Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 72 489
  • 1 154
  •   1
Отговори
# 405
  • Бургас
  • Мнения: 1 933
парцелсап още не го е вкарал, но UL613918169BE номерата също се отразяват в сайта на УПУ

# 406
  • Мнения: 23
Здравейте, имам поръчка за 700лв която е задържана на митницата. Писах с продавача преди да поръчам и той ме увери, че за техните стоки не се заплаща мито и няма да има други такси. Ако отворя спор дали ще ми възстановят парите и пратката да бъде върната?

# 407
  • BG-DE
  • Мнения: 5 907
На какво основание да повдигнете спор, поръчките на стойност над 150€ подлежат на обмитяване, до тази сума не се дължи нищо.
Преди три дни поръчах калъф и защитни стъкла за телефон от два различни магазина но в Choice програмата на АЕ с доставка 12 дни. Още на следващия ден бяха в графа изпратени но като натисна за проследяване ми изписва, че стоката се подготвя от продавача и още не е шипната, много ми е странно тогава защо е в тази графа🤔 някой има ли опит с подобно нещо 😊

# 408
  • Бургас
  • Мнения: 290
На какво основание да повдигнете спор, поръчките на стойност над 150€ подлежат на обмитяване, до тази сума не се дължи нищо.
Преди три дни поръчах калъф и защитни стъкла за телефон от два различни магазина но в Choice програмата на АЕ с доставка 12 дни. Още на следващия ден бяха в графа изпратени но като натисна за проследяване ми изписва, че стоката се подготвя от продавача и още не е шипната, много ми е странно тогава защо е в тази графа🤔 някой има ли опит с подобно нещо 😊
И при мен стана така с две пратки,но след няколко дни си ги пуснаха с номер

# 409
  • Бургас
  • Мнения: 1 933
по бърз транспорт няма как да стане, китаеца няма частен самолет
това е просто рекламен трик, ако ти го пусне по бързо, а седи в склада на местната поща още седмица, какво ви радва това

# 410
  • BG-DE
  • Мнения: 5 907
Китаецът частен самолет може да няма но бърза поща има и обикновено когато пише доставка 12 дни пристигат за около 10 но проследяването е активно веднага 😊

# 411
  • Бургас
  • Мнения: 1 734
Напоследък много бързо ми идват пратките. Някъде (не помня къде) четох, че някои от китайците имали складове в Европа и затова така. В проследяването пише, че артикулът тръгва от Китай, но всъщност тръгвал от китайски склад в Европа.
Отделно от това искам да кажа, че проследяването в приложението на АЕ изобщо не ми е надеждно, защото както покупката ми е в Китай, на следващия ден получавам СМС от пощата да си я взема.

# 412
  • Мнения: 2 592
На какво основание да повдигнете спор, поръчките на стойност над 150€ подлежат на обмитяване, до тази сума не се дължи нищо.
Преди три дни поръчах калъф и защитни стъкла за телефон от два различни магазина но в Choice програмата на АЕ с доставка 12 дни. Още на следващия ден бяха в графа изпратени но като натисна за проследяване ми изписва, че стоката се подготвя от продавача и още не е шипната, много ми е странно тогава защо е в тази графа🤔 някой има ли опит с подобно нещо 😊
Заради Choice програмата. Като прочетете какво означава програмата ще стане ясно ...

# 413
  • Мнения: 426
Здравейте! За първи път реших да се възползвам от AliExpress. Искам да си поръчам няколко артикула от един продавач, както и 2-3 бройки от един и същ артикул, но не ми позволява нито да добавя повече от една бройка, нито пък и да добавя друг артикул в поръчката си… Използвам мобилното приложение, ако това  има значение. Знаете ли, как мога да се справя с “този проблем”?

# 414
  • Мнения: 2 592
Здравейте! За първи път реших да се възползвам от AliExpress. Искам да си поръчам няколко артикула от един продавач, както и 2-3 бройки от един и същ артикул, но не ми позволява нито да добавя повече от една бройка, нито пък и да добавя друг артикул в поръчката си… Използвам мобилното приложение, ако това  има значение. Знаете ли, как мога да се справя с “този проблем”?
Да пускате отделни поръчки. Някой търговци лимитират бройките, които могат да бъдат закупени в една поръчка. Друг вариант е да купите същата стока от друг търговец.

# 415
  • Бургас
  • Мнения: 1 933
Друг вариант е да купите същата стока от друг търговец.
което е по добре, защото много често има разлика в качеството, и ще се знае ако се искат други бройки от къде да ги поръчаме

# 416
  • Мнения: 1 276
Имам поръчка, която трябваше до 25 ноември да е пристигнала. В проследяването изглежда така...Какво мога да направя? Нямам опция за диспут

# 417
  • Мнения: 2 592
Имам поръчка, която трябваше до 25 ноември да е пристигнала. В проследяването изглежда така...Какво мога да направя? Нямам опция за диспут
Нищо. Тези статуси са от междинна спирка в Европа. Предполагам номера е от онзи дългият само цифри и започва с 15. Следете го в https://expressone.bg/tracking Ще почакате докато дойде в БГ и вече ще видите в сайта движението из България.
Основната информация я има в https://tracking.expressone.hu/ колкото да се ориентирате за пакета.

# 418
  • Мнения: 1 276
netman71, не, изглежда така номера UA......HU. Пробвах проследяване по всякакъв начин, но нищо....Обикновено с такъв номер пристигат в пощата
Цитат
Ще почакате докато дойде в БГ и вече ще видите в сайта движението из България.
Синята графика по-горе не показва ли, че вече е в България (BG Customs)? Thinking

# 419
  • BG-DE
  • Мнения: 5 907
Не, пише, че поради вида доставка последващо проследяване няма. Проверете все пак в пощата си може пък да е дошла.

Общи условия

Активация на акаунт