нужно да се декларира причината.

https://www.ozone.bg/help/article-10/

# 2
  • Мнения: 9 043
Здравейте , искам да попитам има ли вариант да се върне стока в ozone?!
Някой правил ли го е и как стоят нещата , понеже в сайта им не виждам никаква информация?!

1.Вариант 1 в профила има бутон връщане на стока.
2.Вариант 2 на място в магазина.

Варианта за пари са или по сметка или в портфейла. Аз предпочитам в портфейла и ги използвам за бъдещи поръчки. Всичко в сайта е направено много френдли.

# 3
  • Мнения: 5 777
Връщала съм, няма проблем.
От сайта избирам от коя поръчка какво искам да върна, пиша защо, пиша какво е състоянието на артикула. Те връщат отговор дали са съгласни. Връщането обаче е за сметка на купувача Simple Smile Може да се избере възстановяване на пари във виртуален портфейл или по банков път, но само в рамките на 2 седмици от получаването. До 30 дни е правото на връщане.

# 4
  • Мнения: 535
Моето мнение е, че процедурата по връщане на ozone е малко усложнена, първо се пуска заявка за връщане, след това се чака одобрение. Изпращат се артикулите с куриер по избор, в моя случай беше Еконт, като имаше неясноти по адреса за връщане, но в крайна сметка служителите го нагласиха някакси. Куриерската услуга е за ваша сметка. Чакате да получат върнатия артикул, след това ви пращат онлайн формуляр, в който да си въведете банковата сметка и изчаквате гореспоменатия срок за възстановяване на сумата..

# 5
  • Мнения: 874
Момичета, аз поръчах телефон от ozonе за 2000 лв., но и едно книгоразделителче не са сложили. Останах малко разочарована. Не че са длъжни, но при пратки, на по-малко стойност са добавяли комплимент и очаквах, но може да зависи и от съдържанието на пратката. Напоследък са ми странни политиките им.

# 6
  • Мнения: 35 437
Да изразя разочарование от озон. Пратката ми дойде в кашон, буквално с нахвърляни вътре неща и отгоре от тези балонестите за уплътняване. Обаче всичко вътре на мармалад, книгите със закривени краища, моливи, химикали, всичко се търкаля. Изрично помолих като забележка в поръчката да се подберат цветово за момче, сложили ми розови неща. Някои неща намачкани, други направо като ползвани. Писах на контакта за клиенти. ДА съм пратела снимки..... Малко неохотно - щели да проверят кой колега е подготвял пратката и защо така. Никакъв комплимент този път. Преди поне етикетчета за тетрадки (рекламни) слагаха, сега - нъцки, при това за 200 лв. поръчка.

# 7
  • София
  • Мнения: 10 637
Да разбирам, че няма как да не ти приемат стока в 14 дневен срок - видях няколко разопаковани слушалки и мисля да пробвам някои (с книги от промото ще комбинирам) - все още ли може да се върне в магазина им /а не по куриер/, понеже и една клавиатура мисля да пробвам.

ПП: И аз не знам книгите, защо не ги увиват в една хартия... последните бяхава с два балона  отгоре  - 4 книги в кашонче. Нямаше вреди, но понеже в Сф са си те, не знам в провинцията кой ги разнася.

# 8
  • Мнения: 35 437
Не знам дали щяха да приемат в магазин да върна нещата, виж не се сетих да питам. Така се бях ядосала. Иначе можеше да отида до техен магазина, поне повредените да им тропосам! Те, не, че не ми трябват де, затова и преглъгнах, че иначе разправия наново, да търся, да поръчвам...

# 9
  • Мнения: 1
Внимавайте, когато поръчвате от OZONE.BG ! ☝️
Мен ме изклатиха, което значи , че и вас няма да пощадят! Затова искам да ви предпазя. Както ще се съгласите, паричната загуба се преглъща лесно, но когато се гаврят с теб, това боли, и не бива да остава премълчавано! Затова споделяйте, за да се пресече нечистоплътната им тактика, която са избрали, за да крадат парите на клиента.
Проблем ще имате, ако решите да се възползвате от правото си ДА ВЪРНЕТЕ закупеният от вас артикул.
Накратко: Закупих от тях  смартфон за 1669 лв. Ползвах го не 14 дни , а само 9-10 минути!  Два кратки разговора ми бяха достатъчни, за да преценя, че звукът от говорителят не ми харесва, след което го опаковах и пуснах заявка за връщане.
Отговориха ми, че НЕ БИЛ В ДОБЪР ТЪРГОВСКИ ВИД и затова ми удържат 5% ( 84 лв)  -- за да го приведели в добър вид!  ( интересно, че удръжката е ПРОЦЕНТ, а не ФИКСИРАНА СУМА. Тоест, за по-скъп телефон ще бъдат извършени по-големи разходи за привеждането му.. 🤭🤭🤭
Помолих ги да уточнят, кое точно не им харесва във външният вид, както и да  ми изпратят снимка. Понеже точно в този случай следи от употреба не е възможно да се открият дори с микроскоп!  
НЕ МИ ВЪРНАХА ОБЯСНЕНИЕ! Цитират ми Чл. 55, ал. 4 от ЗЗП, който им позволява да задържат част от сумата. И толкоз! Без уточнения! Само че тази алинея се прилага само ако има  „намалена стойност на стоката, причинена от изпробването й, различно от необходимото“ . Не дадоха уточнение нито за „намалената стойност“, нито за „ различно от необходимото изпробване“..
Разбирам, законодателят в този член умишлено ( или поради слабоумие) е оставил вратичка, от която да се възползват шматароци като ОЗОН, без да имат задължението да си обосноват задържането на % от парите на клиента.  Честно казано, не очаквах да се сблъскам с мръсни номера, характерни за гаражните търговци през 90-те. Но, явно пак съм се объркал.. ( тук не мога да прикача доказателства за разказаното, но те могат да бъдат видяни в темата ми във ФБ https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02GgknDQy … d=100020734326225

Общи условия

Активация на акаунт