Пазаруване от Amazon - тема № 104

  • 83 524
  • 807
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 944
Какви неустойки, какви 5 лева?
Кой е продавача? От какъв мейл получихте съобщението?

# 466
  • Мнения: 2 680
Това звучи много съмнително.

# 467
  • Мнения: 20 030
Да, съмнително звучи, но говорих с чата на Амазон. Мейлът е от lastschriftservice@amazon.de
Продавачът е Амазон.
Неустойката е банковата такса на тяхната банка. Предполагам е за това, че тяхната банка се е опитала да си изтегли парите и не е успяла. Не се сетих да питам, но все тази.

С айхърб ми се е случвало да не ми приемат някоя карта. Винаги изписва, че не е приета. Никой не изпраща поръчката преди плащането. Изобщо малоумна работа.
Чудя се дали да пиша мейл с оплакване.

# 468
  • Варна
  • Мнения: 7 108
Имам следня казус с немския амазон. Направих поръчка, платих с карта, почти веднага получих мейл, че са я изпратили. След 2-3 дена получих мейл, че е доставена на адрес на Габко. В Габко акаунта ми не излиза, че е получена пратка на мое име. Не е нещо необичайно, и друг път е ставало така.
Обаче днес получавам мейл от Амазон, че не са успели да си изтеглят парите и трябва да ги преведа на тяхна сметка, разбира се с неустойка. Свързах се с чата. Поръчката не е доставена, но е изпратена и до три дена щели да разберат къде точно е. Наистина мейлът е от тях и трябва да преведа сумата. Е, питам защо са я изпратили, след като плащането не е минало, ами защото било в процес. На картата имаше достатъчно пари, не знам защо не е била приета.
Сумата не е малка и освен неустойката към тяхната банка, ще платя и превод от БГ до Германия.
За пръв път ми се случва някой да праща стока без минало плащане.
Не мога да я канселирам вече, защото се води доставена.
Проблемът е някъде при тях, защото точно преди тази поръчка направих други две в Али и картата ми беше приета. В Амазон също съм правила с тази карта.
Това политика ли им е вече да изпращат така неща без минало плащане?

Не бих правила такива упражнения.
Да си изтеглят парите, проблема е техен и не виждам защо го прехвърлят на теб.
Плащания извън платформата за мен са опит за измама.

# 469
  • Мнения: 4 602
Обичайната практика на амазон е да искат да се обнови данните за картата, когато не е минало плащането. Попитайте дали не може да стане така, защото ще имате протекция от банката ако не доставят пратката.
Иначе банковите такси вече не са скъпи. Може да проверите няколко банки и да изберете къде ще е по-евтино.

# 470
  • Мнения: 6 467
Да, съмнително звучи, но говорих с чата на Амазон. Мейлът е от lastschriftservice@amazon.de
Продавачът е Амазон.
Неустойката е банковата такса на тяхната банка. Предполагам е за това, че тяхната банка се е опитала да си изтегли парите и не е успяла. Не се сетих да питам, но все тази.

С айхърб ми се е случвало да не ми приемат някоя карта. Винаги изписва, че не е приета. Никой не изпраща поръчката преди плащането. Изобщо малоумна работа.
Чудя се дали да пиша мейл с оплакване.
Да не би да си опитала да платиш не с карта, а с банкова сметка? За германците е възможно, но за нас - не. Някой беше писал за такъв случай.

# 471
  • Мнения: 5 850
Съмнително ми звучи. Ако има проблем,би трябвало да се отрази в акаунта на поръчката. Аз например не си следя мейла и само сайта ми е ориентир.
Не бих превеждала пари по банка.

# 472
  • Мнения: 944
В крайна сметка, банката удържала ли ви е сумата за тази поръчка? Сумата осчетоводена ли е или е само блокирана?

# 473
  • Мнения: 20 030
Чревоугодник, не съм пробвала да платя с банкова сметка. Картата е сейвната и е същата, от която ми теглят таксата за audible.

Нямам отразено плащане в моята банка. Очевидно наистина не са изтеглили парите. За това нямам съмнения.
По-скоро чуденето ми е как така изпращат поръчка без плащане и защо статусът е доставен, а всъщност не я знаят къде по трасето е.

Ще питам за обновяване на банковите данни и като има развитие, ще пиша какво е станало.

# 474
  • Мнения: 2 680
Поне да я бяха доставили, наистина, да си я платиш. Не разбирам защо не искат повторно плащане с карта, обаче. Реално, грешката си е тяхна, а пратката позагубена.

# 475
  • Мнения: 10 059
Аз това намерих по темата : https://www.verbraucherschutz.com/warnungsticker/vorsicht-amazon … erung-von-amazon/
и това https://seitcheck.de/lastschriftserviceamazon-de/24461

Според мен изчакай.

 И освен това от сайта на Амазон:
Amazon will never request you to update payment information that is not linked to an Amazon order or service.To confirm this, go to Your Orders. If you aren't prompted to update your payment method on that screen, the message isn't from Amazon.

Amazon will never ask you to make a payment outside of our website (e.g. via bank transfer, e-mailing credit card details, sharing gift card details over the phone).

Последна редакция: сб, 30 сеп 2023, 12:24 от second

# 476
  • Мнения: 20 030
Не знам какво да мисля. Сметката е същата като във втория линк.
Говорих пак с чата и казват, че не могат да изискат актуализация на картата, а трябва да се направи превод.
Писмото е пратено  и в амазон акаунта ми. Според тях плащането било минало, но моята банка го изискала обратно. Но при мен не излиза такова нещо. Когато банката ми сторнира изтеглено плащане, то излиза задраскано.

# 477
  • Мнения: 6 091
Сещам се за варианта да поръчаш пак нещото, за да могат този път да си изтеглят парите, без разбира се, да го пращат. А веднага да отбележат, че е доставено. Говори пак със съпорта им. В такъв случай никой не рискува.

# 478
  • Мнения: 10 059
Обади се в банката ама в работен ден, и виж дали могат да проследят   дали има някакви опити за блокиране на сума или нещо странно. Друго не се сещам

# 479
  • Мнения: 5 497
От описаното ми се струва, че амазонци си мислят, че си оспорила транзакцията (“плащането е минало, но банката го е изискала обратно”, тоест подозират, че си направила chargeback, след като са изпратили продукта).

Бих им писала да кажа, че не съм правила chargeback и като намерят стоката по трасето, да си я приберат обратно. А ти я поръчай наново после.

Общи условия

Активация на акаунт