СЕДМИ КЛАС - седмицата на резултатите - 26.06 - 02.07

  • 156 798
  • 1 838
  •   1
Отговори
# 1 740
  • Мнения: 1 138
А след като на задачата за откриване на грешки пише, че трябва да се открият 14 грешки, а детето е посочило 15 - от тях 14 верни и една грешна, защо не се отнемат точки. То може да посочи и 20 грешки и така все ще налучка 14 верни. Условието е отново - открийте 14-те грешки.
Иначе моят е написал  "По-тежък е" и няма точка.
N
Не мога да повярвам какви “ умници “ са тия проверители.
По- голям по тегло и по - тежък не е ли едно и също! Направо се подиграват с деца, които са учили и имат много знания. Явно се чудят откъде да взимат точки.

# 1 741
  • Мнения: 3 083
Фенси, а ако посочиш "тегло, ръст, бивни и по-големи крака", колко точки получаваш? Благодаря.

Предполагам вече знаеш колко точки получаваш в тази конфигурация. Дискусията за тази задача отдавна стана излишна. Очевидно е кое е правилно и кое грешно.

За намиране на грешки нямам идея защо не отнемат точки. За мен лично е правилно да се отнемат. Задачата тества грамотност. Дори и да са открити всички грешки, ако при преписа е сгрешена друга дума, по мое мнение трябва да се отнема точка.
Ами не отнемат точки за неправилна поправка в задачата за редактиране, защото нали точки само се дават и в тази задача изведнъж това не е така.
12 клас се мъчат да се борят с роботското оценяване на ДЗИ,  а тук се приветства.
За мен е силен аргументът, че ръст и тегло могат да се приемат като една характеристика, също и незнайно защо ограденото с таблица изображение. Спорно е и за всяко дете е различен отговорът дали децата са написали само ръст и тегло понеже  са прочели с разбиране, че се искат две характеристики, или просто са нямали наблюдателността на тези загледали изображението и цялостно обработили информацията.

# 1 742
  • Мнения: 436
И аз гледах "120 минути"
...
За мен Огромният успех на българското  образование ще е ако децата изкарват по 100 т.на Националното външно оценяване след 7 клас без допълнителни уроци. Нали се казва национално, т.е.на държавно ниво, външни за конкретното училище ценители да преценят нивото на знания на седмокласниците. УЧИЛИЩНИТЕ им знания.
...но това е дълга тема
People Construction Worker
Ценители ми хареса Hands Thumbsup
И по-нататък също.

# 1 743
  • Пловдив
  • Мнения: 1 344
"ценители" е грешка на редактора. Joy
Но, като се замисля - НЕслучайна грешка

# 1 744
  • Мнения: 1 107
Спорно е и за всяко дете е различен отговорът дали децата са написали само ръст и тегло понеже  са прочели с разбиране, че се искат две характеристики, или просто са нямали наблюдателността на тези загледали изображението и цялостно обработили информацията.

Именно това ми обясни детето - мамутът е ограден в таблицата и тегло, ръст са физически данни (счел ги е за една особеност), и е добавил, според него, още една истинска особеност "бивни насочени надолу". И следва да бъде наказан за това, защото не разбира думата "особеност", не може да брои до две, не е забелязал главните букви, видял е ограждението на мамута в таблицата или защо?  Сега, той съобразителен ли е или не е? Simple Smile

# 1 745
  • Мнения: 1 138
Точно моят син така е постъпил с въпросните бивни. Написал е ръст и тегло и се е чудил дали няма това да се приема за една разлика и дописал бивните, за да не загуби точката. Пък те му взели даже две точки.
Това като тоя виц :

Водя сина ми (5 г.) на комисия за прием в Предучилищна група. Питат го:
- Колко годишни времена знаеш?
- Показва с една ръка, а после и с един пръст от другата преди да отговори: - Шест.
- А ако си помислиш малко...
- Шест.
Директорката ми казва, че ще се свърже с нас... В двора го питам:
- Ся, какво беше това?
- Тате, ама аз наистина не знам повече "Годишни времена" само на Вивалди, Хайдн, Пиацола, Чайковски, Лусие и Глазунов!
ПОУКА: при стандартно тестване съществува риск да изпуснеш най-добрите кандидати.

# 1 746
  • София
  • Мнения: 12 394

Да, лично. Не може онлайн.

Тоест, освен всичко друго, МОН не знаят и че имаме система за сигурно електронно връчване и Закон за електронното управление, според който електронно подадените документи са равностойни на хартиените? В кой век са МОН?
Ами може би има причина заявленията за второ класиране да се подават на място. Като например да се преустанови играта в няколко области на този етап и да се класират деца, които действително ще се запишат в съответното училище.

