Лидл 177 - юлско-августовска лежерно лятна

  • 126 511
  • 1 675
  •   1
Отговори
# 1 560
  • Мнения: 1 149
Все по-рядко влизам в Лидл, по ред причини. Днес, обаче, получих такова любезно и отзивчиво обслужване, каквото  трудно вече се среща. Не, че служителите не са били любезни и преди, но любезността им се изчерпва със стандартните заучени фрази, че щом нещото го няма значи е свършило и/или, ще го има в четвъртък/петък или някой друг ден от седмицата.  Та, има ли място за похвали към служителите ? Лошото е, че в бързината не обърнах внимание на табелките с имената, искаше ми се да бях Disappointed Relieved

# 1 561
  • Мнения: 1 963
Все по-рядко влизам в Лидл, по ред причини. Днес, обаче, получих такова любезно и отзивчиво обслужване, каквото  трудно вече се среща. Не, че служителите не са били любезни и преди, но любезността им се изчерпва със стандартните заучени фрази, че щом нещото го няма значи е свършило и/или, ще го има в четвъртък/петък или някой друг ден от седмицата.  Та, има ли място за похвали към служителите ? Лошото е, че в бързината не обърнах внимание на табелките с имената, искаше ми се да бях Disappointed Relieved
Аз веднъж писах през приложението , за да изкажа благодарността си за съдействието и доброто отношение на една от служителките. Дали е стигнало до нея, не знам.

# 1 562
  • Мнения: 2 648
Питала съм два пъти касиерки, къде и как мога да ги похваля. Казаха в приложението или по телефона, но похвалите никога не стигали до тях, за разлика от случаите, в които се е оплакал клиент. Много тъпо ми стана. Честно казано не съм виждала баджове с имената, сигурно носят, но специално едната жена на касата я питах как се казва, защото нямаше табелка с името.

# 1 563
  • shumen
  • Мнения: 20 529
Аз и за критики и за похвали съм писала в приложението,но до тях май не е стигало.

# 1 564
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 16 816
да правите нещо от което няма смисъл ???  - ей това не го разбирам.
като сте доволни от касиерката подарете и 1 кутия бамбони.

# 1 565
  • София
  • Мнения: 8 248
Този микс наличен ли е?

# 1 566
  • Мнения: 17 116
Най-лесно ще благодарите на персонала като се държите учтиво, човешки и не им създавате допълнителна работа.

# 1 567
  • Мнения: 9 426
Добро утро с бате Арни!

# 1 568
  • Пловдив
  • Мнения: 4 103
да правите нещо от което няма смисъл ???  - ей това не го разбирам.
като сте доволни от касиерката подарете и 1 кутия бамбони.

Разбира се, че има смисъл.

# 1 569
  • Мнения: 19 900
Питала съм два пъти касиерки, къде и как мога да ги похваля. Казаха в приложението или по телефона, но похвалите никога не стигали до тях, за разлика от случаите, в които се е оплакал клиент. Много тъпо ми стана. Честно казано не съм виждала баджове с имената, сигурно носят, но специално едната жена на касата я питах как се казва, защото нямаше табелка с името.

Работата 'обслужване на клиенти' (независимо в кой магазин, фирма) предполага, че всеки клиент ще е обслужен качествено според стандартите на фирмата и това не е някакво постижение. В случая все едно мениджмънта да каже на служителя 'благодарим, че работиш'.
При оплакване е различно, защото може да е сигнал за наличен проблем.

# 1 570
  • Мнения: 2 648
да правите нещо от което няма смисъл ???  - ей това не го разбирам.
като сте доволни от касиерката подарете и 1 кутия бамбони.


А ако съм недоволна един шамар ли да й отвъртя? Как пък не написа едно полезно мнение в тази тема.
Това, за което съм искала да ги похваля съвсем не им е влизало в задълженията, така че все пак мога да преценя, кое си стурва да се похвали и, от кое да се оплача. В някои фирми, когато има обратна връзка от доволни клиенти има и поощрения за служителите, не говоря за финансов (това вече е в сферта на фантазиите, точно пък в Лидл) Работя с няколко, които винаги ме молят за обратна връзка, само веднъж имах среиозен проблем и веднага ми се обадиха по телефона.

# 1 571
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 16 816
поста за похвалите, който коментирах е над моя. не е твой. Smiley

# 1 572
  • Мнения: 2 576
Най-лесно ще благодарите на персонала като се държите учтиво, човешки и не им създавате допълнителна работа.
Даже правим повече от това. Както знаете има много мърлави клиентки дето ровят като кокошки и оставят след себе си разбъркани стоки. Като видя поставена грешно стока я вадя на страни за да не вземе друг клиент и да се получи проблем. Примерно непромоционални стоки сложени върху промоционалните. Взима клент/ка някаква стока след това вижда подобна на промоция взема промоционалната, а тази на редовна цена оставя върху промоционалните. Манталитет.
Да ме извяняват "нежните души" в групата, но поведението "обижда" човека, а не този който казва как изглеждат нещата.

# 1 573
  • Мнения: 5 184
Здравейте,
Купихме прошуто крудо на Италмо, много вкусно. Дали е ПА? И също така, продуктите на Милбона добри ли са или не може да се обобщи?

# 1 574
  • Мнения: 5 169
Някои на Милбона са хубави, други не са, а трети са хубави само за някои клиенти Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт