Пазаруване от Amazon - тема № 104

  • 83 548
  • 807
  •   1
Отговори
# 450
  • Мнения: 772
А защо ги сравнявате със куриерите а не с другите фирми като тях???
Лерон и ГГБГ и още много други примерно не изнудват клиентите си с такива обемни тегла и също имат офиси в големите градове и доставят на същите цени!

Последна редакция: чт, 28 сеп 2023, 20:55 от bubanka

# 451
  • Sofia
  • Мнения: 4 912
Мен ГГБГ са ме таксували на обемно тегло, но след като са описали при какви условия следва да го правят и съм приела общите им условия, не виждам смисъл изобщо от дискусия по въпроса, преценили са, сметнали са го по обемно тегло.

# 452
  • Мнения: 8 043
Много е неприятно с обемното тегло, особено ако Амазон просто са ползвали огромен кашон и човек не предполага. Веднъж извадих късмет, че видях мой току що сниман огромен кашон и помолих да го отворят. Платих препакетиране, за да избегна обемно тегло.
ГГБГ пък за всеки грам отгоре над кръглите чукват цял. Мен това ме дразни. Така са ми надписвали тегло. И на други мнения в темата съм попадала по този повод. Липсата на снимки и опис на неизвестни пратки и тегавата комуникация също са голям минус за мен.
Няма идеални, но всеки си тегли минусите и избира по-малкото зло.

# 453
  • Мнения: 3 961
Виждам, че е играла метлата, но каква е причината от цялата дискусия да бъде оставено точно това абсолютно невярно и подвеждащо твърдение?!
Лерон и ГГБГ и още много други примерно не изнудват клиентите си с такива обемни тегла и също имат офиси в големите градове и доставят на същите цени!

Не ме интересува кого толерирате - потребителката или фирмите, но тъй като се въвеждат в заблуждение огромния брой хора, които черпят информация от тази тема, ще се наложи да се повторя:

Горното не е вярно. Лерон и ГГБГ нямат офиси другаде, освен в София. И двете фирми имат обявени тарифи за обемно тегло, което се начислява при по-малки размери, от тези на Габиели.

# 454
  • Варна
  • Мнения: 7 108
Благодаря!
Използвах го, колко му трябва на човек .... 5 лири! Laughing
Купих автоматична хранилка на котето, че съм малко поспалива а на него не му пука.

От офертите  с 30% екстра за склада взех само Kärcher FC 5 за миене на пода. От години го разглеждам и мисля, дойде му времето. За съжаление ще трябва да преглътна, че е с кабел ама другата не беше изобщо на оферта.
Да споделя за тези си две покупки.
Хранилката - доволна съм, захранването е с батерии. Единствения минус засега е, че частта за храна е пластмасова. Продават метални, някой ден може и да я заменя.
Обслужването и почистването е лесно. Настройването на часовете за хранене също, след като прочетеш в ютуб Simple Smile)
Моя Котьо сутринта рано рано е хапнал и ме посрещна спокоен и готов за игра. На обед пак тя ще го нахрани.

Керхера - Не предполагах, че ми е толкова мръсен теракота. Simple Smile)) Лесно се работи с уреда, лесно се почиства. Тежък е, но понеже чисти с въртящи се ролки, движението му не изисква кой знае какво усилие.  С две думи - доволна от почистването с него!!
Но - поръчах го от склада, състояние много добро, с описание за нарушена опаковка и липсваща инструкция. Добре. Дойде, правя каквото трябва - не работи! Чистата вода не стига до ролките. Ми - ядосах се. И написах едно дъъълго писмо на амазон.де. Когато съм им ядосана, им пиша на български!:-)))
Получавам отговор - бла, бла - вариант 1 - върни ни го и ще ти върнем парите, вариант 2 - 25% рефънд.
Пиша пак - не съм ок, не ми е минало, да знае. Ще ви го върна аз уреда, обаче ще извикам куриер на ДЧЛ у дома да го вземе, кашона е голям, тежи 6 кг, и ще ми преведете 100Е за куриерски предварително!/погледнах оферта на дчл/. Получавам отговор - ааа, сакън, ето ти пълен рефънд, успокой се вече.
Всичко това в рамките на около половин час, между другото, във вторник вечерта.
В сряда реших, че ще го ремонтирам. В ютуб един германец и един руснак ми показаха, къде може да е проблема. Прищипано маркуче, в моя случай и скъсано. Засега го пооправих, залепих и проработи. Докога ще видим.

Последна редакция: пт, 29 сеп 2023, 10:40 от Flash*

# 455
  • Мнения: 13
здравейте, ако някой има наблюдение, знаете дали Le creuset правят намаление в скоро време на тенджерите в amazon.de
Чудя се дали да чакам или да прежалвам парите за редовна цена
дори на черен петък не е сигурно, че ще намят точно моите цветове ...

# 456
  • София
  • Мнения: 576
здравейте, ако някой има наблюдение, знаете дали Le creuset правят намаление в скоро време на тенджерите в amazon.de
Чудя се дали да чакам или да прежалвам парите за редовна цена
дори на черен петък не е сигурно, че ще намят точно моите цветове ...
На черния петък обикновено правят, но не на всичко, а на определени модели и цветове. Аз бих изчакала, той почти дойде, а нормалните цени няма да избягат Simple Smile

# 457
  • Мнения: 85

Да споделя за тези си две покупки.
Керхера - Не предполагах, че ми е толкова мръсен теракота. Simple Smile)) Лесно се работи с уреда, лесно се почиства. Тежък е, но понеже чисти с въртящи се ролки, движението му не изисква кой знае какво усилие.  С две думи - доволна от почистването с него!!

Моля да споделиш, дали Керхера оставя дири, има доста такива коментари, но незнам дали да им вярвам. Нещо като мръсни следи след себе си оставял.

# 458
  • Варна
  • Мнения: 7 108
Simple Smile Тази сутрин коментирахме темата ....по гранитогреса личеше всяко замахване със стирката което чистачката е правила. Няма оправия, стирката и е с голям трудов стаж, хаха.
Та и чистенето си е индивидуално. Няма следи по плочките, ходих да видя и на ламината в детската, и там няма.
Между двете ролки има сантиметър разстояние. При едно движение естествено остава суха лента между двете мокри. Но все пак движението е като с прахосмукачка - напред - назад- встрани, по колкото пъти е необходимо. Самите ролки остават сравнително чисти, мръсната вода се изсмуква и събира в контейнер, това е идеята. Като при прахосмукачка с воден филтър.
Та както и да е - при мен не останаха следи след снощното почистване. Simple Smile
И да не стане объркване - не агитирам никой. Не са евтини, това първо. И второ - мисля, че слабото им място е именно подаването на чиста вода...с такова впечатление останах след вчерашното ровене и четене на коментари след видеа в ютуб. Хубаво ще е ако има дълга гаранция и бърз сервиз за всеки случай.

# 459
  • Мнения: 5 497
Ползвам сходна Tineco и откакто я имам, вкъщи като се ходи с бели чорапи, чорапите си остават чисто снежно бели след целодневно ходене. До преди това колкото и да чистим, все си беше мърлява работа. Препоръчвам, но да, още са скъпи. Дано скоро спаднат цените на тоя тип уреди, че да купя за у майка и у свекърва ми, наистина е удобно.

# 460
  • Мнения: 8 043
Добре де, а стийм моповете с пара, те даже и би трябвало да убиват бактериите? Крхера виждам, че се препоръчва и за паркет и т.н., за които стийм мопа не е добър вариант, но ако са плочки, кое според вас ще чисто по-добре?

# 461
  • Мнения: 4 602
Макарон, с кой модел си на Tineco и колко време я чистиш след използване? Гледах Tineco iFloor2, тъй като ми изглежда най-лека и лесна за почистване.

# 462
  • Мнения: 5 497
С iFloor3 съм, почиства се автоматично за няколко минути след ползване.

Имам и парочистачка, така си стои в гаража. Вярно, че парата дезинфекцира, но никога не съм имала усещането, че е толкова чисто у дома след парочистачка. Тук прах и боклучета много хубаво се засмукват и отиват в мръсния контейнер.

# 463
  • Мнения: 5 850
Стерилност след почистване с моп няма как да постигнете,а и не е необходимо . Температурата не е толкова висока достатъчно дълго време,за да измори гадините. Това става с препарати,които имат своите вредни ефекти.
За домашна употреба не е нужно,излишно е и  вредно.
Имам на Керхер парочистачката,която е като прахосмукачка. Доволна съм , съхне бързо след нея и не уврежда ламината, както мокрия парцал,но ми е по- удобно с кофата.
Така или иначе предварително трябва да мине хубаво прахосмукачка,защото влакна и косми с моята паточистачка няма как да се махнат

# 464
  • Мнения: 20 030
Имам следня казус с немския амазон. Направих поръчка, платих с карта, почти веднага получих мейл, че са я изпратили. След 2-3 дена получих мейл, че е доставена на адрес на Габко. В Габко акаунта ми не излиза, че е получена пратка на мое име. Не е нещо необичайно, и друг път е ставало така.
Обаче днес получавам мейл от Амазон, че не са успели да си изтеглят парите и трябва да ги преведа на тяхна сметка, разбира се с неустойка. Свързах се с чата. Поръчката не е доставена, но е изпратена и до три дена щели да разберат къде точно е. Наистина мейлът е от тях и трябва да преведа сумата. Е, питам защо са я изпратили, след като плащането не е минало, ами защото било в процес. На картата имаше достатъчно пари, не знам защо не е била приета.
Сумата не е малка и освен неустойката към тяхната банка, ще платя и превод от БГ до Германия.
За пръв път ми се случва някой да праща стока без минало плащане.
Не мога да я канселирам вече, защото се води доставена.
Проблемът е някъде при тях, защото точно преди тази поръчка направих други две в Али и картата ми беше приета. В Амазон също съм правила с тази карта.
Това политика ли им е вече да изпращат така неща без минало плащане?

Общи условия

Активация на акаунт