# 1 747
  • Мнения: 1 107

Ами може би има причина заявленията за второ класиране да се подават на място. Като например да се преустанови играта в няколко области на този етап и да се класират деца, които действително ще се запишат в съответното училище.

Е, 'айде сега Simple Smile Мислите ли, че това не може да се регулира по електронен път?
Отговорът е - може, ама някой иска да ни мъчи Simple Smile
Сега, дали от тъпотия или от умисъл, не се наемам да кажа.

# 1 748
  • Мнения: X

Ами може би има причина заявленията за второ класиране да се подават на място. Като например да се преустанови играта в няколко области на този етап и да се класират деца, които действително ще се запишат в съответното училище.

Е, 'айде сега Simple Smile Мислите ли, че това не може да се регулира по електронен път?
Отговорът е - може, ама някой иска да ни мъчи Simple Smile
Сега, дали от тъпотия или от умисъл, не се наемам да кажа.
Да му регулират какво? Всеки има право да подаде заявление за участие във втори етап на класиране, ако отговаря на условията.
Единственият начин да се елиминират играещите за спорта е присъственото подаване.

# 1 749
  • Мнения: 10 744
Е на 2ро как за спорта? То или се записваш или пак въртиш рулетката.
Каква е другата опция? Не се записваш и чакаш 3то 🙄

# 1 750
  • София
  • Мнения: 12 394

Ами може би има причина заявленията за второ класиране да се подават на място. Като например да се преустанови играта в няколко области на този етап и да се класират деца, които действително ще се запишат в съответното училище.

Е, 'айде сега Simple Smile Мислите ли, че това не може да се регулира по електронен път?
Отговорът е - може, ама някой иска да ни мъчи Simple Smile
Сега, дали от тъпотия или от умисъл, не се наемам да кажа.

Кандидатстването в повече области е допустимо.  И не рядко се използва, не защото кандидатът реално смята да се запише в училище в друга област /в което няма нищо лошо/, а по различни други причини - от страх да не се обърка нещо, първо се прави проба със заявление в друга област, от любопитство - къде ще приемат детето в друга област или за да се похвалим, че е прието в някое си училище и т.н. Ако заявлението за второ се подава през системата, нищо не пречи тази игра да продължи и на второ. Но ако трябва да биеш път до друг град, за да го направиш, играчите отпадат.
Сега оставям на Вас да обясните как може да се регулира електронно. Явно сте наясно.

Не Духи, ако кандидатстваш в различни области, можеш да запишеш в една и да продължиш в друга на второ. И ако е  през системата е много лесно.

# 1 751
  • Мнения: 3 083
Според мен, във втора, трета, пета област трябва да се кандидатства лично още на първи етап.
Да ме прощават тези, които кандидатстват в повече от една област, защото реално избират и биха заели местата, за които кандидатстват, но те са доста по-малко от засегнатите от кандидатстващите спортисти. Някои със седмица отгоре нерви и притеснения, други стигат или не стигат до трето класиране и изтървал места, на които без спортистите щяха да са се класирали.
Миналата година не съм следила седмокласната тема, но по-миналата изтипосаха тук лауреат/ка от Ловеч, кандидатствала в 14 (четиринадесет) области. Ами, редно е да се пресече това.

# 1 752
  • Мнения: X
Още помня как пътувахме общо повече от шест часа в двете посоки, за да подадем заявление за участие в първи етап на класиране. Самото подаване ни отне около двайсетина минути. Joy
Добре си е така. На второ всичко си идва на мястото, а с новите промени - на трето и четвърто със сигурност няма да има спортисти.

# 1 753
  • Мнения: 10 744
Е тя България е огромна и областите са на светлинни години..
Имах съученици от Самоков, Пазарджик, Стара Загора и Ловеч (в Пловдив). Предполагам за София са повече туристите. И до последно се чудят родата ще се справят ли, няма ли, сами, на 14 години, нейде си.. и решават сигурното или "големия" град...
А всичко ставаше на място само.

# 1 754
  • Мнения: 3 083
Момчето/момичето от горния пример никой не може да ме убеди, че е обмисляло 14-те опции. Кандидатствало е във всички тях, защото е можело да го направи вкъщи от дивана. Не би ме изненада о въобще да не е обмисляло да напуска Ловеч.
Да не говорим за баловете, които е ясно, че ще бъдат приети в заветния по-голям град или София. Не ми е сериозно, че оставят вземането на решение за 13 юли, когато трябва да тръгват да се записват. Някакви единици се нуждаят от изчакване, другите са спортисти.

Общи условия

Активация на акаунт